نمایندگی چسب هیلتی (انکر شیمیایی هیلتی) کجاست؟

اگر در صنعت ساختمان فعال هستید حتما نام چسب های هیلتی را شنیده اید. شرکت هیلتی بیش از 80 سال پیش تاسیس شد و در سال 1974 شروع به توسعه و فروش انکربولت کرد و سه سال بعد اولین نصب خود را به بازار آورد. چسب های هیلتی از سال 1360 وارد بازار ایران شد. مادوی به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش هیلتی در ایران، محصولات را به مشاوران، مدیران و پیمانکاران ایرانی معرفی می کند. تیم مهندسی این شرکت که مستقیما توسط هیلتی آموزش دیده است، سمینارهای فنی برگزار می کند و موضوعات فنی محصولات مهندسی هیلتی را در اختیار جامعه مهندسین صنعت ساختمان قرار می دهد و بر اساس اصول حاکم بر استفاده از محصولات لنگر، دلایل طراحی و گرایش و بین المللی است. استانداردها و قوانین، لنگرهای شیمیایی و ماشین آلات بهترین مزایا را ارائه می دهند. عامل چسب هیلتی در کدام شهر است؟ آیا محصولات تقلبی در بازار وجود دارد؟ با ما در این گزارش همراه باشید تا پاسخ این سوالات و موارد دیگر را دریافت کنید.

انواع چسب های هیلتی

اره شیمیایی که در میان مردم به اره هیلتی معروف است، کاربردهای مختلفی دارد. هیلتی طیف وسیعی از ابزارهای شیمیایی برای تثبیت میله های سیم، میلگرد و سایر مواد به بتن، خاک رس و سنگ طبیعی دارد.

هر چسب هیلتی دارای اطلاعات فنی خاصی از جمله ETA، تاییدیه های ACI، مشخصات، دستورالعمل های مونتاژ صحیح و فیلم های آموزشی است. این محصولات می توانند از نظر ساختار یک جزئی یا دو جزئی و همچنین از نظر بسته بندی کپسول های نرم، فویل آلومینیومی و … باشند. ممکن است به شکل باشد. چسب های دو جزئی برای نصب به ابزار نصب اختصاصی (تفنگ یا دستگاه تزریق) این محصولات نیاز دارند. کالیبره کردن این ابزار تنظیم برای ترکیب مقدار مناسبی از دو جزء چسب بسیار مهم است. بنابراین باید از هر گونه اختلاط دستی این دو جزء یا کار با ابزارهای شکسته به شدت خودداری شود.

چرا انتخاب چسب مناسب هیلتی مهم است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، لنگرهای شیمیایی برای اتصال صفحات فولادی به بتن و برای چسباندن مقاطع بتنی به یکدیگر استفاده می شود. اتصالات باید بتوانند بار خاصی را تحمل کنند، بنابراین انتخاب لنگر اشتباه می تواند منجر به خسارات مالی و جانی شود. هرچه بار بیشتر باشد یا نصب دقیق تری مورد نیاز باشد، استفاده از لنگرهای قابل اعتماد اهمیت بیشتری دارد. قرار گرفتن ایران در منطقه زلزله خیز نیز به این معنی است که تنش هایی که زلزله می تواند بر سازه وارد کند باید در طراحی لحاظ شود. سایر شرایط مانند مصالح پایه، ترک خوردگی یا نبودن بتن، خشک یا مرطوب بودن محیط یا محیط اشباع از آب، قابلیت نصب بعد یا قبل از صفحه، برخی از ملاحظات دخیل در انتخاب لنگر است. بنابراین، به طور طبیعی، هنگام انتخاب لنگر شیمیایی مناسب، حساسیت به هزینه ضروری است.

چسب هیلتی

متأسفانه در بازار ایران مشاهده شده است که عده ای سودجو خود را به عنوان نماینده چسب های هیلتی در ایران معرفی می کنند اما چسب های تقلبی و غیر اصل را در همان بسته بندی هیلتی به فروش می رسانند. روش سودآور دیگر تهیه بهترین و بسته بندی محصولات چسب هیلتی از روز قبل است.

از آنجایی که چسب ها محصولات شیمیایی هستند، علاوه بر دو مورد ذکر شده، شرایط نگهداری و دما نیز در کیفیت محصول تاثیر بسزایی دارد. واردات محصولات غیرمجاز و غیرمجاز شرایط نگهداری چسب هیلتی را زیر سوال می برد. استفاده از چسب های تقلبی، حتی با قیمت پایین تر، می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. قیمت پایین چسب در بازار می تواند زنگ خطری از جعل، تاریخ انقضای غیر واقعی، واردات غیرقانونی و شرایط نامناسب نگهداری باشد. اهمیت این موضوع به حدی است که صاحبان مشاغل و مدیران پروژه به خریداران توصیه می کنند که چسب هیلتی را از چسب هیلتی اصلی خود خریداری کنند.

نمایندگی اصلی هیلتی در کدام شهر قرار دارد؟

مدوی تنها نماینده رسمی هیلتی در ایران از سال 1360 است. دفتر مرکزی این شرکت در خیابان حوزه غربی تهران است و در حال حاضر دارای 5 فروشگاه فعال در سراسر ایران می باشد. برای خرید چسب های هیلتی از نمایندگی مجاز خود به فروشگاه های مداوی در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویی مراجعه کنید. این شرکت با راه اندازی فروشگاه اینترنتی www.madavi.ir، خرید چسب اصل هیلتی، ارائه فروشگاه اینترنتی و دسترسی به کالای اصلی با ارسال رایگان به تمام شهرهای ایران را به مشتریان خود راه اندازی کرده است. در وب سایت این شرکت، مشتریان می توانند مشاوره فنی دریافت کنند، قیمت چسب هیلتی و آدرس فروشگاه را استعلام کنند و با کارشناسان هیلتی چت کنند.

چسب اصل هیلتی را از نمایندگی بخرید

تمامی روابط و فعالیت های مداوی بر پایه تعهد، صداقت، وجدان حرفه ای، اعتماد و تعامل و احترام با مشتری است. حمایت از مشتریان برای کار، رفع مشکلات و صرفه جویی در وقت و هزینه با ارائه خدمات حرفه ای و محصولات اصلی و با کیفیت از اصول کاری این شرکت می باشد. رعایت این اصول باعث شده تا این شرکت جایگاه ویژه ای در بین کارفرمایان، مشاوران و کارآفرینان کسب کند. شرکت مادوی واردات قانونی، کیفیت و اصالت، شرایط استاندارد حمل و نقل و نگهداری چسب هیلتی را تضمین می کند.

نمایندگی مارک خارجی در ایران به چه معناست؟

قبل از اینکه به مفهوم نمایندگی برندهای بین المللی بپردازیم. ممکن است لازم باشد تعریف علامت تجاری را مرور کنید. برند یک وعده و قول است که یک محصول انتظارات مشتری را برآورده می کند. علائم تجاری منحصراً دارای علامت تجاری هستند و برای استفاده توسط دیگران مجاز نیستند. نام تجاری محصول به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که محصول یا خدمات خاص و منحصر به فرد است. گرفتن نمایندگی هیلتی انحصاری برای چسب های هیلتی از برندهای معروف و معتبر بین المللی کار آسانی نیست. صاحب علامت تجاری (علامت تجاری) در خارج از قلمرو جغرافیایی و سیاسی ایران به ثبت رسیده است. نماینده یک شخص حقوقی در ایران است. که طبق مقررات آیین نامه دارای قرارداد یا مجوز از یک شرکت خارجی به عنوان نمایندگی محصولات آن شرکت می باشد. شرکت ها باید بتوانند ادعاهای خود را ثابت کنند.

خدمات مهندسی هیلتی به ایران

مهندس هیلتی نماینده انحصاری این برند در صنعت ساختمان و کارگاه ها آماده مشاوره و ارائه راهکارهای کاربردی به طراحان و مهندسان می باشد. تیم مهندسین آنها آموزش موثر و کارگاه های تخصصی را ارائه می دهند و در موارد کلیدی می توانند گواهینامه های آموزشی ارائه دهند. اهمیت ارائه خدمات مهندسی به مشتریان هیلتی در رفع نیازهای آنها و در انتخاب و استفاده صحیح از محصولات هیلتی است. خدماتی مانند: همکاری با مهندسان و طراحان برای یافتن راه حل و راه حل فنی برای مشکلات مختلف، همکاری با پیمانکاران و بازدید از پروژه ها و ارائه راهکارهای اجرایی با استفاده از فناوری های هیلتی بخشی از خدماتی است که مشتریان دریافت خواهند کرد.

آخرین سخن

چسب هیلتی یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان است. این چسب در سال 1978 به دنیا معرفی شد. این برند نشات گرفته از لیختن اشتاین است و از سال 1360 نمایندگی انحصاری در ایران دارد. شرکت مادوی تنها نماینده انحصاری هیلتی است که چندین دهه است در بازار ایران حضور فعال و موفق داشته و مرجع رسمی خرید چسب های اصل هیلتی می باشد. با توجه به حضور افراد سودجو در بازار و خطرات احتمالی استفاده از چسب های تقلبی و غیر اصل، این گزارش به تفصیل به این موضوع می پردازد. شرکت مداوی دارای فروشگاه فیزیکی در تهران و چهار شهر مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویه و همچنین فروشگاه اینترنتی www.madavi.ir با نماد اعتماد و درگاه پرداخت مطمئن برای خرید مطمئن هیلتی اصل می باشد. چسب و خدمات مهندسی مزیت آن