احیای واحدهای تولیدی معطل مانده اردبیل/تکمیل 1600 پروژه نیمه تمام اردبیل دراولویت دولت مردمی

آوای البرز / اردبیل کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: واحدهای تولیدی راکد در استان اردبیل را احیا خواهیم کرد تا 70 هزار جوان بیکار در استان اشتغالزایی کنیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در گفتگو با مردم استان اربیل از طریق شبکه سبلان اظهار داشت: اگرچه در اربیل و در بین مردم خونگرم استان موفق نبود اما در وهله اول به این استان آمد و به وی تسلیت گفت خانواده شهدا ، ایثارگران و مومنان.

وی از نویسندگان استان ، آیت الله مشگینی ، آیت الله مروز و سایر شخصیت های برجسته در زمینه موسیقی ، فرهنگ و ورزش تجلیل کرد. وی گفت: استان اردبیل در طول تاریخ همیشه پیشگام پیشرفت های علمی ، فرهنگی و هنری بوده است. ایران عزیز به چهره های شناخته شده ملی خود افتخار می کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مغان ، دشت حاصلخیز استان اردبیل به عنوان مهد تولید و پرورش محصولات مختلف نام برد: خاک حاصلخیز ، آب و هوای مناسب ، تأمین کارآمد و جوان اردبیل به عنوان استان پیشگام برای توسعه و برابری به عنوان استانی برای ورود به استانها.

ریس با اشاره به وجود 1600 پروژه نیمه تمام در اردبیل خاطرنشان كرد: مناسب نیست كه همه این پروژه های نیمه تمام را تنها بگذاریم. در دولت بعدی ما سعی خواهیم كرد این پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به لزوم مدیریت منابع آب این استان همراه با ترمیم آبراه های اصلی یادآور شد: استان اردبیل باید از بحران خارج شود ، در این راستا سعی می کنیم ضمن تقویت جاده ها و محورهای مواصلاتی اردبیل را به اتمام برسانیم – پروازهای راه آهن میان و فرودگاه اردبیل بیشتر ارتقا می یابد.

این کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری همچنین از استان اردبیل به عنوان یک مقصد گردشگری برای جذب گردشگر داخلی و خارجی یاد کرد: در این منطقه نه تنها سراین بلکه سایر شهرهای استان اردبیل باید نقش ویژه ای در تقویت پتانسیل گردشگری داشته باشند. صنعت. به مردم استان کمک کنید تا از درآمد سرشار گردشگری بهره مند شوند.

ریز با بیان اینکه وجود 70 هزار نفر بیکار در استان این ظرفیت و ظرفیت را بی معنی می کند ، ابراز داشت: نیاز به ایجاد پیوند بین محورهای توسعه استان از گردشگری گرفته تا صنعت و کشاورزی و توسعه صنایع تحول آفرین وجود دارد. حتی یکی از این افراد بیکار نباید استان را ببیند.

وی ادامه داد: در سال گذشته در سفر به استان اردب ، ما مشکلات کارخانه پارچه سبلان را بررسی کردیم و سعی کردیم این واحد تولیدی را دوباره راه اندازی کنیم تا چرخه های تولید این کارخانه شروع به حرکت کند و بخش عمده ای از بیکاران منطقه در این مجموعه کار می کنند. “

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت: “تعلیق چنین مهارت هایی در اردبیل بی معنی است و ده ها هزار جوان بیکار درآمد مناسب می خواهند و می خواهند. افزایش و عملیات لازم است.

ریس خاطرنشان کرد: “به دلیل کمبود منابع درآمد در استانی که تمام پتانسیل گردشگری ، صنعت و کشاورزی جوانان را دارد ، تعلیق بیکاری یا بیکار شدن یک خانواده برای ما قابل قبول نیست.” تصادف در. “

وی بخش کشاورزی و صنعت را با تقویت صنایع تبدیلی در مجموعه یکی از نقاط قوت استان اردبیل دانست و گفت: ارزش دارد تلاش شود تا تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی به صورت پویا و دوگانه به اتمام برسد. فعالیت ها در یک جهت حرکت می کنند. این تحول است و ما به هیچ وجه قوانین ، مقررات و قوانینی را که مانعی برای تولید ایجاد می کنند ، به حالت تعلیق در نمی آوریم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مدیران به جای روش های دستوری وارد عرصه کار می شوند تا با بهبود معیشت مردم و رونق آنها با کار شبانه روزی بتوانیم مشکلات و موانع قبل از تولید را مشاهده کنیم. جداول “

ریس ادامه داد: در استان اردبیل با ظرفیت تولید زیاد محصولاتی مانند گندم و سیب زمینی و توسعه صنایع مادر و زیربنایی امیدواریم بتوانیم مشکلات و کمبودهای جوانان متعهد ، دلسوز و خانواده های مرتبط. راه امید دادن و جرقه امید. “هنوز هم می آیم.

وی در پایان گفت: می توان با تكیه بر قدرت الهی و ایمان مردم ، به حل مشكلات و دستیابی به راه حل جامع توسعه پرداخت و مسلم است كه استان اردبیل راهی روشن و امیدواركننده پیش رو خواهد داشت. “

انتهای پیام