تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یا پنل خدمات اینستاگرام

به گفته آوای البرز ، تبلیغات در اینستاگرام اکنون برای مشاغل مهمتر از شام است. اما چگونه؟ خوب، صادقانه بگویم، بازاریابی تأثیرگذار. یک روش کلی که در ادامه یاد می گیریم و بیشتر توضیح می دهیم.

امروزه شبکه های اجتماعی به بخشی مهم و جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. در واقع، اگر می‌خواهید در بازار بزرگ‌تری باشید، فروش محصولات بیشتر یا کسب درآمد مانند دنیای واقعی است. اینستاگرام قطعا این قابلیت را به شما می دهد. اول از همه، فراموش نکنید که شبکه‌های اجتماعی فرمول‌های خاصی برای استفاده و کسب ثروت دارند، نمی‌توانید به راحتی آن‌ها را با یک صفحه استاندارد معامله کنید. اما نکته مهم این است که در حال حاضر نسبت به سال های قبل بسیار راحت تر است.

تبلیغات در اینستاگرام یک راه حل دائمی برای کسانی است که می خواهند سریع از صفحه خود پولدار شوند. به این ترتیب، مانند هر کسب و کار دیگری، باید صفحه خود را با افراد دیگر و محبوب ترین اینفلوئنسرها تبلیغ کنید و به اشتراک بگذارید. شرکت ها بسته های مختلفی را برای تبلیغات در اینستاگرام در نظر می گیرند. به عنوان مثال ، می توانید این کار را به طور گسترده در صفحات افراد مشهور ، وبلاگ نویسان و افراد مشهور انجام دهید. اما آیا کار خواهد کرد؟

تبلیغات با درآمد بالا در اینستاگرام

به طور کلی کلمه لاتین اینفلوئنسر به افرادی اطلاق می شود که بر طیف وسیعی از جوامع تأثیر می گذارند. ما باید در مورد آنها به دلیل اشتراک گذاری سبک زندگی و اتکای آنها به شبکه های اجتماعی صحبت کنیم. تبلیغات در اینستاگرام در صفحه آنها تا 99 effective موثر است. بگذارید با یک مثال توضیح بدهم. مثلا قرار است گوشی هوشمند بخریم. امروزه میلیون‌ها نفر در اینستاگرام قطعاً در مورد فالو کردن افراد مشهور متمرکز هستند.

بنابراین تبلیغات در اینستاگرام در صفحات و استوری های آنها جذاب خواهد بود. بنابراین وقتی به خرید می روم ، توجه من به صفحه این افراد جلب می شود. آنها می توانند بر رفتار و تصمیم گیری مشتری تأثیر مثبت بگذارند. در کشورهای خارجی، شرکت های بزرگ ابتدا تجهیزات، خدمات و لوازم خود را در اختیار اینفلوئنسرها قرار می دهند. به طور غیرمستقیم مردم را برای خرید چیزها ترغیب کنید.

بهتر است در اینستاگرام یا پنل خدمات اینستاگرام تبلیغ کنید

او سال‌هاست که با سرمایه‌گذاری بر روی افراد با نفوذ در اینستاگرام تبلیغات می‌کند. به عنوان مثال ، چندی پیش ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند ایران گام جالبی برداشت. این شرکت موبایل های خود را در اختیار اینفلوئنسرها قرار داده بود و همین موضوع باعث جذب ایرانیان به سمت محصولات این شرکت شد. در واقع، تبلیغات در اینستاگرام با ترویج یک سبک رفتاری و مراجعه به محصول شما در وبلاگ یا وبلاگ روزانه، مشاهده صفحه اینستاگرام شما را برای بینندگان آسان تر می کند.

امکان استفاده از تبلیغات در اینستاگرام برای تمامی مشاغل اینترنتی وجود دارد. فرقی نمی کند صاحب فروشگاه آنلاین باشید یا صاحب صفحه اینستاگرام. هیچ محدودیتی برای تبلیغات در اینستاگرام از این طریق وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تماس، لینک پشتیبانی یا ایده شبکه اجتماعی و لینک سایت را در صفحه خود قرار دهید. البته اینفلوئنسر مارکتینگ در طول سال ها به اشکال مختلف ظاهر شده است. می توانید از پست ها، داستان ها، IGTV و حتی پست های ویدئویی استفاده کنید.

کارایی تبلیغات در اینستاگرام

موضوع بعدی نحوه مقایسه این سبک تبلیغاتی با فالورهای رو به رشد از طریق پنل اینستاگرام است. به طور کلی شما دو گزینه برای افزایش فالوور دارید. در یکی از آنها به افرادی که تحت تأثیر آنها هستید پول می دهید و آنها پست ها و داستان هایی را در مورد صفحه یا خدمات و تجارت شما منتشر می کنند. از سوی دیگر، خرید 100 درصد فالوور واقعی از طریق پنل های خدمات اینستاگرام گاهی اوقات راهی غیر اصولی اما موثر است. این بدان معناست که شما می توانید از صفحه افراد تاثیرگذار مخاطب را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. حداقل تعداد فالوورهای مناسبی دارید؟ هرگز این کار را با 200 یا 700 دنبال کننده انجام ندهید ، به طور معمول کار نمی کند. اینفلوئنسر زمانی می تواند به شما کمک کند که کمترین بازدید یا دنبال کننده را داشته باشید.

تبلیغات در اینستاگرام به بهترین شکل توسط پنل خدمات اینستاگرام انجام می شود

پنل سرویس اینستاگرام سیستمی برای تزریق فالوور، لایک، کامنت و بازدید به صفحه شماست. به این ترتیب هم نمونه ایرانی وجود دارد و هم فقط یک سری فروشگاه نمونه اسپم ارائه می دهند. یعنی فالوورهای شما ایرانی نیستند، به پست های شما پاسخی داده نمی شود، کامنت نگذارید وگرنه اینستاگرام بعد از مدتی اسپم حذف می شود. در نتیجه پنل سرویس اینستاگرام را از جایی خریداری نکنید. برای این کار بهتر است یک پنل فالوور ایرانی 100٪ اصلی را انتخاب کنید تا بعد از مدتی زمین نخورید.

پس از آن، پنل فالوور به طور خودکار تعداد فالوورهای شما را در هر زمان بدون بلاک کردن یا سقوط از اینستاگرام افزایش می دهد. حتی اگر آن را تمام کنید، باز هم می توانید از این راه درآمد کسب کنید. این به معنای راه اندازی یک وب سایت و فروش فالوور به مشتریانی است که به آن نیاز دارند.

در این بین، به یاد داشته باشید که به یکباره تعداد زیادی فالوور به صفحه خود اضافه نکنید. در واقع پنل خدمات اینستاگرام بسته هایی را ارائه می دهد که بسته به نیاز خود می توانید مثلا در بازه های زمانی مختلف فالوورهای صفحه را بیابید.

در نگاه اول، مشتری ممکن است صفحه شما را با رقبا مقایسه کند. البته اگر فالوورهای شما کم باشد جذب نمی شوند و به شما اعتماد نخواهند کرد. بنابراین ترکیب استفاده از پنل خدمات اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ همیشه جواب می دهد.

پیشنهاد ویژه تبلیغاتی برای مدیران برندها، فروشگاه ها و مشاغل

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی موثر برای استفاده هوشمندانه تر از آن است. مثلاً اگر سایت فروش بلیط هواپیما یا خدمات اجاره هتل دارید. می توانید از یک فرد تأثیرگذار بخواهید که مستقیماً و عملاً در این زمینه تبلیغ کند. فرض کنید به یکی از هتل هایی می روید که سرویس اینترنت شما در آنجا رزرو شده است. ویدیوها و داستان ها را از این سرویس منتشر کنید. این روش همچنین تجربه را به مشتری منتقل می کند.

همچنین برای مدت طولانی، همه در تجارت شما راحت بودند. بهتر است از افراد دارای سواد رسانه ای یا مهارت های مرتبط با حوزه کاری خود برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید. می توانید از وب سایت های خدمات بازاریابی و تبلیغات اینفلوئنسر در اینستاگرام برای راهنمایی و اطلاع افراد و تأثیرگذاران مرتبط با حوزه کاری خود استفاده کنید. ابتدا با مرکز خدمات تبلیغات در اینستاگرام تماس بگیرید. از او بپرسید که آیا او دیگر در ارتباط نیست.