ثبت ۱۲۰۰ محصول جدید در نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت

نهمین نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران از 23 لغایت 26 دی ماه 1400 برگزار می شود. 1200 محصول جدید برای شرکت در این دوره ثبت نام شده است.

به گزارش آوای البرز، این نمایشگاه با هدف کلی تقویت اقتصاد دفاعی که با حمایت صنعتگران، محققان و تکنسین های سراسر کشور برای بومی سازی فناوری ساخت تجهیزات وارداتی برگزار می شود، توزیع و فروش قابل توجه تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته را تسهیل کرده است. و اموال در کشور.

علاوه بر این، این رویداد بستری برای توسعه بازار این محصولات با کیفیت ایرانی است. در این نمایشگاه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز علمی و تحقیقاتی دولت، بخشی از هزینه خرید تجهیزات مطابق با استانداردها را بر عهده خواهند داشت. این مدل حمایتی باعث تحریک سمت تقاضا و ایجاد تغییرات شدید در ایجاد بازار برای محصولات دانش بنیان بدون تحمیل بار اقتصادی جدید بر بودجه عمومی کشور خواهد شد.

بر اساس آخرین گزارش های این نمایشگاه عادی، فروش تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران از مرداد 1400 تا آبان 1400 تقریباً یک میلیارد و سیصد ریال بوده است.

نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران که 23 آذرماه سال جاری ساخته شده است، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود و تا 26 آذرماه امسال به صورت مستقیم میزبان شرکت کنندگان خواهد بود و در طول این رویداد برگزار می شود. سال

به گفته معاون علمی رئیس جمهور، در این رویداد بیش از 9000 محصول فناورانه در قالب خدمات، تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی ایران سخت در این رویداد حضور خواهند داشت. //iranlabexpo.ir قابل مشاهده است. در این برنامه حمایتی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از هزینه خرید مراکز علمی و تحقیقاتی دولتی را بر اساس کیفیت تجهیزات نمایشگاه پرداخت می کند.

انتهای پیام/