نحوه محاسبه قیمت باربری و اتوبار

جابجایی وسایل منزل و اسباب کشی با باربری و شرکت معتبر بی دردسر است، زیرا تمام مراحل انجام بسته بندی، حمل و … توسط نیروهای ماهر با قیمتی مناسب صورت می گیرد. حساس بار در باربری بین شهری و درون شهری سال هاست، سابقه دارد که هر کدام از خدمات خود را با تعرفه ای مشخص و مناسب انجام می دهد .هزینه باربری موارد مختلفی را شامل می شود که در زمان جابجایی منزل باید به آن ها توجه کرد. در ادامه مطلب شما را به طور کامل با نحوه محاسبه هزینه باربری آشنا خواهیم کرد و نحوه محاسبه هزینه باربری آنلاین را در سایت https://hasasbar.ir/ قرار داده ایم. پس آن را از دست ندهید تا در اسباب کشی منزل خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

نحوه محاسبه هزینه باربری

تعیین قیمت در هر کاری مهم است و در باربری برای کاهش هزینه ها باید قیمت ها را با خدمات تطابق دهید. در شرکت معتبر برای تعیین هزینه باربری موارد زیادی تاثیر گذار است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:باربری بین شهری: در محاسبه هزینه باربری توجه به مقصد و مسافت طی شده از اهمیت بالایی برخوردار است. در دنیا کوثر این مسافت در نظر گرفته می شود و کاملا مشتری در جریان کار قرار می گیرد. مسلما باربری بین شهری هزینه بیشتری نسبت به باربری درون شهری دارد زیرا مسافت طی شده بیشتر است.

مقصد شما هر جایی باشد، قیمت دقیق آن به شما گفته خواهد شد و در صورت توافق باربری و جابجایی در کمترین زمان انجام می گیرد.وزن کالا و اثاثیه: یکی دیگر از مواردی که بر قیمت و هزینه باربری تاثیر قابل توجهی دارد، وزن اثاثیه و کالاها می باشد. هر چه وزن بالاتر رود، قیمت نیز متناسب با آن افزایش پیدا می کند. این مورد به دلیل استفاده از وسایل نقلیه با ظرفیت متفاوت است که نرخ کرایه آن ها با یک دیگر تفاوت دارد.

نوع وسیله نقلیه: در باربری کوثر ماشین های سبک و سنگین در هر لحظه از زمان در اختیار مشتریان قرار می گیرد و این انتخاب بر اساس وزن کالا و جابجایی می باشد. نیسان، خاور، وانت بار، کامیون تک و جفت، ترانزیت، تریلی کفی و … همگی در باربری مورد استفاده قرار می گیرند که کامیون حمل بار مانند ترانزیت، تریلی کفی و … دارای ظرفیت ۲۲ تنی است که اگر ظرفیت کالا و اثاثیه بالا باشد، باید از این نوع ماشین ها استفاده کرد.

تعداد کارگران: اگر شما مایل باشید که از کارگر برای اسباب کشی استفاده کنید، باید هزینه کارگر را نیز بپردازید‌. تعداد کارگرها مهم است و دستمزد آن ها با یک قیمت پایه و همچنین ساعت های اضافه محاسبه می گردد.مواردی چون خدمات بسته بندی، تعداد طبقات، معطل شدن و … نیز می تواند هزینه را افزایش دهد. قبل از اقدام به باربری دنیا کوثر نحوه محاسبه هزینه را به طور کامل به شما خواهد گفت.

قیمت باربری براساس موارد مختلفی تعیین می شود که برای شرکت های باربری فرمول هایی خاص در نظر گرفته اند و هر کدام از هزینه ها را مطابق با همان فرمول می‌سنجند. این فرمول کرایه و هزینه باربری یک تن کالا را در ازای هر کیلومتر مسافت طی شده تعیین می کند. فرمول محاسبه تن به کیلومتر مواردی وجود دارند که در برخی از آنها در ادامه لیست شده اند:

  • عوارض راهداری
  • مسافت طی شده
  • مسئولیت و اهمیت کالا
  • ابعاد محموله اضافه بار
  • خطرناک بودن یا نبودن وسیله باربری

هر کدام از این موارد در نرخ تاثیر می گذارند و در دنیا کوثر تمام قیمت های تعیین شده بسیار مناسب و اقتصادی تعیین می شود تا هزینه ها برای صاحب بار چندان سنگین نباشد.

نحوه محاسبه کمیسیون باربری

برای محاسبه کمیسیون باربری حساس بار باید نوع آن مشخص گردد. در باربری دو نوع کمیسیون وجود دارد که عبارتند از:کمیسیون مربوط به شرکت های باربری داخل پایانه شوید.

هزینه حمل بار با کامیون در تهران نیز به سه صورت محاسبه می شود :
1- اگر داخل محدوده باشد؛ مثلا مبدا و مقصد هر دو در غرب تهران باشند ، مثل حمل بار و اسباب و از منطقه 5 به بخش هایی از منطقه 22 هزینه حمل بار با کامیون حدودا 800.000 تومان حساب می شود.باربری غرب تهران کلیه مراحل اسباب کشی را در این محدوده برای شما میسر خواهد ساخت.

2- اگر در خارج از محدوده باشد؛ مثلا مبدا در غرب و مقصد در شمال یا شرق تهران باشد ، هزینه حمل بار 1.300.000 تومان محاسبه می گردد.

3- حمل بار به شهرستان و حومه تهران ؛ برای مثال اگر لازم باشد اثاثیه یا هر بار دیگری با کامیون از تهران به شهرهای اطراف مانند: کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و… منتقل شود بین 350.000 تا 550.000 تومان هزینه خواهد داشت.هزینه حمل بار با وانت نیسان در باربری تهران نیز به سه روش محاسبه می شود :
1- اگر داخل محدوده باشد؛ هزینه وانت نیسان 350 هزار تومان می شود.

2- اگر در خارج از محدوده باشد؛ هزینه حمل بار با نیسان در حدود 500 هزار تومان محاسبه می گردد.

3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ هزینه حمل اثاث و بار به شهرهای حومه تهران حدود 250.000 تا 350.000 تومان می باشد.

هزینه حمل وسایل سنگین:
برخی وسایل سنگین و دارای ابعاد بزرگ هزینه حمل متفاوتی دارند برای مثال هزینه حمل لوازمی از جمله:

✔️ یخچال ساید بای ساید

✔️ پیانو

✔️ گاو صندوق

✔️ شیشه میز نهارخوری سنگین

✔️ یخچال فریزر بالای 18 فوت

✔️ کمدهای سنگین و شیشه ای


تاثیر زمان بر هزینه های باربری:

مسئله بعدی در تعیین هزینه باربری در تهران مسئله زمان است ، برای مثال زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون 3 ساعت و برای نیسان 2 است که این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا بارگیری محاسبه می شود و در صورتی که مدت زمان بیشتر شود ممکن است هزینه باربری کمی بیشتر شود.

هزینه بسته بندی اثاثیه :

هزینه کارتن های بسته بندی بین 15 الی 40 هزار تومان است و بستگی به سایز و ابعاد آن دارد. ضمنا هزینه کارگر جهت بسته بندی اثاثیه ( کارگر آقا و کارگر خانم ) 90 هزار تومان به ازای هر ساعت است.بسته بندی اثاثیه در باربری تهران  بار توسط مجرب ترین پرسنل انجام می شود.

هزینه کارگر حمل بار :

هزینه کارگر حمل بار نیز در حدود 250 هزار تومان به ازای هر 3 ساعت است که بستگی به تعداد طبقات دارد. لازم به ذکر است این قیمت های حمل بار حدودی است و تنها برای آشنایی دستیابی شما به حدود نرخ ها آورده شده ، بنابراین برای اطلاع از هزینه دقیق باربری تهران بهتر است با شرکت ما تماس گرفته تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.هزینه حمل بار به شهرستان :

هزینه حمل بار به شهرستان با کامیون و وانت نیسان بر حسب کیلومتر محاسبه می گردد. البته حمل بار به شهرستان ها با ترانزیت 18 چرخ، کفی 10 تن و پنج تن نیز صورت می گیرد که جهت دریافت آخرین نرخ ها و شرایط می توانید با همکاران ما در شرکت تهران بار تماس بگیرید.