بهترین تایمر آبیاری

اگر نگران آبیاری منظم گلدان های خود هستید، آبیاری سنتی مانند نخ، بطری وارونه یا حتی دادن کلید خانه به همسایه خود را فراموش کنید و به جای آن یک تایمر آبیاری هوشمند بخرید تا به طور مرتب گلدان های خود را آبیاری کنید. البته تهیه تایمر آبیاری هوشمند با وجود تنوع زیاد محصولات کمی پیچیده است و اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید ممکن است گیاهان شما آب کافی نداشته باشند. به همین دلیل در این ویدیو انواع تایمرهای آبیاری را با هم مرور می کنیم تا ببینیم بهترین تایمر آبیاری هوشمند موجود در بازار کدام است.

دلیل ساختن این ویدیو این است که اخیراً دیده ام که برخی از فروشندگان اطلاعاتی در مورد خرید یک تایمر به اشتراک می گذارند که تا حدودی نادرست است و مهمتر از آن به خرید بهتر شما کمک نمی کند! به طور خلاصه، هر فروشنده بر اساس نقاط قوت تایمرهای موجود در انبار خود، نکات منفی تایمرهای دیگر را به شما می گوید. این شغل به هیچ وجه درست نیست، چه از نظر حرفه ای و چه از نظر اخلاقی!

و از آنجایی که ما در اسمارت انواع تایمر آبیاری را داریم و من با هیچ کدام موافق نیستم، می خواهم به شما بگویم که بهترین تایمر از نظر فروشنده، جدا از عنوان و کلمات تبلیغاتی، بهترین را انتخاب کنید. به نیازهای شما بنابراین با تماشای این ویدیو تجربه ده ساله من در زمان بندی آبیاری را خواهید گرفت و بهترین زمان بندی و شیر برقی برای آبیاری گیاهان خود را خواهید یافت. همچنین پس از تماشای این ویدیو چه از اسمارت بین، یعنی از مجموعه ما و چه از هر منبع دیگری تایمر بخرید، آگاهانه تصمیم می گیرید و در صحبت های فروشنده ها مبنی بر ایتالیایی، آمریکایی بودن تایمر شرکت نمی کنید. . ، کشورهای تایوانی یا چینی یا توسعه یافته. زیرا عملکرد هر دو تایمر یکسان است و تفاوت چندانی در عملکرد وجود ندارد. بنابراین بدون نگرانی در مورد برند یا کشوری که تولید می کنند، به نیازهای خود فکر کنید.

یک ضرب المثل قدیمی می گوید به جای اینکه به کسی ماهی رایگان بدهید، ماهیگیری را به او یاد بدهید! امروز ماهیگیری را هم به شما آموزش میدهم تا بتوانید آنچه را که نیاز دارید چه از فروشگاه ما یا از دیگران تهیه کنید. زیرا معتقدم اگر خرید مناسبی برای نیاز خود انجام دهید، کمتر دچار مشکل می شویم و رضایت شما از ما بیشتر خواهد شد و ما را به دوستان خود معرفی خواهید کرد.

اولین راه برای تشخیص یک فروشنده معمولی و یک فروشنده متخصص این است که فروشنده معمولی با اولین سلام به شما می گوید که باید تایمر برند X را تهیه کنید و دیگر از شما سوالی نمی پرسد! اما یک متخصص از شما سوالات مهمی می پرسد و ممکن است برخی از این سوالات برای شما منطقی نباشد، اما در انتخاب درست موثر هستند. بنابراین فروشنده متخصص پس از پرسیدن این سوالات نیازهای دقیق شما را بررسی می کند و بهترین قسمت را بر اساس نیاز شما و نه بر اساس سهام و سود شخصی به شما معرفی می کند.

اما بیایید برای بررسی و انتخاب تایمر آبیاری بر اساس نیاز خود و نه فقط نام تجاری یا عناوین دیگر، به سراغ سوالات مهم برویم:

بر اساس نیاز انتخاب کنید:

1. به شیر آب شهری یا منبع آب دسترسی داشته باشید

2. تایمر برای تک کانال یا دو کانال (تعداد گلدان)

3. تایمر دیجیتال یا تایمر آنالوگ

علاوه بر موارد فوق، زمان خرید تایمر آبیاری بسیار مهم است. به 2 دلیل (1. به دلیل شرایط اقتصادی ممکن است قیمت همه محصولات بلافاصله افزایش پیدا کند پس عجله کنید. 00 امشب ساعت 6:30 اجرا می کنید. نخرید یا اگر دارید نخرید. همان روز است، چون اگر چکید آن را چرب کنید، یا اگر نیاز به تنظیم سیستم آبیاری برای آبی که باید به گیاه برسد، آن را چرب کنید.

البته بسته به شرایط خاصی ممکن است برخی از مدل های فوق در دسترس نباشند و یا مدل جدیدی تولید شود، اما از آنجایی که دقیقا نیاز خود را می دانید، می توانید به راحتی با توجه به گزینه های موجود نیاز خود را برطرف کنید.

1. برای بستن تایمر از آچار، انبردست یا پیچ گوشتی استفاده نکنید، فقط فشار دستی است. به خصوص اگر لوازم فلزی مانند بوش های تبدیل را به تایمر متصل کنید. زیرا تایمر از پلاستیک ساخته شده و می تواند بشکند

2. (این هشدار برای تایمرهای نصب شده در بیرون اعمال می شود.) حتما تایمر و شیر برقی را در فصل زمستان یا در زمان هایی از سال که احتمال یخ زدگی یا دمای زیر صفر وجود دارد را از شیر خارج کنید. تا پایان زمستان تایمر شیر آب را وصل نکنید. اگر در زمستان باید از تایمر و شیر آب استفاده کنید حتما با پوشاندن آن با فایبرگلاس و قرار دادن تابلوهای مخصوص در برابر یخ زدگی از این خطر جلوگیری کنید. یا یک تایمر و شیر آب را در فضای بسته نصب کنید.به خاطر داشته باشید که اکثر گیاهان در زمستان نیازی به آبیاری ندارند.

3. از باتری های الکلی استفاده کنید. این مدل باتری به مدت 8-14 ماه نیاز به تعویض ندارد. باتری های دیگر می توانند به سرعت تخریب شوند. حتما از باتری های نو استفاده کنید (مثلاً باتری های کنترل از راه دور تلویزیون را در تایمر قرار ندهید) و در هنگام خرید به تاریخ انقضای باتری توجه کنید.

4. در صورت وجود رسوب یا نمک زیاد در آب در محل نصب تایمر و شیر آب، بسته به نوع ناخالصی آب، فیلتر مناسب (ماسه، مشبک یا دیسک) تهیه کنید.

5. اکثر شیرهای دیافراگمی برای فعال سازی به فشار حداقل 0.2 بار نیاز دارند. بنابراین، اگر شیر آب شما این طرح را دارد، نمی توان آن را به مخزن یا منبع آب متصل کرد. اگر ارتفاع مخزن از 10 متر بیشتر نباشد. ممکن است با فشار کم از شیر خارج شود. این مورد با در نظر گرفتن ایمنی باتری طراحی شده است و 99 درصد تایمرها و شیرهای آب موجود در بازار از این استاندارد برخوردار هستند. (فقط برای شیرهای پروانه ای بدون نیاز به فشار آب)

6. شیر را حتماً 1،3 یا نیم فاصله از شیر آب باز کنید. نیازی به باز کردن تمام شیرها نیست. (مگر اینکه از مه پاش یا سیستم آبیاری تحت فشار استفاده کنید)

7. شیر آب و تایمر را حداقل 5 روز قبل از سفر تست کنید تا از ضد آب بودن و تنظیمات صحیح آن مطمئن شوید. زیرا بسته به نیاز آبیاری گیاهان می توانید زمان آبیاری را کاهش یا افزایش دهید.

رعایت موارد فوق باعث افزایش طول عمر تایمر و شیر برقی می شود. عدم رعایت موارد فوق (مخصوصاً نکات 1 و 2 خسارت جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت)