نکاتی که در تعمیرات پکیج حتما باید بدانید

بررسی ارورهای دستگاه اولین مرحله از اقدامات پیش از تعمیر پکیج

به نقل از پارسه پکیج معمولا در کلیه پکیج های دیواری امروزی سیستم عیب یابی اتوماتیک وجود دارد، این سیستم به این صورت عمل می‌کند که با کمک حسگرهای متعددی که در قسمت های مختلف پکیج نصب شده است به صورت مداوم گزارش عملکرد را به برد الکترونیک اعلام کرده و در صورت بروز هر گونه مشکل در سیستم حسگرها این مشکل را به برد الکترونیک گزارش داده و برد کنترل با ظاهر کردن اعداد و حروف لاتینی که مختص اون ارور می‌باشد شما را از عیب بوجود آمده آگاه می‌سازد.

نکات تعمیر پکیج: کد خطا یا ارور پکیج در پکیج های دیجیتالی همانطور که گفتم با ظاهر شدن حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر مشخص می‌شود ولی در پکیج های آنالوگ با چشمک زدن چراغ های روی پانل کد خطا شناسایی می‌شود.

به عنوان مثال که مربوط به مجموعه فن و پرشر سوئیچ هوا و در کل سیستم تهویه پکیج می‌باشد که به معنای چشمک زدن این سه چراغ می‌باشد، یعنی چراغ 40 و 60 و 80

برای عیب یابی دقیق خطای 40 60 80 میتونید به لینک فوق مراجعه کنید.

 ترفندهای تعمیرکاران پکیج برای خالی کردن جیب شما

اگر می‌خواهید همیشه یک قدم از تعمیرکار پکیج جلوتر باشید و از کلیه ترفندهایی که این افراد برای سرکیسه کردن مشتری استفاده می‌کنند دوری کنید پیشنهاد میکنم به مطلب بسیار مفیدی که در این سایت منتشر شده است تحت عنوان مراجعه کنید، ما در این مقاله به صورت مفصل راهکارهایی را برای صرفه جویی در هزینه تعمیر پکیج ارائه داده‌ایم و از همه مهمتر که آموزش صفر تا صد تعمیر انواع پکیج دیواری را در همون مطلب برای علاقه مندان ارائه دادیم،

پیشنهاد میکنم برای و یا در کل تعمیر پکیج با مجموعه‌ای کار کنید که علاوه بر اینکه صادقانه و منصفانه فعالیت داشته باشند اینکه فقط در زمینه پکیج فعالیت کنند و نه اینکه همه جور لوازمی را تعمیر کنند، بهترین گزینه در شهر تهران شرکت پکیجکار می‌باشد

پکیج یک وسیله کارآمد در هرخانه است. پکیج وظیفه ی گرمایش خانه و گرم کردن آب مصرفی را برعهده دارد.

تعمیرات پکیج در روزهای سرد اهمیت بیشتری نسبت به روزهای گرم پیدا می کند. در هرحال برای تعمیر انواع پکیج باید تخصص کافی داشته باشیم. برای اینکه متوجه شوید یک سرویسکار واقعا متخصص است کافی است چند نکته ساده را رعایت کنیم.

نمایندگی های مجاز و رسمی تعمیرات انواع پکیج

حتما قبل از ثبت درخواست آنلاین دقت کنید که به نمایندگی رسمی و مجاز برند دستگاه خود مراجعه کرده اید.

برای مثال اگر از یا استفاده می کنید، صرفا شماره های تماس و را انتخاب کنید.

اول کارشناسی، بعد اعلام هزینه

باتوجه به جزئیاتی که در دستگاه ها اتفاق می افتد، ماهرترین کارشناسان هم بدون بررسی کردن جزئیات نمی توانند میزان دقیق خرابی و میزان هزینه های جاری را اعلام کنند.

اول باید کارشناس تمام جزئیات پکیج را بررسی کند و بعد اعلام هزینه کند. بعد از اعلام هزینه شما از تمام جزئیات خرابی آگاه شده اید، کافی است از سرویسکار یک سوال ساده بپرسید که قطعات دستگاه شما اورجینال است یا قطعات کپی استفاده می شود؟

اگر خودمان قطعات را تامین کنیم ….

شاید با خود فکر کنید که اگر خودمان قطعات را از محلی معتبر بخریم، قطعا قطعات اورجینال تهیه کردیم و سرویسکار به درستی می تواند فرایند تعمیرات را انجام دهد. این فرضیه کاملا اشتباه است.

بیشتر شرکت های معتبر قطعات اصلی را صرفا در اختیار سرویسکاران معتبر نمایندگی خود قرار می دهند، اگر از بازار آزاد به دنبال قطعه ای اورجنیال باشید، قطعات مشابه را بجای اورجینال تهیه خواهید کرد.

تعمیر درمحل کار درستی است یا غلط؟

متاسفانه شاهد جان باختن بسیاری از عزیزان به علت سهل انگاری در تعمیرات پکیج بوده ایم. بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف پکیج را به صورت خود جوش باز کرده اند و بعد از تعمیرات برای نصب خودشان اقدام کرده اند و به دلایل مختلفی از جمله نشتی گاز در نهایت شاهد از دست رفتن این عزیزان بوده ایم.

برای تعمیرات پکیج اولویت با تعمیرات در منزل و محل نصب است زیرا پکیج از گاز، آب و برق مصرفی شما تغذیه می شود. شاید علت خرابی پکیج افت فشار کلی آب ساختمان، وجود نشتی در لوله کشی گاز ساختمان، اتصال برق در ساختمان و … باشد.

بسیاری از افراد ترس و استرس این موضوع را دارند که اگر قرار باشد سرویسکار تمام خرابی را در منزل انجام دهد، منزل شما کاملا کثیف می شود!

قبل از شرح دادن این موضوع باید به شما بگوییم که کثیفی به علت تعمیرات در هر منزلی اتفاق می افتد. در صورتی که می خواهید کمترین میزان کثیفی را داشته باشید کافی است به توصیه های سرویسکار گوش کنید و لوازم مورد نیاز سرویسکار را فراهم کنید.

ما در تهران سرویس کاران، نمایندگی رسمی و مجاز انواع لوازم خانگی در تهران و کرج هستیم. از آنجایی که نمایندگی رسمی و مجاز هستیم، تعمیرات تخصصی انواع پکیج را انجام می دهیم.

تهران سرویسکاران معتبرترین نمایندگی تعمیرات انواع پکیج من جمله ایران رادیاتور و بوتان در تهران و کرج است