خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات

اگر هارد دیسک شما آسیب دیده یا مشکلات دیگری دارد، بهتر است با یک فرد متخصص در این مسائل مشورت کنید. زیرا تمامی دستگاه های الکترونیک ممکن است پس از مدتی در معرض آسیب های مختلف قرار گرفته و نیازمند تعمیر شوند. جهت ثبت اطلاعات شناسنامه ای و فنی ماشین آلات ، مدیریت تعمیرات تجهیزات پزشکی ، برنامه ریزی سرویس های پیشگیرانه و بهبود راندمان تعمیر و نگهداری هواپیما سیستم نگهداری و تعمیر کمک فراوانی می کند. کارکنانی که با ماشین­ آلات کار می­کنند را در مورد نحوه بازرسی و تعمیر تجهیزات آموزش دهید. بهترین راه برای کاهش هزینه ضایعات و دوباره کاری، جلوگیری از خرابی برنامه ­ریزی نشده با سالم نگه­داشتن دارایی­ها توسط نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه است. نگهداری و تعمیرات برنامهریزیشده شامل بررسی معیارهایی مانند نرخ خرابی و تاریخچهٔ زمانهای خاموشی و سپس زمانبندی وظایف نگهداشت براساس نرخهای پیشبینیشده یا اندازهگیری شدهٔ خرابیها و دورههای زمان خاموشی تجهیزات است. این برنامه­ ها یک دستورکار را فعال میکنند که به موجب آن ترتیب کار بسیار آسان تر و زمانبندی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه آسانتر میشود و در نتیجه تعداد خرابی ها نیز کاهش می­یابد.

خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات منبع اصلی انرژی تلف شده در تاسیسات تولید است زیرا منجر به مشکلات موجودی، زمانبندی ضعیف، دوباره کاری و موارد دیگر میشود. برنامه­ ریزی بهتر زمانی امکان پذیر است که بتوانید هر عنصر نگهداری و تعمیرات، مانند نیازهای دارایی، برنامه­های تولید و موجودی را پیش بینی کنید. برنامه­ ریزی دستورکارهای PM را می­توان بر اساس میزان استفاده، زمان یا رخداد، در یک CMMS ایجاد کرد. ایجاد آرشیو کامل مشخصات فنی دستگاه ها ، دستورالعمل ها و … هر فرآیند، کار یا موردی که زائد تلقی شود (یعنی ارزشی برای مشتری ایجاد نکند) باید حذف شود. این یعنی در آینده باید به فکر خرابی دیگر قطعات آن تجهیز یا دیگر ماشین آلات هم باشید. شاخص oee یکی از شاخص های تاثیر گذار در بخش نرم افزار نگهداری و تعمیرات می باشد که کاهش دادن تولید ماشین آلات و افزایش مداوم تولید را به دنبال می کند. ثبت آمار كاركرد تجهیزات و ماشین آلات در صورت نیاز و به منظور انجام برنامه ریزی PM .

این سیستم می­تواند وظایف نگهداری و تعمیرات را بر اساس برنامه­ های تولید و سایر کارهای نگهداری و تعمیرات مداوم برنامه­ ریزی و اولویت­ بندی کند و در نتیجه اختلالات را به حداقل برساند. هم ضایعات و هم دوباره کاری نیاز به هزینه هنگفتی به شکل انرژی، ضایعات و تولید از دست رفته دارند. در حالی که TPM کارهایی را که معمولاً توسط تکنسین­های نگهداری و تعمیرات انجام می­شود به همه پرسنل کارخانه اختصاص می­دهد، نیاز به تیم نگهداری و تعمیرات اختصاصی را برطرف نمی­کند. نوع نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه مورد نیاز بر اساس عملکرد و نوع تجهیزات متفاوت خواهد بود. در سال ۲۰۲۰، ۷۶ درصد از شرکت­های تولیدی در سراسر جهان، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را در اولویت قرار دادند. سابقه همکاری با شرکت مهندسی نرم افزارسازان به حدود 10 سال بر می گردد و اگر این همکاری بلند مدت بوده است، دال بر رضایت ماست. وی با اشاره به اینکه این برنامه می تواند حتی زمان بندی چندین سال آینده را به تفکیک و با دقت روز دریافت و برنامه ریزی کند، توضیح داد: این زمان ها در محاسبات آماری برای وسایل به دقت لحاظ شده و با دقت “ساعت” خطاپذیر هستند. اگر به دنبال اثبات ارزش نگهداری و تعمیرات هستید، می­توانید هزینه نگهداری و تعمیرات اضطراری و برنامه­ ریزی شده را مقایسه کنید.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان سیستمی را در اختیار شما قرار میدهد که اثربخشی آن در گذر زمان به اثبات رسیده و به شرکت شما کمک میکند تا عملیاتهای اصلی در سازمان نظیر صدور دستور كار، خرید و کنترل قطعات یدکی و نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و پیشبینانه با راحتی، سرعت، و دقت بیشتری تحت کنترل درآیند. نرم افزار CMMS بخش “ابزار” این معادله است. امکان تعریف دسترسی به فرآیندهای مختلف توسط نقشهای تعریف در سامانه و تعریف فیلدهای سفارشی ذیل هر فرآیند از ویژگیهای این بخش است. ویژگیهای اصلی این بخش به شرح زیر است. با کمک این نرم افزار میتوان سیستم فاضلاب شهری را طراحی و بهینه سازی نمود، طراحی و ساخت صحیح سیستم فاضلاب شهری کمک به سزایی به حفظ محیط زیست، سلامت انسانها و سایر موجودات زنده کرده و همچنین باعث صرفه جویی در منابع آب میشود. اگر آماده هستید که عملیات نگهداری و تعمیرات خود را پیاده سازی کنید و واقعاً کارها را ارتقا دهید، نگهداری و تعمیرات پربار، فلسفه ­ای است که مستلزم استفاده از مدیریت نگهداری و تعمیرات به عنوان یک مزیت رقابتی است. با پیشرفت فناوری اطلاعات روش های جدیدی دراین زمینه ارائه گردید که از جمله آن ها می توان به CMMS یا سیستم مکانیزه مدیریت نگهداری و تعمیرات اشاره نمود.