دانلود کتاب تفسیر موضوعی نهج البلاغه مصطفی دلشاد تهرانی

دانلود کتاب تفسیر موضوعی نهج البلاغه مصطفی دلشاد تهرانی

دانلود پی دی اف کتاب تفسیر موضوعی نهج البلاغه دلشاد ، نهج البلاغه به عنوان گزیده ای از خطبه ها، نامه ها و کلمات قصار امیرمومنان علی (ع)، دائره المعارفی از فرهنگ اسلامی است که ادیب و دانشمند برجسته شیعه، سید رضا آن را گردآوری کرده است. محتوای ژرف و عمیق در قالب الفاظ و عبارات فصیح و بلیغ همراه با جامعیت مطالب، از این کتاب ارزشمند اثری جاودانه ساخته است، تا آنجا که هر پژوهشگر ژرف نگری آن را بالاتر از کلام مخلوق و پایین تر از کلام خالق می یابد و لقب «اخ القرآن» را زیبنده آن می داند.

 

دانلود کتاب read this intro ، کتاب read this Intro یعنی اولین کتاب از مجموعه چهار کتابی است که در دوره خواندن زبان انگلیسی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی تدریس می شود و بر اساس آخرین نظریات و روش ها در زمینه تدریس مهارت خواندن تهیه شده است. کتاب read this intro حاوی متون خواندنی بسیار جالب و متنوعی است. مترجمان کتاب Read This intro خانم سیما بردی زاده، نرگس حسینی و مائده صافی می باشد.

دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی بروس کوئن ، در این کتاب، سبک جدید در ارائه و تفهیم مبانی و اصول رشته های مختلف علمی، از جمله جامعه شناسی، ارائه شده است. در واقع این اثر بر اساس مجموعه ای از مبانی طراحی شده که بسیاری از رشته های عمومی را نیز در برمی گیرد. هرفصل علاوه بر مطالب سازمان یافته، با تمرینها، پرسش و پاسخ و مفاهیم و اصطلاحات تکمیل می شود. هدف جامعه شناسی مطالعه و شناخت علمی زندگی اجتماعی انسانها و فهم رفتارها و پیوندهای گروهی است.