فروش انواع تم تولد در استان اصفهان

فروش تم تولد

یکی از قدیمی ترین مراسمات کشورمان ایران جشن تولد است. جشن تولد در طی سال ها تغییرات بسیاری داشته است و یکی از تغییرات مهم آن استفاده از تم تولد است . فروش تم تولد شامل اقلام و المان هایی است که در یک طرح و سبک خاص به عنوان تجهیزات پذیرایی و برگزاری جشن تولد استفاده می شود. برخلاف تصور بسیاری از افراد تم تولد در گذشته نیز به سبک خود وجود داشته است ولی در حال حاضر با افزایش المان ها و تفاوت در خلاقیت طرح های تم تولد، سبک های متفاوتی مشاهده می کنیم .
استفاده از تم تولد جذابیت و شکوه جشن تولد شما را دو چندان خواهد کرد . فرقی نمی کند عزیزان شما چه سنی و چه جنسیتی دارند ، برای هر فردی در هر سن و جنسیتی می توانید تم تولد مناسب و مورد علاقه آن ها را استفاده کنید. با تم های تولد جذاب و هیجان انگیز می توانید جسن تولد عزیزانتان را به یاد ماندنی تر و باشکوه تر کنید. شاید شما هم احساس کرده باشید بدون استفاده از تم تولد ، مهمانی و جشن شما ساده و کسالت آور است. فروش تم تولد در انواع تم تولد دخترانه ، تم تولد و حتی تم های تولد بزرگسالان پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف مناسب با هر سلیقه ای تولید می شود.

تم تولد دخترانه

جشن تولد، دریافت هدیه ، کیک خوردن و خوراکی های رنگارنگ و بازی با دوستان، پوشیدن لباس زیبا و خاص شبیه پرنسس ها برای دختران بسیار لذت بخش است. برای لذت بخش تر کردن جشن تولد دختر نازنین شما تم های تولد متنوعی وجود دارد که جشن تولدش را هیجان انگیزتر خواهد کرد . انتخاب تم تولد دخترانه مناسب با علاقه دختران با وجود تنوعی که وجود دارد سخت نیست. از تم تولد دخترانه می تواند از تم تولد پرنسس ، تم تولد سیندرلا ، تم تولد باربی ، تم تولد کیتی ، تم بالرین و بسیاری تم دیگر نام برد. حتی برای زیبا تر کردن جشن خود می توانید در کارت تولد قید کنید تا میهمانان شما متناسب با تم تولد دخترانه جشن تان لباس بپوشند.

تم تولد پسرانه

برای آقا پسرها هم تو تولد جذابیت خاص خود را دارد . پسر بچه ها هم با تم تولد مناسب خود می توانند جشن تولد لذت بخش تری را داشته باشند . می توان برای تولد هر پسری در هر سنی، تم تولد پسرانه مناسبی انتخاب کرد و لذت جشن را برای آنها دو چندان کرد. بیشتر تم تولد ها برای پسران الهام گرفته از شخصیت های کارتونی مورد علاقه آنهاست . به راحتی می تواندی لوازم تولد و حتی لوازم آتش بازی جشن خود را هماهنگ با تم تولد موردنظرتان تهیه کنید. تم تولد باب اسفنجی ، تم اسکوبی دو ، تم تولد فیل کوچولو ، تم بچه رئیس ، تم تولد انتقام جویان ، تم تولد ماشین ها ، تم المو ، تم تولدکارخانه هیولاها ، تم تولد نینجا ، تم پرسپولیس ، تم تولد استقلال ، تم بارسلونا ، تم رئال مادرید ، تم تینکربل ، تم تدی ، تم تولد ملوانی ، تم سگ های نگهبان ، تم تولد کاروسل ، تم پوکویو ، تم تولد مرد عنکبوتی ، تم بتمن از جمله تم های زیبای جشن تولد پسرانه می باشد.

تم تولد بزرگسال

جشن تولد فقط یک مراسم کودکانه نیست بلکه برگزاری جشن تولد برای هر فردی در هر سن و سالی می تواند لذتبخش باشد. برگزاری جشن تولدی خاص و بیادماندنی در کنار خانواده و دوستان با تم تولدی زیبا حتما هیجان انگیز خواهد بود. انتخاب یک تم تولد بزرگسال مناسب می تواند شادی و جذابیت جشن شما را دوچندان کند. تم های تولد بزرگسالان نیز مانند تم های کودکان و نوجوان بسیار متنوع هستند مانند تم لوازم آرایشی، تم تولد یونی کورن ، تم تولد خال خالی ، تم های تولد تیم های محبوب فوتبال و بسیاری تم تولد دیگر.

اقلام تم تولد

سوالی که بسیاری از مشتریان عزیز از ما می پرسند اقلام موجود در تم تولد است. یک پیکج کامل تم تولد شامل چه اقلام و المان هایی می شود؟ در ابتدا باید گفت که هیچ محدودیتی در سفارش تعداد اقلام در فروشگاه سیبن وجود ندارد و شما می توانید مناسب با تعداد میهمانان خود اقلام تم تولد را تهیه کنید و در ادامه خواهیم گفت که تم تولد شامل چه المان هایی می باشد.

بشقاب و پیش‌دستی

بشقاب و پیش دستی یکی از اقلام اصلی و موردنیاز در تم تولد است . برای هر جشنی که داشته باشید بشقاب پیش دستی حتما لازم است و شما به راحتی می توانید طرح های متنوعی از بشقاب ها و پیش دستی که کوچکتر از بشقاب هستند را متناسب با تم تولد خود از فروشگاه سیبن انتخاب کنید.

لیوان

لیوان نیز یکی دیگر از پرکاربردترین اقلام تم تولد است که باید در هر جشنی به تعداد مناسب باشد. لیوان های تم تولد سیبن بصورت کاغذی و پلاستیکی با کیفیت بالا و مناسب وجود دارد .

قاشق ، چنگال و کارد و نی

متناسب با خوراکی هایی که در جشن خود سرو می کنید اقلامی همچون قاشق ، چنگال و کارد نیز لازم است . قاشق و چنگال نیز با جنس های با کیفیت و طرح های متنوع در بسیاری از تم ها تولد موجود است . در صورتی که در میهمانی خود از آبمیوه و نوشیدنی استفاده می کنید ، نی هم لازم می شود که در طرح های متنوع و زیبا موجود است.

ظروف مخصوص پاپ‌کرن

ظرف پاپ کرن یکی از پرطرفدارترین اقلامی ست که در تم تولد حتما استفاده می شود و برای پفک، چیپس یا پاپ کورن کاربرد و در دو سایز کوچک و بزرگ موجود است.

تاپر

تاپر‌ها برای تزیین غذاها و خوراکی‌های جشن‌ها استفاده می شودو در دو اندازه بزرگ و کوچک به صورت خلالی هستند. تاپر‌های کوچک باری کاپ کیک‌ها، فینگر فودها و دسرها کاربرد دارد و و تاپرهای بلند هم برای تزیین سایر خوراکی‌ها استفاده می‌شوند.
تم تولد اقلام بسیار متنوعی دارد که شما عزیزان می توانید مناسب نیاز خود آن ها را تهیه کنید . تعدادی از اصلی ترین اقلام تم تولد را ذکر کردیم و اما اقلام دیگری همچون تاپر کیک ، برچسب بطری آب معدنی ، جعبه دستمال کاغذی ، حلقه دستمال کاغذی ، رومیزی ، استند عدد ، استند نام ، ریسه تولدت مبارک ، آبنبات طرح تم تولد ، بادبزن و آویز خوشامدگویی ، چای کیسه‌ای و نسکافه ، کوکی با طرح تم تولد موردنظر ، فرفره رنگی ،کارت دعوت ، برگه یادگاری ، قاب عکاسی ، تاج و کلاه تولد و گیف و اکسسوری های دیگر ، لباس تولد دخترانه و پسرانه، انواع بادکنک‌های فویلی، انواع بادکنک‌های لاتکس ساده و بادکنک آرایی محل برگزاری جشن، جعبه‌های سورپرایز، جعبه کادوهای خاص و متفاوت نیز در تم های تولد موجود است .

اگر تم خاصی در نظر دارید و یا به دنبال ایده‌های خلاقانه برای برگزاری یک جشن تولد خاص و متفاوت هستید می‌توانید با ما در تماس باشید. ثبت سفارش شما عزیزان در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید .

فروشگاه اینترنتی سیبن بزرگترین تولید کننده اسباب بازی در اصفهان ارائه دهنده خدمات فروش اینترنتی لوازم تولد ، فروش لوازم تولد ، فروش تم تولد و لوازم جشن تولد متنوع و با کیفیت به اصفهان و سراسر ایران می باشد. میتوانید با خرید آنلاین تم تولد ، خرید تم تولد دخترانه ، خرید تم تولد پسرانه و خرید تم تولد بزرگسال در سریعترین زمان ممکن سفارشات خود را دریافت کنید.

 

تم تولد تزئینات و بادکنک آرایی و ترکیب فضای رنگی و شاد و لوازم پذیرایی هم شکل جشن تولد است که باتوجه به سلیقه و علایق شخصی فردی که برایش جشن تولد ترتیب داده شده طراحی می شود‌.
برای متفاوت و خاص بودن فضای جشن می بایست شخص سفارش دهنده از سلیقه رنگی و حتی نوع دکوراسیون مورد علاقه فرد شخصیت های داستانی شخصیت های داستانی و کارتونی و مورد علاقه فرد مطلع باشد که تیم طراحی متناسب با علایق فرد تم را طراحی و اجرا کند.
تم ها شامل تجهیزات تزیینی و پذیرایی و اقلام ضروری و کاربردی تولد است که شامل پک های خوراکی(بشقاب های پذیرایی برای سرو میوه کیک تولد شیرینی و تنقلات خشک و تر و ظروف مناسب پاپ کورن و کارد و چنگال و پک های نوشیدنی شامل نی برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها،لیوان های مناسب برای نوشیدنی های گرم و سرد است.
ریسه های طرح دار و تا پرها برای تزیین غذاها و خوراکی ها در دو سایز بزرگ و کوچک به صورت خلال موجود است.
تاپر های کوچک باری مناسب برای کاپ کیک و فینگر فودها و دسرها کاربرد دارند و تا پر های بلند هم برای تزیین خوراکی های دیگر کاربرد دارند .
در کل تم تولد شامل اقلام بسیار متنوعی هستند که افراد با توجه به نیاز و کاربرد هرکدام از آنها را سفارش می دهند.
اقلام ضروری تم را قید کردیم اما اقلام دیگری هم مانند برچسب بطری آب معدنی و جعبه دستمال کاغذی و رومیزی و استند عدد و اسم و آویز خوشامدگویی و چای کیسه ای و نسکافه ریسه های مقوایی و پارچه ای کارت دعوت و قاب عکس تاج و کلاه و فرفره رنگی و گیف و لباس تولد دخترانه و پسرانه و آبنبات های طرح تم تولد و انواع بادکنک های فویلی و لاتکس ساده و جعبه های سوپرایز و جعبه های کادو های خاص خواص و مختلف نیز در لیست اقلام ته موجود است.
برای سفارش تم مورد نظر باید جنسیت وسن فرد،علایق و مکان و متراژ فضایی که قرار است درآن جشن برگزار کنید را در نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که شب تولد عزیزتان برای شما و او بسیار مهم و ارزشمند است پس با تم مورد علاقه و تدارکات مناسب می‌توانید خاطره‌ای ماندگار را در ذهن خود و عزیزانتان خلق کنید و جشنی به یادماندنی داشته باشید مخصوصاً که برگزاری جشن تولد برای کودکان بسیار مهم و جذاب است.
شما می توانید با برگزاری آیتم های شاد و برنامه‌هایی نظیر بازی گروهی و پخش موزیک کودکانه و شاد و انتخاب تم های رنگی و یا شخصیت های کارتونی مورد علاقه‌اش شب تولدش را به شبی خاطره انگیز تبدیل کنید و خنده را بر لبان کودک دلبندتان حکاکی کنید.
لازم به ذکر است که تم های بزرگسالان نیز برای جشن تولد های افراد بزرگسال و سایر مراسمات شادی مهم ماننده سالگرد ازدواج و روز عشق و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این نکته را باید بدانید که تیم‌های ویژه بزرگسالان نیز با توجه به سن و جنسیت و علایق فرد تدارک داده می‌شود مانند رنگ مورد علاقه و تیم ورزشی مورد علاقه و خانم با آقا بودن فرد،شخصیتهای قهرمانی و سینمایی و سایر علاقمندی های فرد طراحی و اجرا می شود.