بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

معاملات رمزنگاری روزانه چیست؟

معاملات روزانه روشی برای سرمایه گذاری است که در آن یک معامله گر چندین بار در طول یک روز موقعیت ها را باز و بسته می کند و سپس همه آنها را در پایان روز می بندد. ویژگی اصلی این است که معامله گر موقعیت های خود را در پایان روز معاملاتی می بندد. یک معامله گر اگر نمی خواهد کل پول سرمایه گذاری شده را از دست بدهد باید عوامل زیادی را در نظر بگیرد.

سود نقدی سهام (DPS) در معیارهای بورس: با این حال، اگر می خواهید پول زیادی به دست آورید، باید بسیاری از موقعیت ها را در طول روز کاری ببندید. یکی از مزایای این استراتژی این است که حتی به سرمایه گذاران بلندمدت اجازه می دهد دارایی های خود را دو برابر کنند.

افرادی که وارد بازار های سرمایه گذاری می شوند ، گوناگونی دارند. برخی ارز های دیجیتال را با هدف بلند مدت خریداری می کنند. در این حالت باید را انتخاب کرده و در سبد خود داشته باشند. برخی نیز ارز ها را با دید میان مدت خریده و برخی نیز به قصد ترید روزانه و نوسان گیری اقدام به خرید و فروش رمز ارز های خاصی می کنند. پس شما هنگام انتخاب ارز مورد نظرتان ابتدا باید استراتژی معاملاتی خود را مشخص سازید.

اگر در زمینه ترید در حال آموزش هستید حتما این توصیه را از اساتید خود شنیده اید که :

در معاملات خود هیچ گاه از کسی سیگنال نگیرید.”

زیرا ارز دیجیتالی که فردی برای شما معرفی می کند مشخص نیست تا چه زمانی روند رو به رشدی داشته باشد و یا رشد آن قرار است از چه زمانی آغاز شود. پس برای ترید ارز دیجیتال حتما باید زمان ورود و خروج را تشخیص دهید.

10 ارز مناسب برای سود روزانه 2022 (بهترین رمز ارز ها برای ترید)

در این قسمت تعدای از رمز ارز ها که نوسان نسبتا بالایی داشته و نقدینگی آنها نیز تا حدودی خوب است را برایتان معرفی می کنیم.

1 Lucky Block (LBLOCK)

Lucky Block (LBLOCK) یک رمز ارز بر اساس قره کشی می باشد که در سایت های شرط بندی برای راحتی قره کشی مورد استفاده قرار می گیرد. نوسانات این ارز در طول روز بالاست. برای محاسبه میزان نوسان یک ارز از می توانید استفاده کنید.

نمودار Lucky Block (LBLOCK) مناسب برای سود روزانه

همانطور که در شکل می بینید واضح است میزان نوسان این ارز بسیار بالاست و افراد حرفه ای و معامله گران روزانه می توانند سود خوبی از این ارز ببرند.

2 ارز دیجیتال فانتوم Fantom (FTM)

ارز فانتوم یک بلاکچین مقایس پذیر و متن باز است که امکان مقیاس پذیری و امنیت را با هزینه کم فراهم می کند. فانتوم حتی در ریزش بازار ارز دیجیتال نیز حالت صعودی داشته و ریزش نکرده است. به این دلیل بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه محسوب می شود.

نمودار ارز فانتوم

هنگام انتخاب ارز برای نوسان گیری توصیه می شود ارز هایی را انتخاب کنید که در حالت کلی در حالت صعودی باشند. سعی کنید از معامله ارز هایی که در خلاف جهت بازار حرکت می کنند ، بپرهیزید.

3 ارز دیجیتال سولانا Solana (SOL)

سولانا سریع ترین بلاکچین فعلی را دارد و تراکنش ها را با سرعت 50000 تراکنش در ثانیه (TPS)  حل می کند. سولانا مشکلات مقیاس پذیری و سرعت پردازش تراکنش ها را حل کرده و به رمزارزی محبوب میان کاربران تبدیل شده است.

نمودار سولانا برای ترید روزانه

اندیکاتور ATR را برای این ارز نیز رسم کرده ایم. در اکثر رمز ارز های معرفی شده برای ترید روزانه اندیکاتور ATR بالای میانه قرار داشته و نشان از نوسانات بالای این ارز ها دارد. به این دلیل سولانا یکی از بهترین رمز ارز ها برای ترید محسوب می شود.

4 ارز دیجیتال Cosmos (ATOM)

ارز اتم یک بلاکچین مقیاس پذیر و متن باز است. این رمز ارز بر ایجاد قابلیت همکاری برای اقتصاد های آینده تمرکز دارد. این پلتفرم مدام در حال بروزرسانی سیستم خود می باشد. تحلیل گران اعتقاد دارند این ارز حمایت های جدیدی برای خود ثبت کرده و به مقاومت های بالاتر خواهد رسید.

ارز اتم

5 ارز اتریوم Ethereum (ETH)

امروزه رمز ارز های بسیار خوبی بر روی بلاکچین اتریوم ایجاد می شوند. بلاکچین اتریوم جریان ثابتی از تراکنش ها حفظ کرده و ابزار کافی برای توسعه دهندگان ایجاد کرده است تا بتوانند چندین برنامه غیرمتمرکز را بر روی آنها بسازند.

با ثبات ترین ارز دیجیتال برای سودد روزانه

اتریوم اخیرا تغییراتی در سیستم خود ایجاد کرده است و قصد دارد الگوریتم های خود را به اثبات سهام تغییر دهد. فعلا در حال تست پلتفرم جدید می باشد تا با اطمینان بتوانند تمامی پلتفرم و تراکنش ها و … به سیستم جدید انتقال یابد و مشکلی در شبکه موجود نباشد.

6 ارز کاردانو Cardano (ADA)

بلاک چین امنیت و سرعت را قبال کاهش هزینه ها و دستمزد ها بهبود می بخشد. توسعه دهنده این رمز ارز کاردانو را در استای بهبود مشکلات بیت کوین و اتریوم ایجاد کرده و در این راستا بسیار موفق بوده است.

ارز کاردانو

توسعه دهندگان کاردانو اقدام به کدنویسی و ایجاد بلاکچین جدیدی کرده اند و مانند سایر ارز های دیجیتال بلاک چین آنها کپی نمی باشد . و این یک نقطه برتری برای این ارز دیجیتال محسوب می شود.

7 ارز پولکادات Polkadot (DOT)

پلتفرمی است که بلاکچین های مختلف را در یک شبکه به هم متصل می کند و می توان بین بلاک چین های مختلف داده رد و بدل کرد. هدف پولکادات رفع مشکل انتقال داده و سرعت کم این انتقال بین بلاک چین های مختلف است. در واقع دسترسی به W3 اینترنت نسل سوم را راحتتر می کند.

ارز پولکادات

8 XRP

XRP Army یکی از فعال‌ترین جوامع در رسانه‌های اجتماعی است که دیگر علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را جذب می‌ کند. XRP با توجه به نقدینگی و حجم بالا، پوشش رسانه ای بسیار زیاد و پتانسیل نوسان، یکی از بهترین سکه ها برای معاملات روزانه است.

9 سکه بایننس (BNB)

دو سال پیش، یکی از معتبرترین صرافی ‌های امروزی، بایننس، ارز دیجیتال خود به نام BNB را راه‌اندازی کرد. از آنجایی که به عنوان یک صرافی محبوب شروع به کار کرده است، بسیار قابل اعتماد است. این بدان معنی است که ارزش مبادله ای پایدار و حجم معاملات بالایی دارد که آن را به یک انتخاب عالی برای بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه تبدیل می کند. بسیاری از تحلیلگران و صرافی ها این دارایی را می خرند، بنابراین کاهش نرخ آن بسیار سخت خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید تجارت را شروع کنید، ممکن است بخواهید با بایننس کوین را بخرید.

10 ترون (TRX)

Tron برای ارائه پلتفرمی ایجاد شد که در آن کاربران بتوانند محتوا را بدون محدودیت به اشتراک بگذارند. همچنین به افرادی که محتوا را به شبکه اضافه می کنند پاداش می دهد . یکی از بهترین بخش ‌های آن این است که می ‌توانید با افزودن محتوا به شبکه، TRX دریافت کنید. این پلتفرم ایده خوبی دارد، بنابراین ارز آن به سرعت در حال رشد است و شهرت خوبی در بازار دارد.

TRON یکی از فعال ترین تیم های توسعه را دارد که روزانه روی پلتفرم کار می کنند. بنابراین می توانید اخبار مثبت زیادی را در سایت های مختلف مشاهده کنید. به همین دلیل است که محبوبیت TRON ماه به ماه در حال افزایش است. اخبار بد بر قیمت TRON تأثیر نمی گذارد، زیرا امروزه حامیان TRX زیادی وجود دارد!

اگر می خواهید معاملات روزانه را شروع کنید، TRX ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. این ارز دیجیتال بسیار ارزان است، بنابراین برای شروع به پول زیادی نیاز نخواهید داشت. علاوه بر این، آنقدر پایدار است که مدیریت ریسک را آسان کند.

نحوه تشخیص بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

برای پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه چندین معیار مهم را باید در نظر گرفت. در ادامه این معیار ها را بیان می کنیم.

انتخاب رمز ارز با بیشترین نوسان

یکی از این معیار ها نوسانات رمز ارز در طول روز می باشد. برای تشخیص میزان نوسان ارز ها بهترین روش استفاده از می باشد. به عنوان مثال در شکل زیر این اندیکاتور را برای رسم کرده ایم.