شفافیت در آمار تجارت، بهبود کیفیت تولید و سرعت بخشی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای فولاد غدیر نی‌ریز

شفاف سازی آمار تجارت، ارتقای کیفیت تولید و تسریع در اجرای طرح های توسعه فولاد غدیر نیریز

در اواسط دهه 80، شهر نیریس که تنها با انار و انجیر شناخته می شد، اکنون به عنوان یکی از قطب های صنعت فولاد کشور شناخته می شود. هر چند طرح اولیه راه اندازی این مجموعه فولاد غدیر نیریز این مجموعه در عمر 15 ساله خود شاهد فراز و نشیب های زیادی بوده است و گاه بسیاری تصور می کردند که این مجموعه نمی تواند به اهداف طراحی خود دست یابد. اما بازرس حقوقی شرکت فولاد نیریز غدیر با اتمام بررسی گزارش حسابرسی 6 ماهه اکنون مشخص کرده است که در طرح، ترشی و شروع فعالیت های اجرایی واحد فولادسازی پیشرفت چشمگیری حاصل شده است. از دستاوردهای آن می توان به پروژه گندله سازی این مجموعه، شروع فعالیت های اجرایی مجموعه بزرگ ورزشی نیریس، برگزاری آزمون استخدامی فرصت های شغلی، بیش از 400 کارشناس در پروژه فولاد و سایر فعالیت ها و عملکردهای مثبت اشاره کرد. مجتمع صنعتی در 6 ماهه دوم 1400.

به گزارش نالب بازار، محسن مصطفی پور مدیرعامل فولاد غدیر نیریز از مهرماه سال گذشته سکان مدیریت این مجتمع را برعهده داشت و پس از حضور خود تغییرات چشمگیری در عملیات مجتمع صنعتی ایجاد کرد. از دستاوردهای مدیریت جوان و ماهر فولاد غدیر نیریز می توان به شفافیت در آمار کسب و کار، ارتقای کیفیت تولید و تسریع در پروژه های عمرانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، غدیر نیریز با تکمیل بررسی 6 ماهه شرکت فولاد، گزارش حسابرسی مطلوبی را صادر کرد و بر اساس آمار تایید شده توسط حسابرسان مستقل، نتایج جالبی از عملکرد 6 ماهه به دست آمد. این مدیر جوان

سود قابل توجهی برای سهامداران از فروش آهن اسفنجی

تولید آهن اسفنجی با کیفیت عالی و فروش رقابتی بورسی این محصول میانی چرخه فولادی که به دلیل شرایط نگهداری خاص به عنوان رگ حیاتی چرخه فولاد شناخته می شود، توانست 10 هزار سود کسب کند. 1400 میلیارد ریال به سهامداران این گروه در 6 ماهه دوم.

این دستاوردها زمانی حاصل شد که قیمت گاز، تاثیرگذارترین بخش سربار تولید این شرکت، بیش از 800 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

گلوله ها با نرخ های پایین تری نسبت به دوره های قبل خریداری می شوند

گندله آهن اسفنجی در مدت 6 ماهه برخلاف جهت گیری بازار با وجود تورم قابل توجه، کمتر از خرید در مدت مشابه معامله شد و رکورد ارزشمند دیگری را در عملکرد این مدیر جوان رقم زد.

از طرفی مجتمع فولاد غدیر نیریز نسبت به سایر پروژه های فولادی عملکرد بهتری داشته است.

جهشی بزرگ برای ورود به مجتمع های بزرگ فولاد کشور

به گفته محسن مصطفی پاور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نیریز، علیرغم همه مشکلات متعهد شدیم که کارخانه فولاد را هر چه زودتر به مرحله تولید برسانیم که جهشی بزرگ برای ورود مجتمع بزرگ فولاد کشور است. مجتمع ها

مهندس جعفری، رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز اواخر سال گذشته در بازدید از مجتمع فولاد غدیر نیریز، عملکرد مجتمع فولاد غدیر نیریز را نسبت به سایر پروژه های فولادی مثبت ارزیابی کرد. به گفته وی، مجتمع فولاد گدیر نیریز نسبت به سایر پروژه های فولادی عملکرد خوبی داشته است و انتظار می رود با همین تلاش و قوت، کارخانه فولاد این مجموعه نیز به بهره برداری برسد.

جعفری با بیان اینکه ذخایر معدنی در صنعت فولاد محدود است، درباره ایجاد ساختاری به نام طرح جامع فولاد گفت: تداوم زنجیره تولید فولاد کشور در برخی قسمت ها به همت سازمان شکسته شده است. تمام قطعات را از سرمایه داخلی وصل کنید. حفاظت و توسعه این سرمایه ها.

از پتانسیل معدنی منطقه برای تکمیل زنجیره تولید فولاد استفاده می شود

به گفته وی استفاده از پتانسیل معدنی منطقه برای تکمیل شبکه تولید فولاد در مجتمع فولاد غدیر نیریز در دستور کار قرار گرفته و با حمایت استانی و کشوری شرایط برای ایجاد این مجتمع فراهم می شود. از پتانسیل معدنی این منطقه نیز می توان استفاده کرد.