نرم افزار مدیریت مخاطبین تماس پرداز چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یک از اهدف طراحی نرم افزار تماس پرداز کنترل تماس ها می باشد، ذخیره کردن اطلاعات مشتریان در دفترچه تلفن، در اولین تماس و شناسایی مشتریان در ارتباط های بعدی اولین گام در راستای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

اگر قصد دارید با نرم افزار سانترال اوج بیشتر آشنا شوید با ادامه توضیحات همراه باشید.

تماس پرداز اوج معیارهای مفصلی را درباره تماس‌های بی‌پاسخ، زمان دقیق تماس، آمار ساعتی، روزانه ، همراه با گزارشاتی مانند نرم افزار گزارشات سانترال ارائه می‌کند که شرکت‌ها با استفاده از آن می‌توانند اثربخشی مرکز تماس خود را بسنجند و فرصت این را پیدا می کنند تا رویکرد بخش خدمات مشتری‌ خود را اصلاح نموده و بهبود دهند.

نرم افزار تماس پرداز اوج بر ارتباطات تلفنی سازمان شما نظارت می کند و با کنترل هوشمندانه، تماس های از دست رفته را کاهش داده و به شما اطلاعات مفیدی برای پاسخگویی بهتر می دهد. همچنین با محاسبه شارژینگ سانترال گزارش های دقیقی از هزینه های شارژ به شما ارائه می کند.

شناسایی مخاطب قبل از اینکه پاسخ تماس تلفنی او داده شود یکی از نقاط عطف ارتباط با مشتریان به صورت تلفنی است. امکان شناسایی مشتری همراه با اطلاعات درج شده در پرونده او یکی مهمترین عواملی است که در بر قراری ارتباط با مشتری مهم می باشد.

تماس پرداز اوج با گزارش گیری از تماس های کارکنان و مانیتورینگ کلیه خطوط این امکان را دارد که سازمان‌ها با استفاده از آن می‌توانند بهره‌وری کارکنان را اندازه‌گیری و پایش کنند. کاربران می‌توانند معیارها را بر اساس ساعت، روز یا هفته بررسی کنند یا گزارش‌های خلاصۀ مدیریت تماس را بر مبنای داده‌های ساعتی مرور کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]