دانلود سریال قورباغه قسمت 15 پانزدهم

آوای البرز می گوید سریال ایرانی قورباغه آخرین مجموعه از مجموعه های سینمای خانگی است.این مجموعه محصول ایران است و در گروه تئاتر کارگردانی می شود. انسان سی دی است. در سریال قورباغه ها سی دی انسان ، نوید محمد ساد و صابر ابر بازی می کنند.

برای دانلود قسمت 15 ، مجموعه قورباغه ها ، می توانید از لینک زیر دیدن کنید

دانلود قسمت 15 قورباغه

بازیگران سریال قورباغه

سی دی انسان ، نوید محمد زاده ، صابر ابر ، سحر دولت شاهی ، نوید پرفراز – فروز حسینی ، آناهیتا افشار ، مهران گفوریان ، نوید پورفرج ، محمد امین شرفاف ، احسان منصوری ، نیما

خلاصه سریال قورباغه ها

در خلاصه این مجموعه آمده است: “من همیشه صندلی نداشتم ، کتم تنگ بود ، کفش هایم برای من خیلی کوچک بود ، ساعتم خواب بود ، من به جلو می رفتم ، دنیا برای من مکان کوچکی بود ، احساس کردم مثل اینکه نمی توانستم نفس بکشم ، تمام این لحظات همانطور که قبلاً دیده بودم ، درختان ، صدای آبشار ، قورباغه ها ، آنها را هنگام مرگ می بینم.

سریال شاخ آفریقا

بازیگران سریال شاخ آفریقا

سی دی انسان و پژمان جمشیدی

داستان سریال شاخ آفریقا

این مجموعه داستان دو شخصیتی را روایت می کند که اهداف آنها به هم پیوسته است و اکنون آنها از تهران تا کمپ گینه شاخ آفریقا را دنبال می کنند ، اما این پایان داستان نیست ، آنها برای رسیدن به “شاخ آفریقا” باید مسافت دیگری را طی کنند. “

درباره سریال شاخ آفریقا

یکی از جذابیت های این پروژه موقعیت کامل و تنوع جغرافیایی رویدادهای آن در داخل و خارج از ایران است که با مجتمع های آپارتمانی معمولی متفاوت است. همچنین ، این کمدی با یک داستان هیجان انگیز ترکیب می شود که اگر درست انجام شود ، مخاطب را مجذوب خود می کند.

کاظم خانی گفت: سعید کارگردان دقیق و خوبی است و کمدی را به خوبی می شناسد. من همچنین خوشحالم که با سعید هوشیار فیلم نامه نویس جوان و خلاق کار می کنم و فکر می کنم این نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

بعد از پایان فیلمبرداری ، نون کین قرار است پیش تولید “شاخ آفریقا” شود و انتخاب بازیگران سریال این روزها آغاز شده است. داستان این سریال کمدی از تهران آغاز می شود و تا شاخ آفریقا ادامه دارد.

فصل اول این سریال در تهران و فصل دیگر در گینه نو ادامه دارد و سرانجام در جزایر اقیانوس هند و شاخ آفریقا پایان می یابد.

قبله از سری جهانی

دانلود سریال قبله علم

بازیگران سریال قبله علم

حمید کمیلی ، پژمان باسگی ، سام دراخانی ، هادی قاسمی ، شاگایگ دهگان ، فرساد فارسین ، محمد رضا فروتن ، مریلا ساری

داستان سریال قبله علم

این سریال شرح دوران سلطنت ناصرالدین شاه است

دانلود تمام قسمت های سریال: دانلود سریال قبله علم

درباره سریال قبله علم

حامد محمدی که فیلم های “فرشتگان با هم می آیند” ، “رخداد” ، “چهار انگشت” ، “چپ و راست” و مجموعه تلویزیونی “زعفران” را کارگردانی کرد ، با این مجموعه اولین حضور خود را در شبکه نمایش خانگی انجام می دهد. وجود داشت.

جالب است بدانید که “قبله علم” بعد از “جیران” و “آهوی من مارال” سومین مجموعه در زنجیره نمایش خانگی بر اساس زندگی ناصرالدین شاه است. همزمان.

(https://tapmedia.ir/ دانلود فیلم جدید رسانه برتر)