بلیط هواپیما بیرجند را از کدام ایرلاین ها بخریم؟/ تقدیر مدیریت امور زائرین و زیارت استان خراسان از رسپینا24

در این ماه ، گروه خبری خبرگزاری آوای البرز می گوید مدیر امور زیارت و زیارت در استان خراسان رضوی دکتر بورتی ، گوربانی ، مدیر هماهنگی امور رفاهی زائران در استان خراسان رضوی ، یوسف بیدخوری ، معاون وزیر گردشگری در استان خراسان ، انجمن خدمات سفر محمد ولی زاده از مجموعه پاسخ 24 ملاقات کرد.

وی در جریان بازدید خود مطابق با تمام پروتکل های سلامتی ستاد ویروس ملی کرونا ، از مجموعه Raspina 24 بازدید کرد و ابراز همدردی و همکاری خود را با همه کارکنان اعلام کرد. لازم به ذکر است که از زمان شیوع ویروس Quid 19 (کرونا) ، رسپینا 24 هیچ یک از منابع انسانی خود را تنظیم نکرده است و این مجموعه حتی در مواقع بحران اقتصادی مورد ستایش صنعت گردشگری جهان و جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

در همان زمان ، با توجه به نوآوری تیم فناوری اطلاعات Raspina 24 ، این مجموعه به روز ، به روز و فعال بود زیرا آنها با استفاده از فن آوری های جدید برای پیشرفت های علمی و افزایش استفاده از فن آوری های مدرن در ارائه خدمات آشنا بودند. به زائران بزرگوار شریعلی بن موسی الرضا (ع) سفر به مشهد آنها از این خدمات استفاده کرده و ابراز خرسندی کردند.

بلیط هواپیما Raspina 24

وی در این بازدید عملکرد ، رضایت و رضایت کلیه کارکنان در زمینه اشتغال و سایر زمینه های کاری را مورد بررسی قرار داد و از مدیرعامل شرکت رسپینا 24 برای تمایل آنها برای همکاری با کارمندان و همکاری و پشتیبانی همه جانبه از استانداری استان تشکر کرد. خراسان رسوی همچنین از صنعت گردشگری برای ایجاد اشتغال پایدار برای کشور عزیزمان خبر داد.

در این بازدید ضمن خوشحالی ، از حضور جوانان زیادی که در این مجموعه کار می کردند ، به ویژه تشکر کردم. یوسف بیدخوری ، معاون گردشگری استان خراسان رضوی ، از تاریخ عالی Raspina 24 ، در ارائه خدمات با هدف حداکثر رضایت گردشگران در زمینه زیارت و گردشگری. سفر به جزیره کیش خش و سایر خدمات گردشگری ابراز رضایت کردند.

سپس ، آقای محمد سعید ولی زاده ، مدیر اتحادیه شرکت خدمات مسافرتی استان خراسان ، گفت که Raspina 24 از تاریخ بسیار خوب و درصد بالایی از رضایت مندی دریافت کنندگان خدمات گردشگری در کشور و رتبه بالای فروش بلیط هواپیما ، خدمات گردشگری با کیفیت بالا را ارائه می دهد. Raspina 24 خدمات گردشگری در استان خراسان ، کشور و مراحل توسعه مجتمع و خدمات فعلی گزارش پیش از بیشتر کارمندان صنعت گردشگری به مدیریت محترم امور زائران در استان خراسان رضوی ارائه شد. از خدمات ارزنده Raspina 24 ، ایجاد شغل و مدیریت شغل در شرایط بحرانی صنعت بزرگ گردشگری قدردانی شد.

در آخر؛ مدیرعامل رسپینا 24 جناب آقای مصطفی ندافی عزیز از خدمات این سیستم که پروژه های گردشگری با کیفیت شامل فروش آنلاین بلیط هواپیما ، قطار و اتوبوس و تورهای ارزان قیمت را در تمام مسیرهای داخلی و خارجی با هدف به حداکثر رساندن رضایت همراهان عزیزمان و جلوگیری از مشکلات مقصد ارائه می دهد. سالهاست که تورها گزارش می شوند. وی افزود که تا پایان سال جاری ، پروژه های جدید گردشگری با هدف ارائه خدمات جدید به گردشگران و ایجاد اشتغال پایدار اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکا و شرکتهای خدمات مسافرتی در کشور از خدمات رسپینا 24 از گذشته تاکنون برای تأمین مایحتاج اصحاب عزیزمان بهره مند شده اند. امیدواریم این سامانه بتواند مناسب ترین و مطمئن ترین خدمات گردشگری را در اختیار عزیزان ما قرار دهد تا بتوانند با ایمنی کامل در طول سال سفر کنند.