خرید جدیدترین تونیک خانگی دخترانه و زنانه 1400

مدل تونیک مناسب اندام توپر یا پلاس سایز نه تنگ است و نه گشاد که سایز را بالاتر نشان دهد. اگر شما اندام توپر دارید، از تونیکهایی که یقه بسته دارند استفاده نکنید، زیرا ممکن است غبغب شما را بد فرم و بزرگ نشان دهد. همچنین طرح راهراه افقی اندام شما را کوچکتر نشان میدهد. تقریبا یک سوم از خانمهای دنیا، اندام مستطیل شکل دارند. اندام مستطیل شکل یعنی تقریبا شانه شما با پهنای کمر یا پهلویتان برابر باشد. معمولا خانمهایی که اندام مستطیلی دارند، به سختی لباس مناسب اندام خود را پیدا میکنند.

تونیک نخی گلدار به صورت اسپرت و مجلسی مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین شما میتوانید این مدل تونیک نخی گلدار را با شلوار جین یا کتان سِت کنید و بر اساس استایل خود از کفش تخت، کتانی، صندل یا پاشنه بلند استفاده کنید. پارچه جین در هر شکل و رنگی طرفدار دارد که در فصل پاییز و زمستان به تعداد طرفدارانش افزوده میشود.

شومیز مجلسی و تونیک جین دخترانه معمولا قد بلندی دارد و در ایران به صورت مانتو مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین فرقی نمیکند در چه فصلی از تونیک جین استفاده میکنید، چرا که در تابستان به عنوان مانتو و در زمستان به عنوان لباس زیر کاپشن یا پالتو کاربرد دارد.

ستاره | سرویس مد و پوشاک – تونیک مهمانیها اغلب آستین بلندی دارند و قد بلندتری نسبت به بلوز و تیشرت دارند. تونیکها در مجالس و مهمانیها میتوانند به عنوان مانتو برای خانمهایی که اندام لاغر و کوتاهی دارند استفاده شود و یا بسته به قد آنها، بدون شلوار یا دامن به عنوان لباس مجلسی نیز پوشیده شوند.

تونیکها در مدلهای مختلف اسپرت، آزاد، تنگ و چسبان و … در بازار موجود هستند و البته میتوانید آنها را در جنسهای مختلف نیز تهیه کنید و با دامن، شلوار یا شلوارک ست کنید. در ادامه با هم جدیدترین و بینظیرترین مدلهای تونیک مهمانی زنانه و دخترانه را مشاهده میکنیم. مطلب مدل تونیک 2019 نیز شامل مدل های زیبا و لاکچری می باشد که پیشنهاد می دهیم مشاهده کنید.

تونیک و تاپ و شومیز از انواع لباس هایی هستند که شما می توانید از آن ها در مهمانی های کوچک و دورهمی های خانوادگی استفاده کنید. در ادامه با انواع طرح های تونیک ۹۹ آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید. مدل های تونیک زنانه و دخترانه دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشند همچنین برای دوخت تونیک از پارچه های مختلف نظیر حریر و گیپور و پارچه نخی و …

تونیک ها در انواع مدل های بلند و کوتاه نیز دوخته می شوند که بهتر است شما اندازه قد و طرح و رنگ تونیک را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید برخی از تونیک ها نیز به صورت مجلسی دوخته می شوند که برای تزیین مدل تونیک مجلسی از سنگ ها و نگین های تزیینی و … انتخاب رنگی مناسب برای تونیک نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است تونیک های رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایید. تونیک های رنگ روشن نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب به شمار می روند.

تونیک (Tunic) در واقع یک لباس یک تکه است که از روی شانه تا روی ران و نزدیکی زانو رو پوشش میده! تاریخچه پیدایش تونیک به رم باستان برمیگرده و این مدل لباس یکی از لباس های رایجی بوده که توسط زنان و مردان پوشیده میشده. اما امروزه تونیک ها عمدتا توسط زنان پوشیده میشن و در انواع مختلفی از رنگ ها ، الگوهای و طول ها در دسترس هستند. تونیک زنانه را چگونه بپوشیم؟