نحوه استفاده از آبمیوه گیری

اگر اهل درست کردن آبمیوه طبیعی هستید، وجود یک آبمیوه‌گیری در آشپزخانه ضرورت دارد. اما در صورتیکه دستگاه‌های دیگری نظیر خردکن، آسیاب یا مخلوط کن نیز در آشپزخانه شما زیاد استفاده می‌شوند، بهتر است سراغ یک آبمیوه گیری چندکاره بروید که قابلیت انجام همه‌ی این کارها را داشته باشد. چنانچه شما هم به فکر تهیه‌ی آب میوه گیری ۴ کاره افتاده‌اید اما نمی‌دانید استفاده از آن‌ها به چه نحوی است، ما در این مقاله به شما نحوه استفاده از آب میوه گیری چهار کاره و فواید و ویژگی‌های وجود آن‌ها در آشپزخانه را به شما می‌گوییم پس با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری

البته باید بدانید طرز استفاده از آب میوه گیری سه کاره نیز به همین شکل است. آبمیوه گیری یکی از محصولات برقی بسیار پرکاربردی است که بسیاری از کاربران در منزل یا محل کار خود برای گرفتن آب میوه های مختلف در سریع ترین زمان از آن استفاده می کنند، اما این دستگاه نیز مانند سایر لوازم برقی با گذشت زمان دچار خرابی هایی خواهد شد. در همین راستا، تعمیر آبمیوه گیری تهران توسط تعمیرکار مجرب و متخصص در محل یا کارگاه مجهز این مرکز به مشتریان ارائه می شود.

خرید یک آبمیوه‌گیری ۴ کاره یا خرید تک تک این دستگاه‌ها، بستگی به عوامل متعددی دارد و هر شکلی از خرید که انتخاب شما باشد، خوب است پیش از آن نکاتی را در نظر داشته باشید. چنانچه آشپزخانه‌ی شما فضای کافی را ندارد، خرید یک آبمیوه‌گیری چندکاره که همه‌ی وسایل را همراه هم دارد و به‌طبع فضای کمی را اشغال می‌کند، می‌تواند به شما کمک کند. از سوی دیگر، یک دستگاه ۴ کاره از یک موتور استفاده می‌کند. چنانچه موتور دستگاه آسیب ببیند، از هیچ‌کدام از بخس‌های آن نمی‌توانید استفاده کنید (البته این وضعیت در برخی مدل‌ها وجود دارد و خیلی از مدل‌ها از موتورهای جداگانه در هر دستگاه استفاده می‌کنند).

همچنین، باز و بسته کردن دستگاه چندکاره دشوار است. آبمیوه‌گیری، آسیاب، خردکن و مخلوط‌‌ کن به صورت جداگانه اگر خریداری شوند، هر سری که بخواهید از یکی از آن‌ها استفاده کنید مجبور نیستید یک دستگاه بزرگ و سنگین را فعال کنید و تنها کافی است دستگاه مورد نظر را آماده کنید. دیگر مورد این‌که قیمت یک دستگاه تک کاره پایین‌تر از دستگاه چندکاره است و اگر نیاز به تنها یکی از آن‌ها داشته باشید، لازم نیست پول زیادی بپردازید و می‌توانید تنها یکی از آن‌ها را داشته باشید.

انتخاب دستگاه‌، باید با توجه به نیاز شما باشد. چنانچه هم مصرف آبمیوه‌ی طبیعی در منزل شما بالا است و هم ادویه‌جات مختلف را ترجیح می‌دهید که خودتان آسیاب کنید، چنانچه خردکن و مخلوط کن هر دو دستگاه‌های پراستفاده‌ای در خانه‌ی شما به‌حساب می‌آیند، خوب است که سراغ دستگاه‌های چندکاره بروید. بدین ترتیب، همه‌ی دستگاه‌ها را همزمان و یکجا دارید، همچنین فضای کمتری هم در خانه‌تان اشغال می‌شود. در این مقاله ما به نحوه استفاده از آب میوه گیری چهار کاره پرداختیم.

تعمیرات آبمیوه گیری توسط تکنسین های این مجموعه همراه با گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه به همراه قطعات اورجینال می تواند عمر دستگاه شما را افزایش دهد. برای تعمیر آب میوه گیری بوش می توانید از سه روش تعمیر در محل ، مراجعه حضوری به کارگاه و خدمات پیک ما استفاده نمایید. اگر دستگاه آبمیوه گیری شما روشن نمی شود، آب میوه ها را نمی گیرد، خاموش می شود، داغ می کند و … و برای تعمیرات دستگاه به دنبال یک مرکز مجاز در تهران هستید، می توانید به آی پی امداد اعتماد کنید. در صورت نیاز به استفاده از خدمات این مجموعه می توانید با شماره تلفن های یا تماس بگیرید.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری

با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای کشور، یکی از مسائلی که باید در هنگام تعمیر آبمیوه گیری توجه ویژه ای به آن کرد، هزینه های تعمیرات می باشد. هزینه تعمیرات آبمیوه گیری که توسط تعمیرکاران آی پی امداد از مشتریان اخذ می شود، با توجه به میزان هزینه هایی که توسط اتحادیه مشخص شده است، تعیین می گردد. خدمات تعمیر آبمیوه گیری در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از تعمیرکاران متخصص و مجرب و به همراه قطعات اورجینال، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی در محل یا کارگاه مجهز آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود.

تمامی این هزینه ها کاملا معقول و منصفانه بوده و در هنگام تماس با کارشناسان آی پی امداد، شفاف سازی می شود. مرکز تعمیرات آبمیوه گیری خدمات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را با قیمت های منصفانه ارائه می دهد که باعث راحتی مشتری می شود. به طور کلی هزینه تعمیرات آبمیوه گیری صرف استفاده از قطعات اصلی در حین تعمیر و دستمزد تعمیرکار خواهد شد. لازم به ذکر است که تعمیرکاران این مجموعه به هنگام تعمیر آب میوه گیری، میزان هزینه ای که برای آن صرف شده است را نیز یادداشت کرده و در انتها به صورت فاکتور در اختیار شما قرار می دهند.

در جدول زیر حدود هزینه تعمیرات آب میوه گیری را شفاف سازی کرده ایم تا با آگاهی از این خدمات بهره مند شوید. هرگز یک آشپزخانه بدون آبمیوه گیری مناسب تکمیل نمی شود و آبمیوه گیری ها از اصلی ترین لوازم در آشپزخانه محسوب می شودند که گاهی خرابی آنها ما را دچار مشکل می‌کند. یکی دیگر از خدمات مجموعه تعمیرکار24، تعمیر آبمیوه گیری می باشد. لوازم برقی متعددی در خانه ها وجود دارد که یکی از پر مصرف ترین آنها آبمیوه گیری می باشد. این دستگاه با استفاده از موتوری قدرتمند و تیغه هایی برنده و تیز آب میوه ها را می گیرد.

دستگاه های آب میوه در دو نوع دستی و برقی موجود هستند که تمامی آن ها کارایی یکسانی دارند. بنابراین پیش از این که به تعمیر این دستگاه بپردازید باید ابتدا انواع برندهای آبمیوه گیری و مدل های آن ها را شناسایی کنید . نمایندگی درب اتوماتیک زومر اصفهان با ارائه خدمات و فروش محصولات با کیفیت، انتخاب ایده‌آلی برای نیازهای شماست. این وسیله سیستمی پیشرفته و مدرن دارد از این رو برای تعمیر آن باید آموزش های لازم را دریافت کرد تا بتوان به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی آن را باز کرد و به قطعه خراب شده دسترسی پیدا نمود.

استفاده نادرست و نوسانات برقی و آسیب دیدن این وسیله باعث می شود تا عملکرد آن دچار افت شود، ناگفته نماند این مرکز با ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر آبمیوه گیری کمک کرده تا هزینه های پرداختی مشتریان کاهش زیادی پیدا کند و همچنین دچار افت کیفیت و خرابی مجدد نشوند. مرکز تعمیر ۲۴ ارائه دهنده انواع خدمات تعمیراتی در حوزه لوازم آشپزخانه و لوازم منزل می باشد که شما تنها با یک تماس می توانید با آنها ارتباط برقرار کرده و مشکل آبمیوه گیری خود را بیان کرده و درخواست مشاوره و تعمیرکار کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.