برداشتن بک گراند لوگو در فتوشاپ

در این آموزش با روش های مختلف حذف زمینه سفید فایل های گرافیکی آشنا می شویم. این ترفند های مختلف برای حذف بهتر و ساده تر زمینه کاربرد دارد.

پیش تر در آموزش حذف زمینه سفید از عکس ها در یک دقیقه، در مورد حذف زمینه بخش های پیچیده مانند مو صحبت کردیم. در این آموزش سراغ فایل های مجله گرافیک  مانند لوگو ها و آیکون صحبت می کنیم. بار ها برای همه ی ما پیش آمده است که نیاز به یک فایل بدون زمینه داشته باشیم. در این آموزش با روش های مختلف و ترفند های ساده و کاربردی برای حذف زمینه سفید فایل ها آشنا خواهیم شد.

روش حذف زمینه سفید

همانطور که پیش تر گفتیم روش های مختلفی برای حذف زمینه سفید فایل های گرافیکی وجود دارد. هرکدام از این روش ها بسته به نوع فایل و شرایط موجود می تواند کابردی باشد. یکی از بهترین و ساده ترین روش ها، استفاده از ابزار color range است. این ابزار با انتخاب یک محدوده رنگی در فایل های سیاه سفید کاربرد مناسبی دارد.

روش دوم در فایل هایی که دارای چند رنگ هستند کاربرد دارد. این روش با استفاده از قابلیت blend if در پنجره layer style اجرا می شود. برای استفاده از این ابزار باید نوار لغزنده موجود در بخش های روشن و سفید عکس را حرکت داده تا حذف شوند. این ابزار شاید کمی سخت تر از روش های دیگر عمل کند. اما در تصاویر پیچیده کاربرد بسیار مناسب تری دارد.

روش آخر با استفاده از یکی از قدیمی ترین ابزار های فتوشاپ انجام می شود. ابزار magic wand از نسخه های ابتدایی فتوشاپ وجود داشت و روز به روز پیشرفت قابل توجهی کرده ست. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و نتیجه قابل قبولی دارد.

اما یکی از مشکلات استفاده از ۳ روش گفته شده در بالا، بجا ماندن برخی خط های سفید اطراف لوگو و یا آیکون است. در ویدیو ترفند هایی برای حذف این قسمت ها نیز گفته شده است. برای بهبود کار پیشنهاد می کنم حتما ترفند های گفته شده در ویدیوی بالا را ببینید.

طراحی لوگو برای صنعتگران و شرکت های صنعتی

یکی از خدماتی که پارماتیک همواره ارائه داده است خدمات طراحی لوگو بوده ، طراحی لوگوی صنعتی باعث می‌شود که شما بیش از پیش مورد توجه افراد و مخاطبان خود قرار بگیرید معمولاً در طراحی لوگوی صنعتی نگاه مخاطبان به اینگونه است که اگر شما با دارای یک برند واحد باشید برای آنها قابل اعتمادتر هستید . در نظر بگیرید که شما یک شرکت هواپیمایی می باشید چه میشود اگر یک طراحی لوگوی صنعتی و حرفه‌ای برای کار خود در نظر نگرفته باشید ؟ در این صورت مخاطب نمی تواند به برند شما اعتماد کند هرچند برند شما واقعاً بزرگ و مهیج و هیجان انگیز باشد از همین رو ما می‌گوییم اولین قدم اول مسیر این شما این است که خودتان برای برند خود تصمیم بگیرید تا با استفاده از یک لوگوی صنعتی حرفه‌ای و مناسب و در شأن برند شما کار شما به صورت حرفه‌ای تر آغاز شود حتی اگر تاکنون برای خود یک لوگوی حرفه‌ای نداشته اید و در صنعت فعالیت می کنید بهتر از همین امروز سفارش طراحی لوگوی صنعتی خود را بدهید

طراحی بسته بندی چیست؟

طراحی بسته بندی، ساختار، مواد، رنگ، تصویر، تایپوگرافی و اطلاعات نظارتی با عناصر طراحی فرعی است تا محصولی مناسب برای بازاریابی باشد. هدف اصلی آن ایجاد وسیله ای است که به منظور مهار، محافظت، حمل و نقل، توزیع کالا، ذخیره، شناسایی و تمایز محصول در بازار انجام می گیرد. درنهایت، هدف از طراحی بسته بندی تحقق اهداف بازاریابی از طریق ارتباط متمایز شخصیت یا عملکرد یک محصول مصرف کننده و ایجاد فروش است. غذایی که می خورید، لباسی که می پوشید، اسباب بازی ها و ویتامین هایی که هر روز صبح مصرف می کنید همه در فضا های کوچک، جعبه ها و کیسه ها مخفی می شوند. طراحی بسته بندی یک محصول بیش از دکوراسیون نیست؛ این بخشی از تجربه مشتری است. ما آموخته ایم که از روی بروشور آنها را قضاوت نکنیم، اما وقتی عادت به خرید ما می آید، تقریباً تمام کاری است که ما انجام می دهیم. در حقیقت، 72٪ از مصرف کنندگان موافق بودند که طراحی بسته بندی می تواند بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد. این دلیل دقیقی است که یک طراح باید از طراحی بسته بندی در اطراف محصول استفاده کند. این یک ابزار بازاریابی در درون خود است. ده ها هزار محصول مختلف وجود دارد که قفسه های یک سوپر مارکت را پوشش می دهند. فروشگاه های بزرگ، بازرگانان انبوه، فروشگاه های تخصصی، فروشگاه ها و اینترنت همه سایت های بازاریابی خرده فروشی هستند که در آن محصولات به بازار عرضه می شود و با طراحی بسته بندی خود، مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند. وسعت انتخاب مشتری باعث ایجاد رقابت در محصول می شود که به نوبه خود نیاز به تمایز بازار را تقویت می کند. در یک جامعه مصرف کننده، محصولات و طراحی بسته بندی آنها به شکلی در هم تنیده می شوند که دیگر به عنوان اشیاء جداگانه یا در نهایت اشیاء ضروری درک نمی شوند. طراحی بسته بندی موفقیت آمیز، در حقیقت، اشتیاق ایجاد می کند.