رنکینگ بیلیارد ایران

جدول رنکینگ اسنوکر بر اساس نتایج بدست آمده در دو دوره مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، جدول رنکینگ اسنوکر کشورمان براساس امتیازهای بدست آمده توسط بازیکنان در اولین و دومین دوره مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور تنظیم شده است.

در ابتدای فصل نماینده ارزنده کشورمان موفق شد مارک سلبی را در مسابقات قهرمانی انگلستان شکست دهد و در جمع ۳۲ نفر نهایی قرار گیرد. وفایی در ادامه برای نخستین بار جواز حضور در مسابقات مسترز که ویژه ۱۶ نفر برتر است را کسب کرد و در کمتر از چند هفته مجددا با مارک سلبی نفر دوم رنکینگ جهانی روبه رو شد که باز هم به پیروزی ارزشمندی دست یافت و در جمع ۸ نفر نهایی حضور پیدا کرد.

اما اوج آمادگی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ وفایی را اسنوکر ۶ توپ تایلند مشاهده کردیم که وفایی تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفت اما به نماینده کشور میزبان باخت و به عنوان سومی این مسابقات بسنده کرد. در ادامه نیز برای دومین بار در تاریخ در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان حضور پیدا کرد که موفق شد نخستین پیروزی خود و ورزشکاران ایرانی را در این مسابقات رقم بزند و دینگ، یکی از اسطوره‌های ورزش اسنوکر را شکست دهد تا فصلی مطلوب با بازی‌های درخشان را به پایان برساند.

فصل جدید اسنوکر حرفه‌ای‌ها کمتر از دو ماه دیگر آغاز می‌شود و امیدواریم حسین وفایی ملی پوش ارزنده اسنوکر کشورمان روند درخشان خود را حفظ و با آماده‌سازی و ریکاوری مجدد به افتخار آفرینی‌های خود در انجمن حرفه‌ای‌ها ادامه دهد.

لازم به توضیح است اسامی نفراتی که امتیازهای مساوی دارند براساس ترتیب حروف الفبا رده بندی شده است. همانطور که گفته شد قیمت میز بیلیارد متفاوت است که گرانترین، بهترین و شیک ترین آنها را می توان میز بیلیارد حرفه ای مدرن کهکشانی نامید.میزهای ایت و اسنوکر حرفه ای قیمت بالایی دارند.

رنکینگ ثابت و سالیانه بانوان و آقایان در رشته های اسنوکر، پاکت بیلیارد و پتانک را از فایل های ضمیمه زیر دانلود نمایید.

آلبوم تصاویر

فایل های ضمیمه

مطالب مرتبط

نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین را رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواهد شد
1 – تهمت ، توهین و افترا
2 – هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باش