بهترین آموزشگاه زبان تهران کدام است؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آموزش زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، چینی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و ژاپنی در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای علاقه مندان به یادگیری زبان های خارجی انجام می شود. کلاس های زبان در موسسه ما با توجه به شرایط مختلف برنامه ریزی می شود و زبان آموزان می توانند تعداد روزها، ساعات کلاس و حتی فشردگی و سرعت کلاس ها را انتخاب کنند. برای دیدن انواع مختلف دوره ها می توانید به بخش برنامه ریزی کلاس ها مراجعه کنید.

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد (ایرانیان) با پشتوانه اساتید مجرب آموزش زبان و داشتن مدرسین Native در بسیاری از زبان ها توانسته سال های متوالی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان ایران از دید زبان آموزان در نظر سنجی های مختلف برگزیده شود. موسسه زبان ایران آکسفورد تنها موسسه در ایران می باشد که عضو کانون دبیران دانشگاه آکسفورد و Subscriber اصلی Oxford University Press در ایران می باشد. ایران آکسفورد به عنوان مرکز تخصصی آیلتس، عضو مرکز آمادگی Cambridge دانشگاه کمبریج در ایران می باشد و در جریان آخرین تغییرات آزمون ها قرار می گیرد.

زبان آلمانی که آموزش که داده رو از یه کتاب دیگه تدریس میکنند در صورتی که آزمون از یک کتاب دیگس ولی برای من شیوه بیان ایشون و کاربردی بودن آموزش خیلی مهم بود. آموزش خوبی بود و مدرس کاملا به موضوع مسلط بودند. روند آموزش سریع بود. در اینجا کمی در رابطه با بخش های ساده یا پیچیده زبان انگلیسی صحبت می کنیم.
اینکه استادی حاصل دانسته های خود را سخاوتمندانه با ذکر جزییات در اختیار ما می گذارد و مباحث طوری برنامه ریزی می شود که یک انقلاب فکری ایجاد می کند بی نظیر است .من روشهای زیادی را امتحان کرده بودم ولی از آنجاییکه ما فارسی زبانان فارسی فکر می کنیم و می خواهیم به گونه ای الگو ی ذهنی خودمان را پیاده کنیم با چالش زیادی در مسیر یاد گیری مواجه هستیم .اما خوشبختانه استاد عطایی با روش خاص تدریسشان کلیه نکات را طوری آموزش می دهند که فهم مطلب کامل می شود .مخصوصا در قسمت پرسشها وقتی اشتباه می کنیم و کلیدی برای حل نیست دوباره مراجعه می کنیم به مطلب و اینبار فهم ما کامل می شود انگار سوالات طوری طراحی شده که سریع حس نکنیم همه چی را فهمیدیم بارها من کلافه شدم ولی وقتی فهمیدم به قدری لذت بخش بود که انرژی من برای خواندن بیشتر مضاعف شد .
آیا دوره های آنلاین و اینترنتی هم برای آموزش زبان روسی دارید ؟ برای من که از صفر شروع می کردم عالی بود. متن هایی هم که انتخاب کردند عالیه اما ای کاش یه خورده بیشتر رو متن کار می کردند چون خیلی عالی نکات و گرامر متن ها رو بررسی می کنند. این موضوع خواندن و نوشتن به این زبان را به مراتب ساده تر می کند (نسبت به زبان هایی که از خط های دیگر استفاده می کنند مثل هندی، چینی، روسی و …).
آموزش خیلی خوب بود من هیچی از زبان آلمانی نمیدونستم ولی این آموزش تدریس خوبی داشت و گام به گام آموزش میدادند. تنها لهجه مورد استفاده در پایتخت کشور مسکو تدریس می گردد. با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

اطلاعات بیشتر: https://iranianlc.com/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]