راهنمای کامل خرید میز تلویزیون چوبی

قبل از خرید پایه تلویزیون، به عواملی مانند اندازه تلویزیون و دکوراسیون منزل و بر اساس آنها متریال پایه تلویزیون توجه کنید. شما باید مدل و سبک را انتخاب کنید. اگر قصد خرید میز تلویزیون چوبی را دارید ما به شما فروشگاه تانیل چوب را به شما پیشنهاد میکنیم. همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر از میز تلویزیون میتوانید به سایت woods-furniture مراجعه کنید.

راهنمای خرید و نحوه انتخاب پایه تلویزیون مدرن

پایه تلویزیون یکی از ملزومات دکوراسیون داخلی منزل است. هر پایه تلویزیون باید با دکور مطابقت داشته باشد و با نوع، اندازه و رنگ تلویزیون همخوانی داشته باشد.

اگر در انتخاب میز تلویزیون برای منزل خود دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید کدام میز را انتخاب کنید، مطالعه این قسمت از دنیای خیس مد می تواند به شما در انتخاب بهترین نوع میز تلویزیون کمک کند.

قبل از خرید پایه تلویزیون به این نکات توجه کنید

به اندازه میز تلویزیون دقت کنید

مهمترین پارامتر قبل از خرید میز تلویزیون اندازه میز است. باید توجه داشته باشید که میز تلویزیون شما نباید کوچکتر یا حتی به اندازه تلویزیون باشد و بهتر است 10 سانتی متر بزرگتر از تلویزیون در هر طرف انتخاب کنید.

به موقعیت جدول توجه کنید

قبل از خرید تلویزیون به فضایی که می خواهید آن را در آن قرار دهید فکر کنید. برای خانه های بزرگ، پایه های تلویزیون بزرگ را نباید برای خانه های کوچک خیلی بزرگ در نظر گرفت. اخیرا مدل هایی در بازار وجود دارد که برای فضاهای کوچک در نظر گرفته شده اند اما بسیار خوب هستند.

هنگام خرید پایه تلویزیون جدید، هارمونی را فراموش نکنید

یک میز مناسب باید با دیگر اجزای طراحی داخلی هماهنگی داشته باشد و جلوه خوبی با سایر لوازم موجود در اتاق نشیمن از جمله مبلمان داشته باشد.

به رنگ میز تلویزیون دقت کنید

رنگ میز تلویزیون به سلیقه شما بستگی دارد اما بهتر است میز تلویزیونی را انتخاب کنید که با رنگ سایر اجزای دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد.

رنگ های خنثی سازگاری بهتری با سایر عناصر دکوراسیون ایجاد می کنند.برای خانه های سفید با تجهیزات روشن یا اگر اتاق تاریک است و رنگ تلویزیون مشکی یا قهوه ای است، این بهترین انتخاب است.

انواع متریال پایه تلویزیون

مهمترین عامل در کیفیت پایه تلویزیون جنس پایه تلویزیون است. پایه تلویزیون انواع مختلفی دارد. می توانید میز تلویزیون چوبی تانیل چوب، میز تلویزیون ام دی اف، میز تلویزیون شیشه ای و فلزی و … تهیه کنید.

میز تلویزیون فلزی

چنین میز تلویزیونی که از میز تلویزیون چوبی محکمتر و سبکتر است به دلیل عدم تطبیق پذیری چندان مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد. اگر از مبلمان با پایه های فلزی در دکوراسیون منزل استفاده کرده اید می توانید میز تلویزیون فلزی نیز داشته باشید.

پایه های دیواری فلزی نیز وجود دارد که برای قرار دادن تلویزیون بر روی زمین یا دیوار استفاده می شود و به طور گسترده مورد استفاده و فروش قرار می گیرد و بیشتر در مراکز حمل و نقل عمومی، ادارات و … استفاده می شود.

میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون شیشه ای ظاهری براق دارد و لوازم الکترونیکی را به زیبایی نمایش می دهد. این نوع میزها که از فلز نیز استفاده می کنند برای افرادی که خانه ای مرتب می خواهند بسیار مناسب است.

این میز از نظر قیمت نسبت به سایر میزها بسیار ارزانتر است اما به دلیل احتمال شکستگی و آسیب دیدگی جانبی به آنها و با ورود مدل های مختلف چوبی طرفداران زیادی ندارند. اگر می خواهید پایه تلویزیون شیشه ای بخرید، مطمئن شوید که از شیشه نشکن ساخته شده است.

تلویزیون چوبی

میزهای چوبی که از چوب طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند و تنوع زیادی در بازار دارند. یکی از نکات مثبت میز تلویزیون چوبی قیمت های بسیار متفاوت در بازار و لوکس بودن آنها و ایجاد حس خوب طبیعی بودن و تنوع رنگ و سبک می باشد.

مواد به کار رفته در این میزها اغلب از نئوپان یا ام دی اف بوده و معمولا دارای کشو و مکان های مناسب برای قرار دادن وسایل تزئینی می باشد. میزهای ال سی دی چوبی با کنده کاری و تزیینات ظریف برای دکوراسیون به سبک کلاسیک بسیار مناسب هستند.

انواع پایه تلویزیون

مدرن

یکی از سبک های پرفروش استند تلویزیون سبک مدرن است که با طراحی ساده و جذاب ارائه شده است. سبک مینیمال یکی از زیرگروه های سبک مدرن است که یکی از پرطرفدارترین طرح های دکوراسیون است و به همین دلیل بسیار پرطرفدار است.

کلاسیک

برخی افراد به دنبال طراحی ساده کلاسیک هستند برای انتخاب میز تلویزیون کلاسیک بهتر است به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی دقت کنید و با توجه به وسایل دکوراسیون منزل مدل میز مورد نظر خود را انتخاب کنید. این نوع میز تلویزیون نسبت به میزهای تلویزیون مدرن طراحی سنتی تری دارد و اغلب از ام دی اف ساخته می شود.

طراحی سنتی

یکی از میزهایی که با الهام از عناصر دکور قدیمی وزن خاصی به خانه می بخشد، طراحی سنتی است. این طرح اغلب از چوب طبیعی ساخته می شود و در طراحی کابینت و کنسول از رنگ های قوی و سنگین استفاده شده است که آن را تبدیل به یک میز منحصر به فرد می کند.

صنعتی

سبکی منحصر به فرد که بسیار کمک کننده است و انسان را به یاد روزهای سخت می اندازد اما شور و نشاط امید و جریان زندگی را به یاد می آورد. این سبک با رنگ های روشن با فضای خانه هماهنگ است و چشم را خسته نمی کند.

روستایی

این سبک که طرفدارانی دارد از طرح های روستایی و روستایی استفاده می کند. ترکیبی از چوب صیقلی و بست های فلزی این تصور را ایجاد می کند که خانه شما را با چوب جنگلی تزئین کرده اید.

نوین

سبک های مدرن و امروزی اشتراکات زیادی دارند. پایه های تلویزیون مدرن که معمولاً از فایبرگلاس و ملامین ساخته می شوند، طرح های نوآورانه ای دارند و بسیار محبوب هستند. این روش از برش تیز در کناره و خط افقی استفاده می کند و با ورود تلویزیون های بزرگ و جدید به روز شده است.

انواع مدل پایه تلویزیون

یک معما

امروزه میز تلویزیون در تعدادی طرح متفاوت و مدرن تولید می شود. میز پازل تلویزیون قابلیت ایجاد طرح های جدید و متنوع با تغییر موقعیت اجزا را دارد. به عنوان مثال می توانید میز تلویزیون را با افزایش فاصله بین اجزا و سایز بزرگتر یا کوچکتر کنید.

این میزها معمولا از چوب ام دی اف ساخته می شوند و دارای طرح های مختلف و قسمت های متفاوتی هستند که می توانید با ترکیب این قسمت ها میز تلویزیون مورد علاقه خود را داشته باشید.

قفسه جلویی را باز کنید

میز تلویزیون با قفسه، پایه یا جلو باز با قفسه و قفسه بدون در، می توانید لوازم جانبی کوچک و لوازم تلویزیون مانند بازی، بلندگو و … را قرار دهید.

تصویر زمینه سرگرم کننده

این نوع تلویزیون که فضای یک دیوار را می پوشاند تقریبا دائمی است و این نوع تلویزیون رومیزی قابل تغییر نیست. در این میز تلویزیون تلویزیون در مرکز این میز قرار گرفته و وسایل تزیینی زیادی دور آن قرار می گیرد که باعث زیبایی آن می شود. استفاده از محل مرکزی پایه تلویزیون در این جدول توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

مدل کنسولی

یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین مدل های میز تلویزیون که در هر نوع چیدمان و دکوراسیونی قرار می گیرد میزهای تلویزیون کنسول هستند. این نوع پایه تلویزیون دارای کشوهایی در قسمت جلویی می باشد که می توانید لوازم جانبی یا لوازم جانبی مربوط به تلویزیون خود را در آن قرار دهید تا برای دیگران دیده نشود. وجود این درها یا کشوها در جلوی این میز بر جذابیت آن می افزاید.

میز تلویزیون با پایه بلندگو

یکی از مدل های خاص میز تلویزیون مناسب برای خانه های بزرگ میز تلویزیون بلندگو است که دو کابینت بلندگوی بزرگ در کنار میز تلویزیون قرار می گیرد. می توانید از فضای داخل و بالای کابینت اسپیکر استفاده کنید و بلندگوهای سیستم صوتی و تزئینات زیبا را قرار دهید.

معلق یا شناور

یکی از نمونه های میز تلویزیون که به خوبی با دنیای دکوراسیون مدرن مطابقت دارد این نمونه میز تلویزیون است که روی دیوار قرار می گیرد و از روی تلویزیون روی دیوار قرار می گیرد.

این میزها نقش تزیین دیوار را دارند و زیبایی خاصی دارند. در این نوع میز تلویزیون فضایی برای لوازم جانبی تلویزیون وجود دارد و می توان از فضاهای دیگر برای نگهداری وسایل تزئینی و یا حتی کتاب استفاده کرد.

کابینه

مدل های کابینتی یکی دیگر از انواع تلویزیون های رومیزی هستند که ظاهر کابینتی دارند و فضای زیادی با در و بدون در دارند. در این مدل تلویزیون توسط یک محفظه میز احاطه شده است و می توان تمامی لوازم جانبی را به جای آن قرار داد.

این نوع میز تلویزیون با کابینت هایی در پایین میز و پنجره های زیاد در اندازه های مختلف دور تلویزیون جلب توجه می کند و طرفداران زیادی دارد.

نتیجه

این مدل که یادآور تلویزیون های قدیمی و نوستالژیک است، با دو درب جلو و طراحی های زیبا روی درها، شبیه به سبک کابینت است و جلوه ای سلطنتی به آن بخشیده و در حالت بسته جلوی تلویزیون می نشیند. زیبایی و تجمل را ارائه می دهد. برای انتخاب این نوع میز باید به فضای داخلی خانه توجه کرد.

جدول اصلی

این یک مدل خاص از نیمکت تلویزیون است که دارای بخش استوانه ای یکپارچه است که پایه میز را تشکیل می دهد و نقش مهمی در نگهداری لوازم و وسایل اضافی دارد.

جذابیت این مدل به دلیل عدم وجود وسایل اضافی در اطراف تلویزیون و استفاده از آینه برای قسمت پایینی است که تمام توجهات را به سمت صفحه نمایش جلب می کند. یکی از معایب این نوع میز تلویزیون عدم وجود قطعات نگهدارنده بلندگو و یا امکان استفاده از بزرگترین تلویزیون های امروزی است.