طراحی پست اینستاگرام با استفاده از نرم افزار

ساخت پست اینستاگرام حرفه ای

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیا نرم افزار پست ساز اینستاگرام برای گوشی وجود دارد؟

اگر منظور شما از این سوال این است که بتوانید از صفر پست اینستاگرامی طراحی کنید بله وجود دارد اما با گوشی موبایل بسیار مشکل است.

این در حالیست که با نرم افزارهایی همچون picsart می توانید با یکبار طراحی قالب توسط تیم سئوسل، در دفعات بعد خودتان با گوشی موبایل خود اقدام به قرار دادن تصاویر و متن های متفاوت در داخل قالب طراحی شده نمایید و پست های متفاوت خلق کنید و در این صورت نیازی به هزینه های اضافی برای تولید پست های با قالب مشابه نیست.

عکس پیج اینستاگرام را از کجا دانلود کنیم؟

بهتر است عکس های پیج اینستاگرام اختصاصی باشند و توسط خودتان ثبت شده باشند. اما چنانچه قصد دارید از تصاویر دیگران در پست های خود استفاده نمایید توجه داشته باشید که این تصاویر از عکاس مجوز تکثیر یا استفاده داشته باشند.

برای کاربرد آسانتر تصاویر در طراحی پست، بهتر است تصاویر شما با فرمت PNG و با پس زمینه شفاف باشند.

آیا آموزش طراحی پست اینستاگرام نیز ارائه می گردد؟

در حال حاضر در سئوسل متاسفانه آموزش طراحی پست اینستاگرام ارائه نمی شود و صرفاً خدمات طراحی به طور مستقیم خدمت مشتریان گرامی ارائه خواهد شد.

برای سفارش ساخت پست های زیبا در اینستاگرام از کجا شروع کنیم؟

کافیست از طریق پنل کاربری و یا تلگرام و واتساپ با شماره ۰۹۰۳۶۲۳۲۳۳۳ درخواست خود را مطرح نموده و مشاوره های لازم را دریافت نمایید و به یک جمع بندی مناسب برسید. سپس فاکتور درخواستی شما در پنل اختصاصی طراحی پست اینستاگرام سئوسل برای شما صادر شده که می توانید به یکی از روش های آنلاین یا کارت به کارت اقدام به پرداخت نموده تا پروژه طراحی درخواستی شما آغاز گردد.

سفارش طراحی پست اینستاگرام حرفه ای

نمونه پست اینستاگرام طراحی شده توسط سئوسل

توجه داشته باشید که این پست ها صرفاً یک نمونه بوده و طرح ها به این نمونه ها محدود نمی گردند. طراحی درخواستی شما و نمونه هایی که مدنظر دارید و هر طرحی که در ذهن خود دارید برای شما از صفر و با بالاترین کیفیت طراحی خواهد شد و از این بابت هیچگونه محدودیت وجود ندارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]