مروری بر انواع آلاچیق های فلزی ساده و مدرن

 و برای خانه یا ویلای خود بهترین انتخاب را انجام دهید. شرکت کینگستون این افتخار را دارد که تنها تولید کننده سقفهای شیبدار سنگ ریزه ای در ایران باشد. سقف طرح کلاسیک کینگستون ( سقف طرح سفال ) با ظاهری تسخیر کننده نسبت به انواع سیستم های سقفی خود را متمایز می کند. این طرح با کنگره های زیبا و خاص و مناسب برای هر نوع سبک معماری می باشد. طرح رومن از خانواده سقفهای شیب دار کینگستون ،طراحی و الهام گرفته از سقفهای رسی ، که استفاده شده در بناهای سنتی جنوب فرانسه ،سوئیس،ایتالیا و اسپانیا می باشد.

هزینه این متریال نیز به صورت جداگانه به قیمت ساخت افزوده خواهد شد. سایبان پارکینگ اتومبیل منازل چه ویژگی هایی دارد؟ خدمات ساخت آلاچیق از سرویس های دائمی هوم سرویز است. ساخت انواع آلاچیق باغی، آلاچیق روی پشت بام برای آپارتمان ها و برج های مسکونی، اجرای الاچیق فلزی فضای باز و محوطه توسط تیم جوشکاری حرفه ای هوم سرویز انجام می شود.

حتی آلاچیق آماده و پیش ساخته هم وجود دارد ولی خیلی ها ترجیح می دهند از طرح های مدرن و ویژه برای محوطه سازی استفاده کنند. انواع آلاچیق به عنوان سرپناه برای گذراندن ساعاتی از روز استفاده می شوند.این آلاچیق های کوچک و بزرگ در فضای سبز و مکان های باز نصب می شوند. با نشستن زیر آلاچیق از گزند باد و باران و تابش نور مستقیم خورشید در امان هستید.

محدودیت در اجرای این سازه فلزی و محل نصب آن وجود ندارد. هر وقت بواهید محوطه را با نمای زیبا و شکیل طراحی کنید می توانید از آلاچیق های سنتی یا مدرن استفاده کنید. آلاچیق هایی که در فضای شهری و پارک ها نصب شده اند جهت راحتی شهروندان بیشترین کاربری را دارند.

این آلاچیق ها علاوه بر زیبایی و جلوه های ظاهری، مکان مناسبی برای نشستن شروندان هم هستند. در هر جایی می توان یکی از این آلاچیق های زیبا را نصب کرد. هزینه ساخت آلاچیق ها به صورت اختصاصی مشخص می شود. به صورت ثابت یک مبلغ خاصی را نمی توان برای ساخت همه انواع آلاچیق در نظر گرفت.

به غیر از اسکلت و بدنه اصلی آلاچیق که با فلز کار می شود می توان از انواع متریال از جمله تور، پارچه،حصیر و … نیز در طراحی آلاچیق بهره برد. به این ترتیب طراحی سنتی و منحصر به فردی را خواهید داشت. آلاچیق های فلزی دایره ای، چهارگوش، پنج بخشی و … همگی گزینه های خوبی برای زیبا سازی فضای باز هستند. در ویلاها و باغ های شخصی می توان از پرده ها برای جلوگیری از ورود آفتاب و زیبایی آلاچیق استفاده کرد. چرا پوشش سقف حیاط خلوت اهمیت زیادی دارد؟ انواع آلاچیق را می توان در فضای باز نصب کرد.

امکان طراحی اختصاصی از روی جدیدترین آلبوم آلاچیق مدرن ۲۰۲۰ وجود دارد. اگر هنوز در مورد طرح و شکل آلاچیق تصمیم نگرفته اید، از آلبوم عکس آلاچیق فلزی شرکت ویلا سقف دیدن کنید. مشاوره و راهنمایی در مورد طراحی و متریال ساخت کاملا رایگان است. برای ساخت سازه ای جذاب به قیمت مناسب، با ما تماس بگیرید.