برای بازاریابی اینترنتی به چه چیز نیاز داریم؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اهمیت بازاریابی اینترنتی برای مشاغل B2B و B2C بر هیچکس پوشیده نیست. به همین دلیل است که باید بدانیم برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی دیجیتال باید بر روی چه چیزهایی تمرکز کنیم. آژانس بازاریابی دیجیتال جدید بازاریابی با دو دهه سابقه کار در این زمینه تبلیغات در Google، سئو و طراحی وب سایت روند واقعی بازاریابی حرفه ای در این خبر با شما به اشتراک گذاشته شده است.

تبلیغات در Google با Novin Marketing

طراحی وب سایت

امروز زندگی یک کسب و کار بدون وب سایت در حال پایان است ، بنابراین شما چاره ای ندارید جز اینکه یک سایت اختصاصی با رابط کاربری مناسب برای هدف قرار دادن مشتریان طراحی کنید و این همان کاری است که تیم طراحی سایت بازاریابی جدید بهترین کار را برای آن انجام می دهد شما.

طراحی وب سایت یکی از ملفه های مهم برند سازی و طراحی هویت بصری برند است. اگر فروشنده هستید ، باید بدانید که فروش آنلاین بیشتر از اینکه منبع درآمد باشد ، سبک زندگی است. در زمانه ای که مردم آنلاین مورد نیاز خود را سفارش می دهند ، آنلاین نبودن ضرر بزرگی است. آژانس بازاریابی دیجیتال نوین مارکتینگ برای راه اندازی یک تجارت آنلاین خدمات طراحی وب سایت شرکتی و طراحی فروشگاه آنلاین را ارائه می دهد.

تبلیغات در Google با Novin Marketing

آگهی در گوگل با نوین بازاریابی

روزانه میلیاردها تبلیغ توسط Google جستجو می شوند ، تبلیغ شما را به مخاطبان علاقه مند به محصولات یا خدمات شما نشان می دهند و یکی از پر بازدیدترین تبلیغات اینترنتی هستند.

آگهی در گوگل یکی از اشکال سریعترین رشد از بازاریابی اینترنتی است. در این حالت تبلیغات کلیکی ، Google سایت شما را در صفحه اول نتایج به کاربر نشان می دهد. در این حالت ، وقتی کاربر روی پیوند سایت شما کلیک می کند ، Google برای هر کلیک از شما هزینه دریافت می کند. کاربر عادی متوجه تبلیغات لینک شما نخواهد شد و این روش می تواند میزان فروش شما را بسیار افزایش دهد.

آژانس بازاریابی دیجیتال نوین مارکتینگ به عنوان نماینده گوگل در ایران خدمات تبلیغاتی بهینه و کنترل شده را در گوگل ارائه می دهد.

تولید محتوا

اگر محتوا ایجاد نکنید ، وجود خارجی ندارید. در دنیای امروز ، هر کجا که کار کنید ، نقش تولید محتوای با کیفیت این است که مردم بخواهند بدانند شما چه کاری انجام می دهید و چگونه آن را انجام می دهید. در زمینه تبلیغات اینترنتی ، انواع مختلفی از تولید محتوا وجود دارد.

اگر سایتی دارید ، باید بدانید که به یک استراتژی تولید محتوا برای سایت خود نیاز دارید. استراتژی تولید محتوا به شما کمک می کند تا از برنامه محتوای خود برای چند ماه آینده مطلع شوید. تجربه نشان داده است که بهتر است ابتدا برای ساخت محتوا تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام شود. تحقیقات کلمات کلیدی محتوایی را که مخاطبان شما بیشتر به دنبال آن هستند و محتوایی که رقبای شما منتشر می کنند را نشان می دهد. با این روش می توانید برنامه ای را هدف قرار دهید و برای ساختن محتوای سایت شما برنامه ریزی شده است. به یاد داشته باشید که مطالب شما باید تازه ، بدون کپی ، واضح و نوشتن و ادبیات خوب باشد. آژانس بازاریابی دیجیتال بازاریابی حرفه ای خدمات تولید محتوای تخصصی را ارائه می دهد.

توزیع پیوند محتوا

آژانس بازاریابی دیجیتال جدید بازاریابی

اگر در سایت خود محتوا ایجاد می کنید ، باید این محتوا را در دسترس افراد دیگری قرار دهید که با سایت شما آشنا نیستند. برای این کار باید پیوند محتوایی را که در سایت منتشر می کنید توزیع کنید. برای توزیع پیوندهای محتوا می توانید از شبکه های اجتماعی و رسانه استفاده کنید. برای ترغیب کاربران شبکه های اجتماعی برای کلیک بر روی پیوند محتوا ، باید چند خط بنویسید. این مقاله کوتاه می تواند یک مشکل یا ابراز نگرانی باشد که کاربر در ذهن دارد و کاربر برای یافتن راه حل نهایی روی لینک مقاله شما کلیک می کند. حتی می توانید خلاصه ای از مطالب را بنویسید ، اما کل مطالب را ذکر نکنید تا کاربر کنجکاو شود و برای مطالعه بیشتر لینک شما را دنبال کند.

سئو

هدف SEO بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این بدان معنی است که محتوای سایت و تفکیک صفحات سایت باید به گونه ای باشد که ربات های خزنده بتوانند به راحتی بین صفحات سایت شما بخزند و اطلاعات سایت را به درستی درک کنند و تنها در صورت جستجوی کاربر گوگل نتیجه را به کاربر نشان دهند متن مورد نظر شما اگر شما یک جای خوب در نتایج موتورهای جستجو با آن کلمه خاص؛ شما را به بسیاری از مشتریان برای کسب و کار خود را. به عبارت ساده تر ، به نظر می رسد سئو و بهینه سازی وب سایت بالاتر از رقبای شما در صفحه اول نتایج جستجو است. در نتیجه، افزایش فروش خود را!

SEO مجموعه ای از عوامل است که باعث یک سایت به رتبه یک موتور جستجو است. یک سایت می تواند اجزای SEO را به بهترین وجه در سایت خود پیاده سازی کند و هرچه امتیاز بالاتری داشته باشد ، در صفحه نتایج جستجوی Google نیز بالاتر خواهد بود. واضح است که سایتی با رتبه بالاتری نسبت به سایر رقبا ، کلیک های بیشتر و فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد. آژانس بازاریابی دیجیتال نوین مارکتینگ با تیم SEO حرفه ای خود خدمات سئو را برای سایت های مختلف شرکتی ، فروشگاهی و شخصی ارائه می دهد. برای بهینه سازی سایت و خدمات مشاوره بازاریابی سئو به https://novinmarketing.com/seo/ مراجعه کنید.

بازنشر مطالب

یکی از مهمترین مراحل سئو ، بازنشر مطالب است. در حقیقت ، وقتی محتوای با کیفیت تولید می کنید ، سایت های زیادی وجود دارند که مطالب شما را کپی کرده و در سایت شما قرار می دهند. گاهی اوقات سایت های معتبری وجود دارد که به شما لینک می دهند و گاهی نیز سایت هایی هستند که مطالب شما را بدون ذکر منبع کپی می کنند. در هر صورت ممکن است کاربر سایت نداند که صاحب واقعی محتوا کیست ، اما مطمئناً گوگل می داند که این محتوا ابتدا در سایت شما دیده می شود و سایت شما حق انحصاری این انتشار مجدد را خواهد داشت ، یک نکته مثبت برای SEO شما.

شبکه های اجتماعی

روش کار بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی کمی متفاوت با سایت است. اما در پایان ، کاربر می تواند از یک سایت به سایت دیگر برای خرید یک محصول یا خدمات مراجعه کند. شبکه های اجتماعی نیز روش های بازاریابی خاص خود را دارند. نحوه استفاده از هشتگ برای افزایش فالوور ، بازاریابی نظر ، بازاریابی اینفلوئنسر و کمپین های مختلف بازاریابی همه با هدف فروش محصول یا خدمات انجام می شود.

برای ثبت سفارش تبلیغات در سرویس های Google و SEO ، لطفاً از تاریخ 6 ژوئن با تیم تبلیغات Google AdWords ما در NovinMarketing (NovinMarketing.com) تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تلفن:

021-22319165

021-22323171

پست الکترونیک:

info@novinmarketing.com

hr@novinmarketing.com

آدرس شرکت بازاریابی نوین:

تهران ، پاسداران ، خیابان ساکدوش (مجید افشاری) ، نبش پارک هفتم ، طبقه پنجم ، پلاک 96