مدرسه مهارت‌آموزی به‌زودی در دماوند راه‌اندازی می‌شود/ برگزاری دوره‌های مهارتی با کمک صنعتگران

در سال 1404 ، وی به عنوان اولین انتخاب داوطلبان به دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد. : در این راستا ، باید توجه جدی به کیفیت شود ، بخشهای دانشگاهی ، برنامه درسی و ایجاد مباحث جدید عملی و تلفیقی باید به طور جدی بررسی شود.

وی افزود که تمرکز بر فناوری ، نوآوری و کارآفرینی آینده دانشجویان را تضمین می کند و دوره های مهارتی باید با کمک اعضای هیئت علمی و صنعتگران ماهر در این زمینه آغاز شود.

واحد دماوند ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داده شده: از طرف دیگر ، نباید برنامه ریزی را نادیده گرفت و بخشی از ظرفیت واحدها را برای یادگیری از راه دور با برنامه ریزی برنامه ریزی شده و کارهای خاص مجاز دانست.

استارت آپ ها را تسریع می کند و شرکت های هسته ای و فناوری دانشگاه را به خود جلب می کند

صفری یادآور شد: یکی دیگر از جنبه های مهم توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نوسازی آموزش ، توانایی نظارت بر عملکرد کارکنان و سرعت پاسخگویی مدیران به دانشجویان ، برای سهولت و سرعت آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: در این صورت کلیه درخواست های دانشجویی به صورت غیر حضوری پذیرفته می شود و داوطلبان می توانند با صرفه جویی در هزینه های مالی و زمانی قابل توجه ، به دانشگاه رفته و کارهای اداری انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند D.در زمینه آموزش ، برنامه های شما برای ایجاد و گسترش رشته واحد دماوند در دهه 1400 و مناطق جدید چیست؟ Emp گفت: در زیر مجموعه Innovation Habs ، مهارت های مدیریت انرژی انرژی ، سیستم های هوشمند ، فرایندها و برنامه درسی نظری و علمی توسط اعضای هیئت علمی و اساتید متخصص در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند ، اکنون در دانشکده توسعه ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی و کارآفرینی ، طراحی شده است. شورای. مجوز نصب به زودی در دسترس خواهد بود.

صفری به اولویت دانشگاه آزاد اسلامی دماوند در دهه 1400 به آنا گفت: یکی از اولویت های دانشگاه تمرکز بیشتر بر روی فناوری ، نوآوری و کارآفرینی در خانه های نوآوری ، مرکز رشد و مراکز تحقیقاتی است.

وی توضیح داد: راه اندازی شتاب دهنده ، جذب هسته ها و شرکت های فناوری دانشگاه ، جذب کارآفرینان دانشگاهی و صنعتی با قابلیت ها و امکانات موجود و ایجاد فرصت برای تعامل بیشتر اساتید و دانشجویان با فضای فعلی تجارت. ، تولید و تحقیق در مورد محصولات واحد بازی در مرکز نوآوری دانشگاه از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

انتهای پیام / 4078 //