تفاوت چراغ جلو اچ سی کراس با دیگر خودروها

این خودرو با اینکه در چین تولید می‌شود؛ اما کاملاً چینی نیست و با همکاری دو شرک بزرگ دانگ فنگ چین و پژو- سیتروئن تولید می‌شود. تمامی محصولات تولید شده برای این خودرو از جمله چراغ جلو اچ سی کراس با به روزترین تکنولوژی ساخته شده و درطراحی آن‌ها سعی شده است تا بسیاری از ایراداتی که از قبل وجود داشت از بین برود. فروشگاه لوازم یدکی خودرو تیکوما نماینده رسمی فروش چراغ جلو اچ سی کراس در تهران و شهرستان‌ها می‌باشد. برای خرید چراغ جلو اچ سی کراس H30 Cross و یا استعلام قیمت چراغ جلو اچ سی کراس با کارشناسان ما در شرکت تیکوما تماس بگیرید.
این خودرو از نظر طراحی و امکانات داخلی آن نسبت به نوع خودروهای چینی دیگر کاملاً متفاوت است. چراغ جلو اچ سی کراس از نوع‌هالوژن با عدسی هستند که می‌تواند فضای جلو را به نسبت خیلی بیشتری روشن کند. البته ممکن است که طراحی چراغ جلو اچ سی کراس خیلی به روز نباشد و نتواند در نگاه اول مشتریان را به خود جذب کند؛ اما طرح ساده آن به هر حال راضی کننده بوده و با توجه به تناسب آن با دیگر اجزای بدنه خود ظاهر مناسبی را ایجاد کرده است. چراغ جلو اچ سی کراس از نظر شکل شبیه به چشم‌های آهو است. اندازه قالب چراغ‌ها خیلی بزرگ نیست و با توجه به خاص بودن آن در هر فروشگاهی نمی‌توان پیدا کرد؛ از این رو، حتماً باید چراغ جلو چپ اچ سی کراس و چراغ جلو راست اچ سی کراس را از نمایندگی‌های معتبر تهیه کنید.

در چراغ جلو اچ سی کراس که یکی از پرفروش ترین لوازم یدکی اچ سی کراس می‌باشد، لامپ مخصوص به کار رفته است. همچنین درآن نوار آب بندی وجود دارد تا مانع از ورود آب و اتصال برقی در آن شود. از نظر اصول فنی، تمامی استانداردهای لازم در ساخت آن به کار رفته است. این مدل چراغ فقط باید برای نوع اچ سی کراس استفاده شود. شباهت لوازم یدکی این خودرو با بقیه باعث شده است تا برخی به اشتباه از آن برای دیگر مدل‌ها استفاده کنند که البته به دلیل تناسب نداشتن ساختار فیزیکی آن، هیچ‌گاه موفق هم نخواهند شد.

قیمت چراغ جلو اچ سی کراس
قیمت کلی اچ سی کراس بین پژو و خودروهای شاسی بلند است و آن‌هایی که قصد خرید مدل بالایی دارند؛ اما به هر دلیلی نمی‌تواند از عهده خرید آن بربیایند، اچ سی کراس را انتخاب می‌کنند. از این رو، قیمت لوازم یدکی این خودرو و همچنین چراغ جلو اچ سی کراس هم با توجه به خودروی آن مشخص می‌شود. یکی از محصولات شیمیایی که برای تولید لوازم یدکی حودرو استفاده می‌شود، Mold release agent است.
قیمت چراغ جلو اچ سی کراس بر اساس ویژگی‌هایی که درون آن قرار دارد، تعیین می‌شود. البته هر نوع چراغ قیمت آن متناسب با ویژگی‌های آن مشخص می‌شود. قیمت خرید چراغ جلو اچ سی کراس حدود متوسط 2 میلیون تومان است. چراغ جلو اچ سی کراس خیلی مدل‌های متنوعی ندارد یا شاید بهتر است که بگوییم اصلاً مدل متنوعی ندارد و برای همین قیمت تقریباً در همه یکی است. اختلاف قیمت‌ها به دلیل فروش بعضی از نمایندگی‌ها است؛ اما از نظر کیفیت تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد. یکی دیگر از لوازم جانبی اچ سی کراس کاسه نمد است. کاسه نمد تاسوکی یکی از بهترین کاسه نمدهای بازار ایران است.

نسل جوان و چراغ جلو اچ سی کراس
همان‌طور که در بالا نوشتیم، شاید در نگاه اول طراحی چراغ جلو اچ سی کراس خیلی منحصر به فرد نباشد؛ اما سادگی آن باعث شده تا نسل جوان شیفته آن شوند. تمامی اجزای داخلی این نوع چراغ به صورت مناسبی از هم تفکیک شده‌اند و همین مسئله باعث شده است تا در نگاه اول بتواند برخلاف ساده بودن، توجه خریدار را به خود جلب کند. نسل جوان و آن‌هایی که واقعاً به زیبایی خودروی اهمیت می‌دهند، قبل از اینکه وارد مسائل فنی این خودرو شوند، جذب چراغ جلوی آن شده و برای همین درصدد خرید این مدل برمی‌آیند.

طرح چراغ جلو اچ سی کراس در کشورهای دیگر
طرح چراغ جلو اچ سی کراس نتیجه فکر مشترک مهندسان چینی و فرانسوی است. این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های فنی و طراحی این مدل خودرو است. در واقع هر کسی که این خودرو خریداری کند، به نوعی از فرانسه یا اروپا خودرویی خرید کرده است. خودروی اچ سی کراس از نمونه خودروهای پرفروش در دنیا است. یکی از دلایل فروش به غیر از مسائل فنی، ظاهر آن به ویژه چراغ جلو اچ سی کراس است. در همه جای دنیا مردم به چراغ جلو اهمیت می‌دهند و مسافت روشن کردن چراغ برای آن‌ها به ویژه آن‌هایی که قصد رانندگی در کوهستان یا جاده‌های برون شهری را دارند، اهمیت زیادی دارد.

تفاوت چراغ جلو اچ سی کراس با دیگر خودروها
در نگاه اول صددرصد تمامی ویژگی‌های فنی موجود در این چراغ مشابه با بقیه مدل‌های جدید در دنیا است؛ اما مهم نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت این نوع چراغ‌ها است. تکنولوژی به کار رفته در چراغ با اینکه خیلی جدید هستند؛ اما در بعضی از موارد دارای ضعف‌هایی هستند که البته با وجود مزیت‌های دیگر در ساخت، کاملاً از بین می‌رود و قابل چشمپوشی است.
در ساخت چراغ جلو اچ سی کراس از هر تکنولوژی چه در استفاده از قطعات و چه در طراحی، از به روزترین نکات به کار گرفته شده است. شکل چشم آهویی و کوچک و مکان مناسب آن علاوه بر محافظت از آن در برابر هرگونه تصادف، ظاهر بسیار شکیلی نیز به آن داده است. این خودرو به نوعی خودرویی بین معمولی و شاسی بلند است و با توجه به امکانات رفاهی که داخل آن به کار رفته است، باعث شده تا خودرو با توجه به جدید بودن آن، فروش فوق العاده بالایی داشته باشد.