خلاصه سریال پدر گواردیولا

خلاصه سریال پدر گواردیولا

سریال کوتاه پدر گواردیولا توسط مهران مدیری و بسیاری از بازیگران و کمدین های ایرانی را بخوانید که به زودی در فیلم نت پخش می شود.

خلاصه داستان پدر گواردیولا

پدر گواردیولا داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که رابطه‌شان بر اثر تصادف به هم می‌خورد و سرنوشت مسیر دیگری را رقم می‌زند.

مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی ژله، پانته بهرام، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خونیها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیرعلی‌زارع رضا محمد، رضاره، مریم بوبانی. Dizinin oyuncuları مصطفی حبیبی منش، جانان نعمت الله، هنگامه قاضیانی، پریوش تجارتی، مهدی سلطانی سروستانی، آرش عادل پرور، النا حیدری، مهدی رضا سلطانی، عباس سید و ایرج خواجه امیری.

پدر گواردیولا یک درام درام، معمایی و اجتماعی (۱۴۰۱) به کارگردانی سعید نعمت الله است. فیلم پدر گواردیولا توسط سعید نعمت الله نوشته شده و هم اکنون در مراحل فیلمبرداری و تدوین است. جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده سریال پرهزینه پدر گواردیولا شد.

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

تاریخ پخش سریال پدر گواردیولا 12 آگوست 1402 اعلام شد. سریال «پدر گاردیرا» روی کدام سکوها پخش می شود؟ این سریال ابتدا قرار بود از پلتفرم فیلمو پخش شود اما اکنون از پلتفرم تماشاخونا پخش می شود. علاوه بر این، سریال «پدر گوریل» پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح روی آنتن می رود. قسمت سریال پدر گواردیولا چیست؟ این سریال در 15 قسمت 45 دقیقه ای تولید و منتشر می شود.

تاریخچه سریال پدر گواردیولا

در خلاصه داستان این سریال پدر گواردیولا بیان می کند که این سریال درام و اجتماعی درباره خانواده ای است که رابطه آنها به دلیل اتفاقاتی تغییر می کند و سرنوشت مسیر متفاوتی را برای هر کدام از آنها رقم می زند. سعید نعمت الله نیز در توضیح عنوان این سریال به پدر گواردیولا گفت: این سریال درباره مردی است که با بازگشت به خانواده راه نجات خود را پیدا می کند. او یک فوتبالیست قدیمی است و در زندگی اش اشتباهاتی داشته است.

دانلود سریال پدر گواردیولا

در حال حاضر نمی توان قسمت پدر گواردیولا را دانلود کرد. اما به محض انتشار این قسمت در شبکه نمایش خانگی تماشا، لینک های دانلود را در این قسمت قرار خواهیم داد.

بازیگران سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا یکی از جنجالی ترین سریال های جدید است زیرا گفته می شود برای ساخت این سریال 50 میلیارد تومان هزینه شده است. ساخت سریال پاستور گواردیولا از پاییز 1400 در حومه جنوبی تهران آغاز شد و در تابستان 1401 به پایان رسید.این سریال اولین سریال اکشن خانگی سعید نعمت الله با حضور گروهی از بازیگران سرشناس و غیرمجاز بود. توجه داشته باشید که تماشای این سریال برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. در ادامه به بررسی بیوگرافی بازیگر سریال آقای گواردیولا می پردازیم.