به چند روش می توان از اینستاگرام فیلم دانلود کنیم ؟

حتما برای شما هم پیش آمده که ویدیوهای اینستاگرام را دوست دارید و می خواهید آن ها را در دستگاه خود ذخیره کنید، اما متاسفانه راه خاصی برای این کار وجود ندارد.

 

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه ویدیوها را از اینستاگرام دانلود کنید. با کمک این راه حل ها، می توانید کلیپ های مورد علاقه خود را در رایانه، لپ تاپ و سایر دستگاه های دارای سیستم عامل iOS یا اندروید دانلود کنید. به مجله دلتا بپیوندید.

 

دانلود ویدیو از اینستاگرام  برای (اندروید)

 

دستگاه های اندرویدی می توانند ویدیوهای اینستاگرام را به محض آپلود در برنامه دانلود کنند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس محل ذخیره این فیلم ها را پیدا کنید. البته، شما همچنین می توانید از این برنامه برای دانلود کلیپ ها بدون تماشای آنها استفاده کنید. در اینجا نحوه استفاده از این روش ها آمده است:

 

معرفی اپلیکیشن  Insta Saver Pro 

 

با استفاده از اپلیکیشن Insta Saver Pro می توانید فیلم ها، عکس ها، استوری ها، متن ها و تصاویر لوگوی اینستاگرام را با کیفیت بالا و بدون واترمارک به صورت رایگان در گوشی خود دانلود و ذخیره کنید.

 

استفاده از برنامه دیگر

 

ابزار Video Downloader for Instagram یکی از این گزینه هاست. این یک برنامه رایگان است و میزان تبلیغات در برنامه خیلی آزار دهنده نیست. برای استفاده از این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید.

 

کلیپ مورد نظر را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کنید و سپس به منوی سه نقطه در بالا سمت راست بروید.

 

حالا Copy Link را انتخاب کنید.

 

سپس اپلیکیشن Video Downloader for Instagram را باز کرده و روی دکمه Paste کلیک کنید. همچنین می توانید لینک کپی را برای پیام رسان های مختلف ارسال کنید.

 

لینک ویدیوی مورد نظر در نوار مخصوص ظاهر می شود. این ویدیو به صورت خودکار دانلود و در گالری ذخیره می شود.

 

دانلود کلیپ از اینستاگرام برای آیفون

 

راه‌های کمی برای دانلود کلیپ‌های اینستاگرام در iOS وجود دارد، اما برنامه Repost Instagram وجود دارد که کلیپ‌ها و عکس‌ها را نیز ذخیره می‌کند Regrammer یک برنامه رایگان است که به شما امکان می‌دهد تمام ویدیوهای مورد علاقه خود را از اینستاگرام به دستگاه iOS خود دانلود کنید.

 

برنامه Regrammer مشابه برنامه Video Downloader برای اینستاگرام است. برای استفاده از Regrammer کافی است لینک URL ویدیوی اینستاگرام مورد نظر را کپی کرده و به نوار مخصوص داخل اپلیکیشن منتقل کنید. سپس پیش نمایش را برای پخش و ذخیره ویدیو انتخاب کنید. ویدیوی مورد نظر به طور خودکار در رول دوربین ذخیره می شود و ویژگی Repost نیز ظاهر می شود.

 

دانلود ویدیو از اینستاگرام روی کامپیوتر

 

برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام در رایانه شخصی می توانید از روش دانلود دستی یا سرویس دانلود آنلاین ویدیو استفاده کنید در زیر هر دو روش را توضیح خواهیم داد:

 

در این روش باید صفحه کد منبع را پیدا کرده و لینک دانلود ویدیو را از آن بیابید. برای انجام این کار باید:

 

ویدیوی مورد نظر را باز کنید.

 

روی ویدیو کلیک راست کرده و Inspect Elements را انتخاب کنید. بسته به مرورگر، این گزینه ممکن است با نام دیگری مانند مشاهده منبع صفحه ظاهر شود.

 

حالا کلیدهای Ctrl و F را همزمان فشار دهید تا پنجره جستجو باز شود. mp4 را در کادر جستجو تایپ کنید.

 

این پرس و جو بخشی از کد منبع را باز می کند. در این بخش باید لینک کنار src= که به .mp4 ختم می شود را کپی کنید.

 

این پیوند را کپی کرده و در برگه دیگری قرار دهید تا کلیپ نمایش داده شود. اکنون می توانید روی ویدیو کلیک راست کرده و با انتخاب گزینه Save video as آن را دانلود کنید.

 

استفاده از سایت آها جهت دانلود فیلم

 

سایت آنلاین رایگان downloadinsta.app یکی از بهترین ابزارهای دانلود ویدیوی آنلاین است. از این سایت نیز به منظور ìnstagram downloader می توانید استفاده کنید. این ابزار دارای ویژگی های بسیار مفیدی است و با رابط کاربری واضح و ساده تعامل کاربر را تسهیل می کند. برای استفاده از این ابزار مراحل زیر را دنبال کنید:

 

ویدیوی اینستاگرام مورد نظر را باز کنید و لینک URL را با استفاده از منو کپی کنید.

 

اکنون DownloadVideos را باز کرده و خط را در متن تایپ کنید.

 

برای دانلود ویدیو، گزینه «دانلود MP4» را در زیر این جدول انتخاب کنید.