دانلود سریال زخم کاری قسمت دوم + خلاصه داستان

آوای البرز می گوید آخرین قسمت از مجموعه Wound Work اکنون برای توزیع و بارگیری آماده است. لینک دانلود قسمت دوم زخم سریال در ادامه این مقاله اضافه شده است. همچنین لازم به ذکر است که قسمت 2 این هفته پخش خواهد شد ، به جز Wounding ، Episode 16 I Want to Survive ، Episode 2 of Queen Beggars Season 2 ، و Episode 15 Gizo. می توانید همه این عناوین را از سایت تماس بارگیری ، بارگیری یا مشاهده کنید.

  • قسمت 2 آسیب

اولین قسمت از سریال سخام کاری هفته گذشته پخش شد. سریالی که به نظر می رسد بخاطر داستان غنی و فیلمنامه قدرتمندش می تواند هفته آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد. داستان جذاب زخم را باید در نظر گرفت ، زیرا این اثر در اصل از کتاب 20 رمان زخمی نوشته محمود حسینی زاد گرفته شده است.

برای دانلود قسمت دوم سریال سخام کاری به لینک زیر بروید:

دانلود قسمت دوم از سری کار آسیب

به این قسمت از لینک نیز مراجعه کنید:

دانلود سریال زخم

در قسمت اول زخم شغل چه اتفاقی افتاد؟ / خلاصه قسمت 1

مالک مالکی (با بازی جواد عساتی) که زندگی سخت و فقیری داشت ، پس از مرگ پدر با کمک پسر عمویش ابراهیم (با بازی ضیاواش تهمور) برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت. ایران (با رعنا آزادی ور) با سامیرا ریزآبادی ازدواج کرد. مالکی بعداً به سازمان ابراهیم پیوست. در یکی از این پروژه ها ، او موفق به انعقاد قرارداد بسیار سودآور و سودآور از طرف شرکت با شرکای خارجی می شود. ابراهیم پس از این حادثه به مالکی علاقه زیادی پیدا کرد و کیش بخشی از شرکت خود را در دبی اهدا کرد. در واقع پسر عموی او است. پسر ابراهیم (معروف به ناصر و بازی سعید چنگیسیان) به هیچ وجه از بقیه شرکت خوشش نمی آید و به نظر می رسد همین خصومت در قسمت های دیگر منجر به ادامه سریال شود.

اواخر سال 1999 جواد عساطی ، رعنا آزادی ور ، الهه حصاری ، هانیه توازلی ، سعید چنگیسیان ، عباس جمشیدی ، مهدی زمین پرداس ، امیر حسین هاشم ، قاسم حاسم ، عظیم ماهولکا باقری ، مایده طهماسبی و مهیاس پاسوکی.

در خلاصه این زخم کار آمده است: “من اینجا زمستان را دوست دارم”. زیبا نیست؟ – زیبا اما دشوار. آنها برای زنده ماندن پنج هزار کیلومتر پرواز می کنند. در ابتدا ترسناک است ، اما آنها خانه خود را پیدا می کنند. – وقتی به تاش می رسند. “آنها می دانند که می آیند.”

  • قسمت شانزدهم می خواهم زنده باشم

هفته گذشته ، با درخواست و دستور پلیس ، سریال I Want to Live توقیف شد. دلیل ش چیه؟ داستان این سریال در دهه 60 روایت می شود. یکی از شخصیت های اصلی داستان ، امیر شاگان (با بازی حمید بهداد) با استفاده از یک یا دو افسر ارشد پلیس برای قانون شکنی قانون را نقض می کند. احتمالاً عاملی است که چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند – چرا آنها خیلی بد عمل می کنند. بر روی صفحه نمایش. مطمئناً کاربران به خاطر می آورند که چند ماه پیش ، مجموعه قورباغه ها قبل از پخش توقیف شده بود. به نظر برخی از دلایل ممنوعیت این سریال این بود که “وجود سکانس قتل پلیس” در قسمت اول این سریال ، و کشته شدن یک افسر پلیس مخرب است و مردم را به این کار ترغیب می کند ، این سریال سرانجام از قسمت سانسور می شود. من می خواهم زنده بمانم

من می خواهم زنده بمانم

در حال حاضر ، قسمت شانزدهم سریال I Want to Live برای پخش و توزیع در سایت بارگیری برنامه ریزی شده است و شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به این سریال جذاب و خیره کننده دسترسی پیدا کنید.

برای بارگیری قسمت شانزدهم سریال شانزدهم ، مایلم مانند سایر قسمت ها با کلیک روی پیوند زیر فعال بمانم:

دانلود قسمت 16D دانلود I Want To Be Alive

در قسمت های قبلی سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقی افتاد؟

در یکی دو قسمت آخر ، من می خواهم زنده بمانم. ما شاهد پایان پرونده امیر شایگان هستیم. او سالها به روند خود ادامه می دهد تا همه کسانی که مانع راه او هستند را از بین ببرد. پس از تیراندازی در فاروقی نیز به همین سرنوشت بهمن دشتی رسید. اگرچه داستی جان سالم به در برد ، اما در برخورد دیگر با بقایای باقی مانده و مخفیگاه های شایگن ، او به داستی شلیک می کند و این بار او را می کشد. باید دید وی بدون آشکار کردن افراط و تفریط خود چه مدت ادامه خواهد داد. البته لازم است به وضعیت فعلی نادر اشاره شود و او به دنبال فرصتی برای انتقام گیری مجدد از شیگان است. در قسمت های قبلی ، نادر پدر شیگان را کشته بود ، اما او تسلیم نشده بود.

در قسمت های قبلی ، از یک سو جاه طلبی ها و فسادهای شایگن تا سو assass قصد به فاروقی ادامه دارد و از سوی دیگر ، با درگیری های بی پایان کاوای ، عماد و مفتا. این قوسها پیشرفت کردند و سرانجام عماد کشته شد. کاوه که پول زیادی به دست آورده آماده می شود تا کشور را ترک کند و با شیوا به آلمان برود. باید دید آیا او می تواند قبل از این اتفاق کشور را ترک کند یا اینکه رئیس و تیم دوباره می توانند او را پیدا کنند!

  • قسمت 21 ملکه گدایان / قسمت دوم از فصل دوم ملکه گدایان

ماه گذشته ، محبوب ترین سریال Queen Beggars Home Show Network 19 قسمت پخش شد و پس از 3 هفته غیبت از فصل اول ، وارد مرحله دوم خود شد. قسمت 21 یا قسمت 2 Beagars Queen Season 2 از سایت دانلود Cold Download پخش می شود. لازم به ذکر است که فصل دوم The Queen در 11 قسمت در سایت دانلود Cold Download منتشر می شود.

سریال Bigger's Queen

برای دانلود قسمت 21 سریال Queen Beggars (قسمت 2 سریال Queen Beggars فصل 2) و برای دانلود قسمت های دیگر این سریال شگفت انگیز ، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت دوم فصل دوم The Beggar’s Queen

در قسمت های قبلی ملکه گدا چه اتفاقی افتاد؟

در قسمت های اخیر ، ملکه آلبورز و خورشید بین شبیر و غازهای ملکه با یکدیگر ملاقات می کنند. به گفته پدرش ، البرز وقتی گم می شد همیشه در پارک یا مکان خاصی بود و این بار می توانست به توصیه پدر عمل کند و به خانواده برگردد.

  • قسمت 15 سریال جیسو

در فصل دوم عاشقانه (ملقب به گیزو) ، به کارگردانی منوچر هادی ، محبوب ترین سوپراستارهای سینمای ایران حضور دارند: سارا بیات ، محمد رضا گلزار ، سی دی انسان ، حسین یاری ، هانه توسلی ، بحر رهنما ، مسعود ریگانا ، شمسی فضلا ، شمسی فضلا ، تهیه کنندگی و پخش آزاده ریاضی ، بیژن امکانیان ، سید جمشید حسینی و بازیگر ایتالیایی جولیا پانلی.

سری جیسو

اکنون ، پانزدهمین قسمت از سری Jiso به مرحله توزیع و توزیع در سایت ColdDownload رسیده است. لینک پخش را دریافت کنید.

برای بارگیری قسمت پانزدهم سری پانزدهم جیسو (عاشقانه 2) و قسمت های دیگر این مجموعه ، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 15 سریال جیسو

در قسمت های قبلی جیسو چه اتفاقی افتاد؟

در قسمت های قبلی ، سرانجام جیسو با مادرش لوسیا را ملاقات می کند. مادر او ، در واقع افرا (با بازی بهاره رهنما) زنی ثروتمند است (به دلیل ازدواج دوم با یک تاجر). وقتی پیمان به این موضوع پی می برد ، تلاش زیادی می کند تا خبرهای خوبی از او دریافت کند. از طرف دیگر ، داستان پرونده حاج یونس وارد مرحله پیچیده تری می شود. پلیس محسن را با قرار وثیقه آزاد کرد اما یونس شکیبا را بازداشت کرد. یونس فرار می کند و محسن و خانواده اش قصد دارند به دستور پدرشان به ترکیه مهاجرت کنند. باید دید این داستان ها به کجا ختم می شوند.

کتی هنوز با صاحب سابق خود در رستوران اختلاف دارد. شخصیت گیزونوس هنوز فعال است و به نظر می رسد در تغییر شکل ظاهری او نقش داشته است. در همین حال ، پس از تصادف در قسمت اول گیسو ، گیسو به دلیل سوختگی مجبور به جراحی پلاستیک می شود و در نتیجه چهره او تغییر می کند. شواهدی وجود دارد که کتایون (هانیه توسلی) قهرمان داستان کلاه گیس فصل اول (مهناس افشار) است که برای تغییر چهره تحت عمل جراحی قرار گرفته است! حال باید منتظر ماند تا شاهد اتفاقات جدید و غیرمنتظره در قسمت های بعدی باشیم.

منبع: وب سایت CoolDl.Net