قیمت کلاه کاسکت دست دوم چقدر است؟

جعبه به نظر یک وسیله ساده و معمولی است، اما سالانه جان میلیون ها نفر را نجات می دهد. کلاه کاسکت برای موتورسواران نجات دهنده است. این کلاه ها به ویژه کلاه کاسکت موتورسیکلت، میزان آسیب دیدگی موتورسواران را در هنگام تصادف کاهش می دهد. جلوگیری از آسیب بیشتر به نحوه استفاده شما از موتورسیکلت بستگی دارد. به عنوان مثال، یک تابوت معمولی برای استفاده روزمره، مخصوصاً برای کسانی که به عنوان پیام رسان کار می کنند و وظیفه ارسال و دریافت بسته های افراد را بر عهده دارند، کافی است، اما یک کلاه کاسکت موتور سیکلت برای کسانی که به طور حرفه ای شرکت می کنند، مثلاً در مسابقات موتورسواری. خوب نخواهد بود؛ زیرا سرعت مهم ترین فاکتور هنگام شرکت در چنین مسابقاتی است.

انواع کلاه کاسکت

از آنجایی که استفاده از موتورسیکلت در جامعه امروزی رواج زیادی دارد، انواع مختلفی از کلاه کاسکت با توجه به نوع استفاده از موتورسیکلت و کارهای مرتبط با آن ساخته می شود. از جمله کلاه کاسکت موتورسیکلت استاندارد، کلاه کاسکت تفریحی یا کلاه کاسکت حرفه ای، کلاه کاسکت هوشمند بلوتوث یا بدون فک و یا کلاه کاسکت با فک متحرک و انواع کلاه کاسکت ورزشی و خارجی. تمامی این مدل ها با توجه به نیاز و تقاضای مصرف کنندگان وارد بازار شده اند و هر کدام مشتریان خاص خود را دارند.

همانطور که می دانید کلاه کاسکت حرفه ای موتور سیکلت باعث افزایش پایداری شده است. این کلاه کاسکت حرفه ای برای موتورسواران رده بالا برای ضربه زیاد در جاده های بالا و سرعت بالا طراحی شده است.

تابوت بلوتوث پر استفاده ترین مدل در مسابقات ورزشی است.

کلاه چانه کامل ترین کلاه کاسکت موتورسیکلت است که علاوه بر سر و جمجمه از فک نیز محافظت می کند. نوع فک قابل جابجایی ساده ترین مدل کلاه کاسکت بدون فک است زیرا وقتی می خواهید صحبت کنید لازم نیست کل کلاه کاسکت را بردارید.

با توجه به ماهیت موتورسیکلت و کاسکت نسبتا پایین آن در مقایسه با خودروها، حتی کلاه کاسکت ارزان نیز باید از کاسکت کافی و استاندارد مشترک برخوردار باشد. حداقل کار یک کلاه کاسکت استاندارد محافظت از جمجمه شماست. از دیگر مزایای این محصول جلوگیری از ورود حشرات، گرد و غبار و آلودگی به چشم می باشد که می تواند در رده استانداردهای زیر قرار گیرد.

نکته ای که هنگام خرید درپوش جعبه باید در نظر بگیرید وزن و اندازه آن است. زیرا ممکن است استفاده از آن برای شما دردسرساز باشد. جعبه نباید به گردن شما فشار بیاورد

خرید اینترنتی کلاه کاسکت موتور سیکلت

ساده ترین و مطمئن ترین راه برای خرید کلاه کاسکت موتور سیکلت، خرید اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با جستجو در بین برندهای مختلف تولید کننده و واردکننده مانند راپیدو، انرژی، ردلاین، استانداردترین ها را برای کاربران شما ارائه می کند. با مراجعه به این سایت می توانید تمامی تابوت های با کیفیت در طرح های مختلف از برندهای معتبر را بررسی و مقایسه کنید و در نهایت بهترین را برای استفاده مورد نظر خود انتخاب کنید.