سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت در کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اکبر احمدپور نماینده ، براساس گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین به نقل از سایپا ، حجت الاسلام و المسلمین. خواف و رشتخوار وی با اشاره به طراحی و تولید سکوهای جدید خودروی سایپا به مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث تولید خودرو ، مردم باید قدرت خرید خود را در نظر بگیرند و خودرویی با کیفیت در کشور بسازند. و عموم مردم. “خودت بخر.

وی افزود: البته سلیقه های مختلف مردم باید در نظر گرفته شود. “

یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت که شرکت سایپا با اتخاذ سیاست جدید سایپا در همان مسیر حرکت می کند: تولید اتومبیل های با کیفیت و شاسی بلند نیز. سدان و جدید صلیب این اقدام خوب و تحول آفرین توسط مدیران شرکت است.

حجت الاسلام احمدپور با اشاره به توافق سایپا با وزارت دفاع و شرکت های تابعه گفت: خوشبختانه با همکاری سایپا ، وزارت دفاع و شرکت های دانش بنیان شاهد تولید قطعات خودرو در داخل هستیم. وابستگی صنعت به کشورهای خارجی بسیار کاهش می یابد.

با کاهش اعتماد ما به صنعت خودرو در خارج از کشور ، ما می توانیم در زمینه جلب نظرات مشتریان و ساخت انواع خودروها با آزادی کافی پیش برویم.

عضو کمیسیون تحقیقات آموزش مجلس ادامه داد: اگر روزی کشورهای خارجی بخاطر تعهدی که نسبت به ایران دارند دیده شود ، برای تولید خودرو در داخل باید خودرو در کشور ساخته شود.

حجت الاسلام احمدپور گفت: اتخاذ سیاست جدید سایپا و تولید خودروهای مختلف با قیمت های مناسب گامی است که توسط پارلمان و مسئولان پشتیبانی می شود.