مشخصات سیستم مورد نیاز و زمان عرضه بازی Assassin’s Creed

سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed: Valhalla: بالاخره بعد از 1.5 الی 2 سال انتظار برای عنوان جدید یوبیسافت (Ubisoft) و نسخه ای جدید از فرانچایز محبوب و دوست داشتنی Assassins Creed، حدود 48 ساعت قبل در یک لایو استریم هیجان انگیز و علی الخصوص تریلر مهیج آن، Valhalla (والهالا) رسما معرفی شد. البته با توجه به سابقه ای که یوبیسافت در بازی های قبلی خود دارد، خیلی نمی توان به تریلر خارق العاده ای که از این کمپانی منتشر شده است، اعتماد کرد و باید صبر کنیم و ببینیم نتیجه نهایی چیست. امروز قصد داریم به بررسی مشخصات سیستم اساسینز کرید والهالا بپردازیم. لازم به ذکر است احتمال دارد تا روز عرضه این مشخصات دچار تغییراتی شوند و در صورت تغییر ما هم آن را تغییر خواهیم داد.

چند روز دیگر بازی تازه مجموعه اساسینز کرید از راه می‌رسد و علاقه‌مندان می‌توانند ماجراجویی در دل بغداد را آغاز کنند. حجم و سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage به طور رسمی برای وضوح‌های مختلف اعلام شده است و می‌توانید با سیستم متوسطی هم به اجرای آن بپردازید. گفتنی است این بازی هنگام انتشار از DLSS و FSR پشتیبانی نمی‌کند و نسخه کامپیوتر از قفل دنوو استفاده خواهد کرد. یوبی‌سافت در اقدام تازه‌ای با شرکت اینتل قرارداد انحصاری بسته است. تنها فناوری اینتل XeSS برای آپ‌اسکیل گرافیکی در دسترس خواهد بود. این در حالی است که تعداد اندکی از کارت گرافیک‌های گیمینگ اینتل استفاده می‌کنند و بخش بزرگی از گیمرها، کارت گرافیک انویدیا را ترجیح می‌دهند. بازی آواتار که قرار است آذر ماه منتشر شود هم با همکاری AMD منتشر خواهد شد، اما گفته شد که فناوری DLSS پشتیبانی می‌شود. این اتفاق در مورد اساسینز کرید میراژ رخ نداده است.

سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage

پردازنده اینتل Core i7-4790K به همراه کارت گرافیک GTX 1060 یا RX 570 برای اجرای بازی با وضوح 1080p و 30 فریم در ثانیه کفایت می‌کند. همچنین هشت گیگابایت حافظه رم دو کاناله موردنیاز است. لازم است 40 گیگابایت فضای خالی داشته باشید. اجرای بازی از حافظه HDD پیشنهاد نمی‌شود و یوبی‌سافت تنها از حافظه SSD اسم برده است. چنین سیستمی بازی را با حالت گرافیکی Low اجرا می‌کند. دقت کنید که این مشخصات مربوط به PC است و برای کارت گرافیک لپ‌تاپ حتماً میزان فرکانس و خصوصیت‌های آن را تطبیق دهید.

سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Mirageسیستم پیشنهادی Assassin’s Creed Mirage نیازمند پردازنده اینتل Core i7-8700K به همراه GTX 1660 Ti یا RX 5600 XT است. شانزده گیگابایت حافظه رم دو کاناله لازم است. چنین سیستمی قادر به اجرای بازی با وضوح 1080p‌ و 60 فریم در ثانیه خواهد بود. حالت گرافیکی در این حالت هم High در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات کامل برای وضوح 1440p و 4K دریافتمشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای Assassin’s Creed Valhalla جزئیات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla در کیفیت‌های مختلف منتشر شده که از نکات جالب توجه آن می‌توان به نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه تصاویر در بالاترین کیفیت اجرای بازی اشاره کرد.

A1-MCI

یوبیسافت بالاخره اقدام به انتشار جزئیاتی مربوط‌به مشخصات حداقلی و همچنین سیستم پیشنهادی مورد نیاز برای اجرای جدیدترین بازی اساسینز کرید کرده است. همان‌طور که قبلاً و برای بازی Watch Dogs: Legion نیز شاهد اختصاص مشخصات ویژه برای اجرای بازی در رزولوشن‌های 1080p و 2K و 4K بودیم، سیستم مورد نیاز برای اجرای Assassin’s Creed Valhalla نیز به همین ترتیب طبقه‌بندی شده است. نکته‌ی جالبی که در ابتدا نظر ما را به خود جلب می‌کند، نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه بازی در بالاترین کیفیت گرافیکی یا تنظیمات Ultra High برای رزولوشن 4K است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به‌دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری خود را برای تجربه بازی در حداقل تنظیمات گرافیکی آماده می‌کنید، باید در نظر در داشته باشید که برای این منظور به یک پردازنده Intel Core i5-4460 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز یا یک پردازنده AMD Ryzen 3 1200 با سرعت ۳.۱ گیگاهرتز نیاز خواهید داشت. ضمن اینکه ۸ گیگابایت حافظه رم درکنار یک کارت گرافیک GeForce GTX 960 4 GB یا AMD R9 380 4 GB نیز ضروری خواهد بود. فضای مورد نیاز برای نصب بازی روی هارد نیز به ۵۰ گیگابایت می‌رسد که ظاهراً استفاده از یک درایو SSD نیز جزء پیشنهاد‌ها توسعه‌دهندگان برای اجرای بهتر بازی بوده اما برای این کیفیت، یک درایو HDD نیز کفایت می‌کند.

محیط گیم پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla به منظور اجرای بازی در تنظیمات Ultra High و رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه نیز به یک پردازنده Intel i9-9700K با سرعت ۳.۶ گیگاهرتر یا نمونه مشابه AMD Ryzen 7 3700X با سرعت ۳.۶ گیگاهرتز مورد نیاز است. ضمن اینکه ۱۶ گیگابایت حافظه رم به همراه یک کارت گرافیک GeForce RTX 2080 8 GB یا AMD RX 5700XT 8 GB برای اجرای کیفیت ایده‌آل AC Valhalla مناسب خواهد بود. برای اجرای بازی در این کیفیت گرافیکی، استفاده از درایو SSD برای بازیکنان توصیه شده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  بازی assassins creed mirage برای کامپیوتر  در ادامه با ما همراه باشید .

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. عرضه نسخه پلی استیشن 5 و گوگل استیدیا این بازی نیز دو روز بعد و همزمان با عرضه کنسول جدید سونی صورت می‌گیرد. در ادامه فهرست مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی در تمامی تنظیمات گرافیکی بازی ارائه شده است. کنید: اگر علاقه‎‌مند به ماجراجویی در بغداد قرن نهم بر روی PC خود هستید، Ubisoft سیستم پیشنهادی برای بازی Assassin’s Creed Mirage را اعلام کرده است. این کمپانی لیستی منتشر کرده، که در آن با توجه به مشخصات سیستم شما، بهترین تنظیمات مشخص شده‌‎اند.

Assassin’s Creed Mirage بر روی کامپیوتر‎های شخصی از فریم ریت بدون محدودیت حتی بر روی رزولوشن 4K، استفاده همزمان از موس، کیبورد، کنترلر و استفاده از مانیتورهای  اولترا-واید همراه با HDR برای گرفتن نمایی پانوراما پشتیبانی می‎‌کند. همچنین نسخه PC از تکنولوژی‎‌هایی برپایه هوش مصنوعی مانند XeSS Super Sampling، Nvidia DLSS و AMD FSR پشتیبانی می‎‌کند، تا با استفاده از آن‌ها وضوح تصویر و حتی فریم ریت افزایش پیدا کنند. بازی برای کارت گرافیک‎‌های سری Arc و پردازنده‎‌های نسل 13 اینتل بهینه شده است، به محصولات Mystic Light از کمپانی MSI متصل می‎‌شود و با استفاده از جلیقه‎‌های گیمینگ OWO می‎‌توانید از Haptic Feedback نیز استفاده کنید.