مه پاش صنعتی آب را به ذرات پودری تبدیل می کند

به گزارش آوای البرز ، دستگاه مه پاش صنعتی نه تنها رطوبت تولید می کند بلکه قابلیت خنک سازی محیط های صنعتی را نیز دارد.

کاهش دما با استفاده از سیستم مه پاش صنعتی

دستگاه مه پاش صنعتی علاوه بر تولید رطوبت ، قابلیت خنک سازی محیط های صنعتی را نیز دارد. سیستم موجود در این دستگاه صنعتی قطرات آب بسیار کوچکی تولید می کند که به سرعت تبخیر و تبخیر شده و گرمای محیط را دریافت کرده و محیط را خنک می کند.

کاهش دما با استفاده از سیستم مه پاش صنعتی

سمپاش های صنعتی در مکان های مختلف استفاده می شوند و بسیار مثر هستند. ذرات بسیار ریز آب ساطع شده در محیط می توانند ذرات گرد و غبار را تشکیل داده و به تنفس شما کمک کنند. بسته به نوع استفاده ای که هنگام خرید این دستگاه در نظر می گیرید ، غبار صنعتی ممکن است متفاوت باشد. انواع مه آلود خانگی و نیمه صنعتی نیز وجود دارد ، اما مه صنعتی بسیار قوی است و پمپ ها و موتورهای قدرتمندی در آنها نصب شده است. بسیاری از دستگاه های خنک کننده به دمای بالای محیط پاسخ نمی دهند. این ابزار در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته و نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است. مرغداری ها ، دامداری ها ، معادن و رستوران ها از جمله مکان هایی هستند که از سمپاش های صنعتی استفاده می شود.

دستگاه مه پاش صنعتی چگونه کار می کند؟

اساس مه صنعتی پودر آب است ، به این معنی که قطرات آب به قطرات بسیار کوچک تبدیل می شوند. این دستگاه نیروهای مختلفی برای جریان آب دارد و این تفاوت به دلیل وجود پمپ هایی با قدرت های متفاوت است. فوگر صنعتی قسمت دیگری از آن به نام نازل وجود دارد. شکل نازل ها در نازل های مختلف متفاوت است و ذرات با قطرهای مختلف از آنها بیرون زده است. این دستگاه دارای فیلتر مخصوص آب است که حاوی ناخالصی های زیادی است ، در واقع پس از عبور آب از فیلتر ، نازل را ترک می کند.

نازل معمولاً در انتهای شیلنگ پلاستیکی قرار دارد. برای محیطهای با عرضهای مختلف می توان از شیلنگهای مختلف استفاده کرد. موتورهای قدرتمند برای روشن کردن پمپ ها ، که بخش مهمی از این دستگاه هستند ، مورد نیاز است. ذرات خوب آب از نازل به صورت پودر خارج شده و خیلی سریع تبخیر می شوند ، به همین دلیل بهتر از سایر سیستم های خنک کننده سرد می شود. برای محیط هایی که به رطوبت نیاز دارند ، مانند برخی از مزارع فوگر صنعتی استفاده شده.

فوگر صنعتی + تجهیزات صنعتی

دستگاه مه پاش صنعتی چگونه کار می کند؟

قدرت این دستگاه بسیار بالا است و مدت طولانی بدون هیچ آسیبی کار می کند. برای محیط هایی که نیاز به سرما و رطوبت زیاد دارند ، مه صنعتی گزینه مناسبی است. در محیط هایی با گرد و غبار زیاد ، هوا به راحتی تمیز می شود و اگر بوی نامطبوعی در هوا پخش شود ، می توان این بو را به کمک مه صنعتی از بین برد. یک ویژگی مهم فوگر صنعتی تنظیم قسمتهای مختلف آن می تواند فشار آب را کنترل کرده و پمپ را با تغییر قدرت موتور و تنظیم شدت فشار آب و اندازه ذرات ریز آب تنظیم کند.

این دستگاه را می توان با استفاده از سنسورهای مختلف تنظیم کرد و میزان رطوبت یا دما را با کمک آن به دقت بررسی کرد. برای خرید این دستگاه علاوه بر برند سازنده ، باید به مغازه ای که این محصول را ارائه می دهد نیز توجه کنید. یک مرکز خرید محبوب اقلام اصلی را برای فروش ارائه می دهد ، بنابراین دیگر در هنگام خرید نگران خرابی های تقلبی و زودرس نباشید. در فروشگاههای تجهیزات صنعتی ، تجهیزاتی مانند کارواش و پمپ انواع خودرو فوگر صنعتی برای فروش فروشگاه خدمات ایتالیا به ویژه بهترین تجهیزات صنعتی فوگر صنعتی به خریداران پیشنهاد می دهد.

به عنوان مه صنعتی در صنعت کشاورزی شناخته می شود

مه صنعتی در بخش کشاورزی برای بسیاری آشنا است ، زیرا قطرات کوچکی از دستگاه در گلخانه ها یا زمین های کشاورزی بیرون می آید. اما این دستگاه نه تنها در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد ، بلکه به دلیل فعالیت بدنی نیز باعث خنک شدن محیط می شود. از این دستگاه برای سالن های طیور یا دام نیز استفاده می شود ، به دلیل شرایط محیطی و تعداد زیاد حیوانات ، تجهیزات خنک کننده وظیفه سرمایش را بر عهده ندارند و باید از مه صنعتی استفاده کرد.

بهترین راه برای انتخاب این دستگاه یا کسب اطلاعات دقیق در مورد آن مراجعه به فروشگاه خدمات ایتالیایی است که بهترین مارک را به مشتریان ارائه می دهد و هرگونه سوال در مورد محصول ظرف 24 ساعت پاسخ داده می شود. علاوه بر خدمات خنک کننده ای که این دستگاه در سالن های احشام و طیور ارائه می دهد ، در معادن نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هوای ناسالم در این فضا وجود دارد فوگر صنعتی این کار تنفس را راحت تر کرده و محیط را به راحتی خنک می کند. مه صنعتی نیز در تولید محصولات کشاورزی که نیاز به رطوبت بالا در محیط دارند استفاده می شود.

فوگر صنعتی + تجهیزات صنعتی

به عنوان مه صنعتی در صنعت کشاورزی شناخته می شود

بهترین راه برای خرید مه صنعتی

به مغازه فوگر صنعتی بهتر است مراکزی را انتخاب کنید که در محیط مورد نظر مشاوره دقیق و مناسب را ارائه دهند. انتخاب نازل برای ایجاد قطرات آب باید مطابق با کارآیی مه پاش صنعتی در محیط باشد. یک فروشگاه ، مانند سرویس ایتالیا ، که طیف وسیعی از تجهیزات صنعتی مانند سمپاش های صنعتی را به فروش می رساند ، در خرید و نصب تجهیزات مشاوره عالی به مشتری می دهد.

این دستگاه از آب زیادی استفاده نمی کند زیرا در فشار بسیار بالا آب تولید می کند و اساس کار این است که جریان آب در تماس با هوای اطراف را به ذرات بسیار ریز تبدیل کند.

فوگر صنعتی + تجهیزات صنعتی

بهترین راه برای خرید مه صنعتی