قیمت بلیط هواپیما در اربعین ۸ میلیون تومان مصوب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما از تهران به مقصد نجف و بغداد در اربعین امسال، ۸ میلیون تومان مصوب شد. رئیس سازمان هواپیمایی ایران با مطرح کردن این موضوع، از آمادگی ناوگان هوایی کشور برای پروازهای ایران به دو شهر مذهبی نجف و بغداد در اربعین حسینی خبر داد.

همه ساله در مراسم عزاداری اربعین حسینی، سیل عظیمی از زائران راهی کشور عراق می‌شوند. با توجه به تقاضای زیاد برای خرید بلیط هواپیما به شهرهای عراق، قیمت این بلیط نیز معمولاً افزایش چشمگیری در ایام اربعین دارد. امسال اما با افزایش تعداد پروازها، قیمت بلیط رفت و برگشت تهران نجف و تهران بغداد، ۸ میلیون تومان اعلام شده است. مسافرانی هم که این سفر را از مبدا مشهد آغاز می‌کنند، می‌توانند بلیط رفت و برگشت نجف و بغداد را به قیمت ۵/۹ میلیون تومان خریداری کنند.

اگر قصد سفر به عراق برای ایام اربعین را دارید، می‌توانید پروازهای نجف تهران، تهران نجف، تهران بغداد، بلیط مشهد نجف، بلیط نجف مشهد، مشهد بغداد، اصفهان نجف، نجف اصفهان و اصفهان بغداد را با قیمت مصوب از سایت فلای تودی خریداری کنید. با خرید بلیط هواپیما از این وب‌سایت، از پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز بهره‌مند خواهید شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.