عملیات ساخت خط تولید ورق و کارتن در دورود آغاز می‌شود

آوای البرز/لرستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان گفت: احداث خط تولید ورق و مقوا در دورود آغاز می شود.

سیروس ابراهیمی در دیدار با معاون اجرایی هلدینگ گلرنگ با حضور خبرنگاران در خصوص ایجاد شهرک صنعتی مرتبط با صنایع غذایی درود گفت: هلدینگ سلامت و محصولات غذایی گلرنگ آغاز به کار می کند. عملیات تولید در سوله ای به مساحت 50000 متر مربع برای خط ورق و کارتن مورد نیاز بسته بندی در صنایع غذایی.

وی با اشاره به آغاز ساخت این پروژه در دهه آینده خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه 2000 میلیارد تومان هزینه می شود که در نهایت برای 500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

معاون استاندار لرستان گفت: طبق توافقات انجام شده این پروژه در مدت 2 سال به بهره برداری می رسد و در این مدت برای نیروهای بومی شغل فصلی ایجاد می شود.

ابراهیمی همچنین از توافق برای ایجاد شهرک صنایع غذایی و صنایع وابسته در زمینی به مساحت 136 هکتار در شهرستان درود خبر داد و بیان کرد: این شهرک صنعتی خصوصی است و صنایع مرتبط با مواد غذایی نیز در آن ایجاد می شود.

در بخشی از این جلسه علیرضا منتظر، معاون اجرایی و نماینده هیئت مدیره هلدینگ گلرنگ گفت: هماهنگی ها و اعتبارات لازم برای شروع پروژه خط تولید مقوا و مقوا تدارک دیده شده است.

وی گفت: خوشبختانه توافقات لازم انجام شده و برای شروع کار در دهه فجر امسال مشکلی نخواهیم داشت.

معاون اجرایی و نماینده هیئت مدیره هلدینگ گلرنگ گفت: به موازات ایجاد این خط تولید، ایجاد شهرک صنعتی 136 هکتاری در دستور کار هلدینگ قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/