حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

به گزارش آوای البرز ، تابستان همیشه زمان سفر است. به خصوص در آخرین ماه تابستان که مدارس تعطیل هستند و هوا آنقدرها گرم نیست ، شهریور همیشه یادآور سفر است. هیچ چیز نمی تواند روح را در این ماه مانند یک سفر هیجان انگیز با همراهان خوب زنده کند. اما داستان سفرهای امسال با سال های گذشته متفاوت است.

همه دلتنگ سفر هستند!

کرونا برنامه زندگی همه را برای مدت طولانی مختل کرد. مخصوصاً مسافرانی که مجبورند در خانه بمانند. مسافران با مشاهده عکس های قدیمی و صحبت با مسافران عادی ، خاطره سفر را حفظ می کنند. امسال مانند سالهای گذشته نمی توانید به جاده بروید ، بنابراین باید ایده جدیدی داشته باشید. جاباما یک کمپین ویژه دارد که به هرکسی که از سفر اجتناب می کند ، هیجان ، چالش ها و پاداش های زیادی را ارائه می دهد.

سفر خوبی داشته باشیما اینجا هستیم تا از نوستالژی سفر با چالش مهیج و مرور خاطرات سفر جلوگیری کنیم. این بار ما قصد داریم در سفرهای مجازی سفر کنیم. اگر مسافر هستید و می خواهید خاطرات سفرهای گذشته خود را تازه کنید ، از سایت جاباما و شبکه های اجتماعی دیدن کنید ، بیایید سفر را از همین حالا شروع کنیم. سفر با همراهان او همیشه لذت بخش است ، بنابراین حتماً از همراهان همیشگی خود بخواهید که شما را در این سفر مجازی همراهی کنند.

کمپین “سفر خوش” چیست؟

برای همه “سفر خوبی داشته باشیمعنای خاصی دارد. برای برخی به معنای استراحت در یک ویلای زیبا و کباب کردن است ، برای برخی به معنی قدم زدن در زیر آسمان پرستاره و گذراندن شب در گوش دادن به موسیقی مورد علاقه آنها ، در حالی که برای برخی دیگر به معنی صحبت و خندیدن در ماشین با همراهان معمولی است. در هر صورت ، آنچه سفر را به تجربه ای ارزشمند و منحصر به فرد تبدیل می کند ، فاصله گرفتن از زندگی روزمره است. ⁇سفر خوبی داشته باشیاینجاست که شما را به یاد شادی ها و خاطرات همه این شادی ها می اندازد. این به دور از خطر کرونا است.

یک سفر خوب + جاباما + آزمایش سفر خوش

در طول این کمپین ، بسیاری از مسافران تجاری داستان سفرهای خود را بیان کردند و عکس هایی از آن را به اشتراک گذاشتند. در ویدیوی جاباما “سفر خوبی داشته باشیشما را به سفری رویایی به منطقه ای بکر می برد و شما را به یاد لذت زندگی در یک خانه روستایی با همه زیبایی هایش می اندازد.

چالش یک سفر خوب ؛ شما هستید برنده آیفون 12 شوید!

یک سفر خوب + جاباما + آزمایش سفر خوش

به نظر شما کدام یک از اینها عادت سفر شماست؟

آیا مسئولیت همه چیز را در سفر بر عهده می گیرید؟ آیا موسیقی و آهنگ دوست دارید؟ آیا طعم غذایی که در حین حرکت می پزید بی نظیر است؟ آیا دوربین شما هر لحظه از سفر را ثبت می کند یا از ابتدا تا انتهای سفر می خوابید؟

برای یافتن پاسخ این س questionsالات ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در چالش آزمایشی جاباما شرکت کنید. جاباما به شما می گوید طبیعت سفر شما چیست. عکس شخصیت خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و شانس برنده شدن جایزه ویژه را کسب کنید آیفون12 همچنین جوایز نقدی دیگری دریافت کنید.

؛ من را به یاد لذت سفر تابستانی می اندازد!

در این کمپین ، سرگرمی ها ، مسابقات و جوایز زیادی در شبکه های اجتماعی طراحی شده است و همه ما با هم سفر می کنیم. پویش “سفر خوبی داشته باشیقبلاً آغاز شده است. برای دنبال کردن این ، جاباما را در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و توییتر) دنبال کنید. ویدیوسفر خوبی داشته باشیرجوع به جاباما شود ؛ هر لحظه من را به یاد حال خوب سفر می اندازد و میلیون ها هدیه به من می دهد. در چالش “شرکت کنید تا همه بدانند که شما یک شریک خوب هستید. در نهایت ، شانس برنده شدن جایزه کلی ؛ اما فراموش نکنید که این پایان کار نیست! سفر ما ادامه دارد ؛ در کمپین بزرگ می توانید تا 8 اکتبرسفر خوبی داشته باشیمراجعه كردن.

سفر ادامه دارد …

این روزها جاباما تجربه سفرهای کوتاه و ایمن را با امکانات متنوع ممکن کرده است. بنابراین اگر به هر دلیلی می خواهید سفر کنید ، از سایت جاباما دیدن کنید. محل اقامت را به صورت آنلاین بررسی و رزرو کنید. جاباما دارای لیست کامل و متنوعی از امکانات اقامتی در سراسر ایران است. علاوه بر این ، Jabama Jabamaplus به دلیل اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت برنامه ریزی سفر مورد نیاز ، خدمات ارائه می دهد. در جاب مپلاس خدماتی مانند ضدعفونی کامل محل اقامت و بسته های بهداشتی رایگان ارائه می شود.

امیدوارم همه ما بتوانیم این روزهای سخت را با خیال راحت پشت سر بگذاریم و این سفر یک تجربه مادام العمر باشد.