فرش مسجد از کارخانه فرش سجاده کارپت کاشان با کیفیت بالا

فرش مسجد از کارخانه فرش سجاده کارپت کاشان با کیفیت بالا انتخاب و خریداری کنید. شرکت فرش مسجد کاشان با مدیریت آقای مهندس سلمانی با بیش از 25 سال سابقه تولید و طراحی جدیدترین فرش مسجد در کاشان می باشد. در این مقاله کوتاه و تخصصی می خواهیم شما را در زمینه خرید فرش مسجد راهنمایی کنیم.

در چند سال اخیر شرکت های تولید کننده فرش سجاده ای مانند سجاده کارپت توانسته اند فضای بسیار زیبایی در مساجد و نمازخانه های مدارس کل کشور ایجاد کنند. این فرش به فرش رولی مسجد نیز معروف است و خیرین مسجد ساز و متولیان مساجد کل کشور برای مفروش کردن از فرش رولی مسجد استفاده می کنند.

مزایای خرید فرش مسجد برای مساجد

  • ایجاد صف های منظم در هر صفوف نماز
  • ایجاد قبله نمایی و جای مهر برای هر شخص نمازگذار
  • دارای کیفیت بسیار بالا در برابر پاخوردگی
  • امکان حمل و نقل و جابجایی فرش
  • بیش از 80 طرح مختلف برای انتخاب فرش مسجد
  • ایجاد رنگ دلخواه بر اساس رنگ بندی مساجد
  • امکان تولید در سایز های سفارشی و مفروش کردن کل فضای کف مسجد
  • امکان شستشو فرش مسجد با هر مواد شوینده فرش ماشینی
  • انتخاب متریال تولید بر اساس بودجه بندی خرید فرش مسجد
  • امکان ترمیم فرش مسجد با کارشناسان خبره در زمینه رفوگری

راهنمای خرید فرش مسجد با بهترین کیفیت

همیشه گفتند قبل از خرید هر چیزی باید در مورد آن تحقیق کرد و درباره آن اطلاعات کافی را بدست آورد. در اینجا یکسری نکات مهم درباره خرید فرش مسجد برای شما بازگو می شود که می توانید متناسب با سلیقه و مشاوره های دریافتی، فرش مسجد خود را انتخاب و خریداری کنید.

ابعاد فرش مسجد را چگونه محاسبه کنیم؟

یکی از دغدغه های متولیان و خیرین مسجد ساز، نحوه اندازه گیری مساحت کل مسجد می باشد که برای درخواست تولید باید اعلام فرمایند. از این رو ممکنه در انجام محاسبات، دچار خطای انسانی شوند، از طرف شرکت سجاده کارپت، کارشناسان اعزام می شوند و تمام نکات اندازه گیری و حتی نقاط پرت و کور را مورد محاسبه قرار می دهند.

 تا بتوانند به طور کامل مساحت مسجد را یاداشت کنند و برای بررسی مجدد به کارشناسان واحد فنی و تولید ارسال می کنند. معمولاً سایز فرش سجاده ای 125×60 سانتی متر می باشد سایز بندی هر فرش رولی مسجد محاسبه شده و در اختیار متولیان و خیرین مسجد ساز برای تایید نهایی ارسال می شود.

انواع طرح فرش مسجد و نمازخانه

در شرکت سجاده کارپت کاشان بیش از 80 نوع طرح مختلف طراحی و بافته می شود، ولی برای انتخاب راحت تر خریداران، ما آن را به سه دسته مختلف شامل: فرش محرابی، تشریفاتی و یکپارچه ای تقسیم بندی شده اند، شما می توانید از بین این سه دسته، فرش مسجد مورد نظر تایید کنندگان متولیان و هیئت امنای مسجد خود انتخاب و خریداری کنید.

فرش مسجد طرح محرابی

فرش محرابی مسجد به نقشه فرشی گفته می شود که نماز گزار حس ایستادن در یک محراب را دارد و دور اطراف این محراب می تواند از نقوش ستون یا گل و بوته باشد.

فرش تشریفاتی

فرش تشریفاتی قرمز، آبی یا سبز و هر رنگ دیگری که طراحی و تولید می شود، بیشتر در حسینه ها، هتل ها، رستوران ها و اماکن متبرکه ای در آن رفت و آمد بالا می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. طرح فرش تشریفات بسیار خلوت و ساده است و در بالا و پایین آن از یک حاشیه برای جدا کردن فرش بالایی از پایین است.

خرید فرش مسجد از سجاده کارپت کاشان

شرکت سجاده کارپت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده فرش مسجدی یا سجاده ای در ایران و کاشان می باشد که تمام مساجد کل استان ها و شهر ها هر روزه با مراجعه به شرکت، درخواست طراحی و تولید فرش رولی مسجد با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا را دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید با کارشناس واحد تولید سجاده کارپت آقای مهندس سلمانی 09133617256 تماس حاصل فرمایید.

منبع: فرش سجاده ای کاشان (https://sajadecarpet.com)