موافقت کمیسیون تلفیق با خرید سربازی/جزئیات مبالغ از ۲۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

رحیم ساره در تشریح جلسه امروز کمیسیون مشترک گفت که به گزارش خبرگزاری آوای البرز، نمایندگان کمیسیون مشترک در جلسه امروز با خرید سرباز برای سربازانی که حضور نداشتند موافقت کردند.

وی تصریح کرد: بر اساس اصل 110 قانون اساسی، خرید سرباز، توجه به شئون مقدس خانواده و مراقبت از فرزند و تعیین تکلیف کسانی که بیش از 5 سال حضور نداشته اند، با اولویت افراد متاهل. بالای 35 سال سن. بر کیفیت خدمت مقدس سربازی تأثیر می گذارد، تجزیه و تحلیل قدرت بدنی برای آنها ممکن نیست، ممکن است. بر این اساس افراد می توانند در زمان صلح با پرداخت مبلغ قطعی کارت تخفیف دریافت کنند.

ساع افزود: بر اساس این دستور 250 میلیون دامنه برای مقاطع کاردانی و کمتر، 400 میلیون دامنه برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشته های پزشکی عمومی و دکتری برای همه رشته ها در دسترس خواهد بود. ارتش 600 میلیون دلار برای حساب خزانه داری دولت پرداخت می کند

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس تصریح کرد: همچنین مشمولان متاهل برای هر فرزند حداکثر 60 درصد تخفیف و متاهلین زیر مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به صورت مقطوع تعلق می گیرند. 50 درصد تخفیف. لذت برد.

22322