ماجرای خودرویی که به دلیل ناهماهنگی، چند روز آفتاب خورد!

سرقت خودرو از مشتری ایران خودرو حاکی از ضعف در شبکه خدمات پس از فروش این شرکت است.

یکی از مشتریان ایران خودرو گفت که اتومبیل وی در هفدهم ژوئن سال جاری به سرقت رفته است و علاوه بر خرد شدن شیشه ها ، باتری خودرو وی نیز به سرقت رفته است. از آنجا که این محصول دارای کارت طلا می باشد ، مشمول ضمانت می شود. چند روز بعد ، خودرو مسروقه پیدا شد و پس از تحویل ، گزارش پلیس و کارت طلای خودرو برای نماینده خدمات پس از فروش ایران خودرو ارسال شد که وی قطعات دزدیده شده و آسیب دیده را تحویل داد و خسارت پرداخت کرد ، اما سیستم به دلیل تحویل سیستماتیک در صدور مجوز برای خودرو ناموفق بود. تحویل روز امکان پذیر نیست.

به گفته این مشتری ، حدود یک هفته خودرو برای تحویل در نمایندگی آماده بود ، اما تحویل خودرو امکان پذیر نبود زیرا نمایندگی به مشتریان اطلاع داده بود که سیستم ها قطع شده اند و هنوز مجوز تحویل خودرو اخذ نشده است. صادر شده توسط ایران خودرو. اما در نتیجه مشتری از ایران خودرو پیگیری می کند که سیستم ها به هم متصل شده اند و صدور مجوز برای تحویل خودرو مشتری مشکلی ندارد!

کم کم خودرو به مشتری تحویل داده شد اما در نتیجه پیگیری مستقیم این مشتری ، با معرفی کارت پروفایل و کارت ماشین مشکل تحویل خودرو برطرف شد ، اما در مورد سایر مشتریان ، به خصوص آنهایی که نمی توانند داشته باشند ، چطور؟ دسترسی مستقیم به ایران یا ماشین یا مقامات ، در چنین مواردی؟

انتهای پیام