ثبت ۲۷ فقره تخلف احتکار در اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی رحیمی ازهر عصر چهارشنبه در بازدید از جدیدترین تیم های نظارتی و کنترلی تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: نظارت را تقویت کرده و تعداد تیم های نظارتی فعال را سه برابر کردیم. مشاهده و مشاهده کنید.

وی سرعت رسیدگی به پرونده های مورد اشاره تعزیرات حکومتی را یادآور شد: برای متخلفان صنفی ظرف 24 ساعت حکم صادر کردیم و در اسرع وقت به پرونده ها رسیدگی کردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در چند روز گذشته 444 فقره تخلف در استان به ثبت رسیده که 27 مورد آن مربوط به تخلفات احتکار است.

رحیمی ازهر افزود: از این تعداد 20 پرونده احتکار رسیدگی و متخلفان به 44 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: کالاهای احتکار شده کشف و به محل مورد نظر حمل و سپس از طریق شبکه رسمی توزیع در اختیار مردم قرار می گیرد.

رحیمی ازهر افزود: تمامی 134 زندانی و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنان در خدمت همراهان هستند تا در اسرع وقت گزارشات خود را ارائه کنیم تا با تخلفات ثبت شده در صحنه برخورد شود. نقض بلافاصله «ممکن است.

وی تصریح کرد: ما با هیچ عنصر و عنصری نیستیم غارتما به احتکار و ممانعت از فروش محصول متوسل نمی شویم، به دنبال برخورد با تخلفات در چارچوب قانون هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: طبق آخرین تصمیمات، جریمه ها 5 برابر شده و در طرح جدید بیشترین جریمه را برای متخلفان صنفی اعمال خواهیم کرد. . خارج از چارچوب قانونی مرتکب تخلف نشوند.