خرید و فروش‌ها متوقف شدند/ بیت‌کوین به راه خود ادامه می‌دهد

به گزارش گروه مالی خبرگزاری آنا ، بازار طلا در وضعیت تنش و جنجال پیرامون نتیجه انتخابات آمریکا قرار دارد. در این حالت قیمت طلا در حال افزایش بود. این صبح امروز اتفاق افتاد ، اما طلا نتوانست به طور قابل توجهی افزایش یابد.

واکنش بازارها به کودتای ترامپ

در ایالات متحده یک خیزش سیاسی به وجود آمده است که برخی آن را “کودتای ترامپ” می خوانند. تیراندازی به طرفداران ترامپ و خشونت آنها در ساختمان کنگره بازار را ترساند. به نظر می رسد که سرمایه گذاران اکنون کاری را متوقف کرده اند.

روزی وقایع سیاسی از صندوق های رای کاملاً منطبق با بازارها بود و ناگهان تنش هایی درگرفت. روز گذشته انتخابات سنا در جورجیا به مرحله نهایی خود رسید. پیروزی هر حزب در این انتخابات ممکن است ساختار اکثریت را تغییر دهد. اگر بایدن در مجلس سنا اکثریت داشت ، کار برای بسته های مالی بزرگتر برای احیای اقتصاد ایالات متحده برای بازارها آسان تر بود. بر اساس گزارش CNBC ، دموکرات ها در این ایالت نیز روزهای خوبی را پشت سر می گذاشتند ، و داو جونز S&P 500 در روز چهارشنبه به بالاترین سطح رسید.

داو 466 واحد یا 1.5 درصد رشد کرد. Dow در آغاز معاملات روز چهارشنبه بیش از 600 واحد افزایش یافت. S&P 500 یک درصد رشد داشت.

در حالی که نمایندگان مجلس آرا votes دانشگاه را شمردند و جو بایدن را برنده اعلام کردند ، با ورود معترضان به پایتخت ایالات متحده ، سهام اوج گرفت. در همین حال ، شهردار واشنگتن در این شهر ممنوع الخروج شد.

قیمت طلا افزایش یافت

کیتکو می گوید طلا از پایین ترین سطح خود از زمانی که قانون گذاران درباره گواهی پیروزی رئیس جمهور جو بایدن بر رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ بحث کرده اند ، افزایش یافته است. طلا روز گذشته با افت شدید به 1،906 دلار رسید اما توانست برخی از ضررها را جبران کند و کمی افزایش یابد. در پایان روز معاملات قبلی ، طلا در 1918 دلار بسته شد که نسبت به بسته شدن روز سه شنبه 30 دلار افت داشت. درست همانطور که معترضان طرفدار ترامپ با نقض موانع امنیتی وارد مجلس سنای آمریکا شدند

معاملات آتی طلا در ماه فوریه با 1.57 درصد افت به 1923 دلار رسید.

سرمایه گذاران می گویند بازار به دنبال ادامه “کودتای ترامپ” در واشنگتن از بازار وحشت دارد و تجارت را متوقف کرده است. سرمایه گذاران در حال حاضر خرید و فروش نمی کنند.

بیت کوین به راه خود ادامه می دهد

CNBC گزارش داد که ارزهای رمزنگاری شده به شدت افزایش می یابد زیرا قیمت BNCoin در اوج جدید در روز چهارشنبه قرار گرفت.

طبق اطلاعات Coin Matrix ، قیمت بیت کوین سه شنبه شب تا 35000 دلار افزایش یافت و به 35821 دلار در روز رسید. این در حالی است که صبح چهارشنبه با اندکی معاملات 34625 دلار 2٪ معامله سود ناچیزی کسب کرد.

یکی از دلایل افزایش سرمایه گذاری در این بازار حضور موسسات و شرکت های معتبر در این بازار است. سرمایه گذارانی که در ماه های آینده به این بازار توجهی نکردند اکنون دارایی های خود را به این بازار منتقل می کنند.

ثبات در قیمت نفت

وست تگزاس اینترمدیت دیروز کمتر از نیم درصد افت کرد و به 50.16 دلار رسید. قیمت نفت خام برنت با اندکی افزایش به 53 دلار و 81 سنت رسید.

انتهای پیام /