خرید پیج اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]تمامی افراد و سازمان ها اعم از اشخاص ، شرکت ها ، موسسات ، ادارات و تجارت های موجود می‌توانند با خرید پیج اینستاگرام آماده و فعال، اقتصاد خود را با قدرت بیشتری در اینستاگرام شروع کنند و با پیشی گرفتن از رقیبان خود، بازار هدف را در دست گیرند و لازم نیست برای شروع جذب فالوورهای بیشتر و شروع تبلیغات در شبکه های اجتماعی از صفر شروع کنند.

بطور کلی ما دو نوع فالوور داریم :

نوع اول : فالوورهای فیک هستند که از پیش ساخته شده‌اند و متعلق به کسی نیستند و بصورت رایانه‌ای ایجاد شده اند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند، لایک نمی‌زنند، کامنت نمی‌گذارند و دایرکت نمی‌فرستند و بلافاصله بعد از خرید به پیج خریدار انتقال داده می‌شوند. در واقع به فالوورهای فیک ، فالوورهای بی جان یا مُرده هم گفته می‌شود. به همین دیلی است که سرعت افزایش فالوورهای فیک برای پیج ها بسیار بالاست و گاها تنها در چند ساعت می‌توانید هزاران فالوور فیک به پیج خود اضافه نمائید. این فالوورها دارای ریزش سریع تری هستند و مزیت آنها این است که برای مدتی، تعداد فالوورهای شما را بیشتر نشان می‌دهند.

نوع دوم : فالوورهای واقعی و فعال هستند که در واقع همان ما و شما و دوستان ما و خانواده های ما هستند. این نوع از فالوورها متعلق به یک شخص حقیقی و واقعی هستند که با آنها فعالیت می‌کنند، همانند پیجی که خواهر یا برادر شما دارد و با آن فعالیت می‌کند، یا حتی پیج‌هایی که دوست شما، پدر و یا مادر شما دارند و حتی شما که برای خود پیجی ایجاد کرده و با آن فعالیت می‌کنید نیز یک فالوور فعال و واقعی محسوب می‌شوید.

در واقع قصد و هدف اصلی آی آر سوشال فروش پیج اینستاگرام حاوی فالوورهای حقیقی و واقعیست. اما با توجه به اینکه فالوورهای واقعی در حال حاضر قابل ارائه نیست، امکان ارائه فالوورهای فیک نیز وجود خواهد داشت.

اطلاعات بیشتر : https://irsocial.net/خرید-پیج-اینستاگرام[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]