درخواست ۸۸ درصد از کاربران برای بازگشت قیمت خودرو و مسکن به سایت‌ها

آوای البرز می گوید ، از اواسط ماه مه سال جاری ، به دنبال شکایت از وزارت خاموش و دستور مقامات قضایی ، قیمت پیشنهادی فروشنده از تبلیغات فروش خانه و ماشین در همه سیستم عامل های آنلاین از جمله وال ، ترامپ و باما حذف شده است. این معافیت در تبلیغات فروش خودرو در کلیه شهرها و تبلیغات فروش مسکن در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر لحاظ شده است. این تصمیم برای کنترل قیمت مسکن و اتومبیل ، بازگرداندن آرامش به این بازارها و مبارزه با تجارت اولا اتخاذ شد.

مرکز نظرسنجی سپنتا + درآمد خودرو

این موضوع طی هشت ماه گذشته به طور گسترده در شبکه های اجتماعی گزارش شده است و بسیاری از تبلیغ کنندگان و بینندگان از تصمیم گیری در سطوح مختلف ابراز نارضایتی می کنند. اخیراً ، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای کمیته قانونگذاری اقتصادی و صنعتی ، قیمت تبلیغات را به عنوان یک تصمیم اشتباه حذف کردند و شفافیت در بازارها را از بین بردند و زمینه را برای قیمت گذاری های غیر متعارف فراهم کردند.

مرکز نظرسنجی سپنتا + درآمد خودرو

وی هفته گذشته در یک نظرسنجی از بیش از هزار کاربر عادی و آژانس های املاک و مستغلات در تهران از مرکز نظرسنجی پلاتا استفاده کرد تا نظر کاربران درباره این سیستم عامل ها را دقیق بررسی کرده و میزان رضایت آنها از حذف تبلیغات خودرو و خانه را بسنجد. از این تعداد ، 88٪ گفته اند که به طور کلی ، بازگشت به سیستم عامل های فروشنده رضایت آنها را به عنوان کاربر افزایش می دهد. لطفاً بخشهای مختلف انجمن ها را بخوانید و ببینید ، در صورت وجود ، وضعیت ما در مورد ویژگی ها در حال حاضر چگونه است و سپس مراحل ارائه شده در آنجا را دنبال کنید.

90٪ از کاربران عادی با بازگشت قیمت موافق هستند

حدود 75٪ از کاربران عادی سال گذشته استفاده از این سیستم عامل ها را “بسیار زیاد” یا “زیاد” توصیف کرده اند که نیمی از آنها خریدار و نیمی دیگر اغلب فروشنده هستند. به طور کلی ، 90٪ از این کاربران “موافق” یا “موافق” هستند که قیمت را به سیستم عامل های تقاضای آنلاین برگردانند.

بیش از 87٪ کاربران معتقدند حذف پیشنهاد فروشنده از این سیستم عامل ها تجارت را با مشکل روبرو خواهد کرد. حذف 95٪ از آنها باعث شد که تبلیغ کنندگان وقت بیشتری را برای برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیامک بر روی سیستم عامل برای درخواست قیمت ملک یا اتومبیل صرف کنند. سرانجام ، 76 درصد از مصرف کنندگان گفتند که حذف قیمت نشانه عدم باور به شفافیت بازار و تبلیغ کنندگان است.

85 درصد مشاوران املاک با بازپرداخت موافقت می کنند

نتایج نظرسنجی از مشاوران املاک نشان می دهد که این بخش ، مانند مصرف کنندگان عادی ، از شرایط ایجاد شده پس از حذف قیمت راضی نیستند. در این مطالعه ، حدود 97 درصد آژانس ها استفاده از سیستم عامل های تقاضای آنلاین را سال گذشته “بیش از حد” یا “بیش از حد” ارزیابی کردند و 85 درصد نیز موافقت کردند که قیمت ها را به این سیستم عامل ها بازگردانند.

80 درصد بنگاه های املاک و مستغلات معتقدند حذف پیشنهاد فروشنده از این سیستم عامل ها معامله را دشوار کرده است. بیش از 90٪ آنها اظهار داشتند که حذف قیمت باعث شده است که آنها زمان بیشتری را برای پاسخگویی به تماس های تلفنی یا ارسال پیام کوتاه در محیط پلت فرم برای اعلام قیمت ملک صرف کنند. علاوه بر این ، 75 درصد آژانس ها حذف قیمت را مانعی برای ایجاد شفافیت در بازار و ایجاد زمینه ای برای بی اعتمادی بین طرفین می دانستند.

نمودارهای زیر جزئیات نتایج نظرسنجی را برای همه کسانی که به هر س questionال پاسخ می دهند نشان می دهد.

حذف قیمت معامله را دشوار کرد.

مرکز نظرسنجی سپنتا + درآمد خودرو

حذف قیمت منجر به زمان بیشتری برای دریافت قیمت از طریق تماس تلفنی یا گپ شد.

مرکز نظرسنجی سپنتا + درآمد خودرو

اجتناب از قیمت شفافیت بازار را مختل کرده و باعث بی اعتمادی طرفین شده است.

مرکز نظرسنجی سپنتا + درآمد خودرو

به طور کلی ، پرداخت هزینه باعث افزایش رضایت من به عنوان کاربر این سیستم عامل ها می شود.

مرکز نظرسنجی سپنتا + درآمد خودرو

پاسخهای کاربر به سverageالات نظرسنجی

مرکز نظرسنجی سپنتا + درآمد خودرو