با رادار جدیدترین ردیاب خودرو را داشته باشید!

به گزارش آوای البرز ردیاب خودرو این دستگاه کوچکی است که مکان وسیله نقلیه را از طریق ارتباط ماهواره ای تعیین می کند. این دستگاه می تواند اطلاعاتی در مورد سرعت و جهت حرکت خودرو به دست آورده و در اختیار صاحب خود قرار دهد. این ویژگی در جی پی اس باعث می شود تا خودروی شما دزد هک شود و نتوانند به هدف خود برسند. حال سوال این است که در این بازار شلوغ، کدام مدل ردیاب برای خودروی ما مناسب تر است؟

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا پاسخ این سوال و دلایل مهم نصب GPS در خودروی خود را بیابید.

WhatsApp Image 2022-01-05 6.13.31 PM (1)

عملکرد امنیتی GPS چیست؟

جی پی اس یک دستگاه هوشمند است که موقعیت یک شی یا شخص را بر روی نقشه تعیین می کند. به همین دلیل است که از آن برای موقعیت یابی فوری استفاده می کنند. اکنون این موقعیت می تواند برای یک شخص، وسیله نقلیه یا هر شی دیگری باشد.

استفاده از ردیاب و مکان یابی آن می تواند برای یک شی یا شخص امنیت ایجاد کند. به عبارت دیگر، با اطلاع از وضعیت یک شی با GPS، می‌توانیم آن را در هر زمان و مکانی مکان یابی کنیم و از سلامت آن اطمینان حاصل کنیم. بنابراین مهمترین عملکرد امنیتی GPS را می توان امکان موقعیت یابی لحظه ای بدون محدودیت مکان یابی دانست.

چرا نصب ردیاب در خودرو اهمیت دارد؟

قبل از صحبت در مورد هر چیزی، آیا خوب است بدانید که نیاز به نصب ردیاب در خودرو چیست؟

امروزه آمار سرقت خودرو و سرقت تجهیزات در کشور بسیار بالاست. دلیل این امر هر چه باشد، باید راهی برای مقابله با آن پیدا کرد. راهی برای حفاظت از سرمایه و دارایی هایمان. ردیاب ابزاری قدرتمند برای ایمن‌تر کردن وسایل نقلیه است. این دستگاه با اندازه کوچک باعث می شود که به راحتی آن را داخل خودرو قرار داده و از دید پنهان شود. سپس تمام مسیرهای ماشین را ثبت کنید اپلیکیشن جی پی اس خودرو (نرم افزار ویژه) به تلفن همراه مالک ارسال می کند. به این ترتیب موقعیت مکانی خودرو در هر زمان بر روی نقشه قابل مشاهده است.

قرار دادن موقت خودرو بدون توجه به فاصله جغرافیایی تنها یکی از مزایای نصب ردیاب در خودرو است. این دستگاه می تواند هر گونه نفوذ غیرقانونی به دستگاه را شناسایی کرده و فوراً به صاحب آن هشدار ارسال کند. به دلیل این ویژگی، ما از راه دور کنترل جامع و کاملی بر روی خودرو داریم و قادریم دست سارقان را از سرمایه و دارایی خود کوتاه کنیم. علاوه بر این، ردیاب خودرو می تواند تاریخچه مسیر خودرو را ثبت کند تا در صورت نیاز بتوان از گزارش های آن به راحتی استفاده کرد.

تمام مهارت ها برای آن جی پی اس ماشین می توان گفت که آنها قادرند امنیت فوق العاده ای به مالک خودرو بدهند. اطلاع از موقعیت مکانی خودرو در هر زمان به همراه خدماتی مانند دسترسی به گزارشات ترافیکی و نفوذ به داخل خودرو، پکیج کاملی برای محافظت از خودرو خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-01-05 6.13.32 PM (1)

ویژگی های ردیاب حرفه ای خودرو

برای بررسی ویژگی های ردیاب حرفه ای خودرو موارد زیر را باید در لیست امکانات قرار داد:

  • امکان مشاهده موقعیت خودرو بر روی نقشه

  • امکان ردیابی آنلاین و آفلاین از هر فاصله ای

  • هشدار می دهد که به طور غیرقانونی سوار ماشین می شوید و درها را باز می کنید

  • هشدار قطع برق باتری در صورت قطع اتصال ردیاب و باتری توسط دزد

  • دارای باتری پشتیبان برای ردیابی خودرو پس از قطع برق

  • قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور

  • امکان تعیین حرکت و سرعت مجاز وسیله نقلیه

  • جرثقیل هشدار دهنده

به عنوان مثال در یک شرکت لیزینگ خودرو با کمک ردیاب می توان از خروج خودروها از محدوده شهر جلوگیری کرد. با تنظیم دامنه حرکت در نرم افزار، مالک می تواند یک هشدار ارسال کند و در صورتی که راننده بخواهد خارج از محدوده حرکت کند، وسیله نقلیه را از راه دور خاموش کند. این امر مدیریت خودروهای اجاره ای را آسان تر و ایمن تر می کند. البته این فقط یکی است مزایای ردیاب در صنعت اجاره خودرو است.

WhatsApp Image 2022-01-05 6.13.31 PM (2)

GPS خودرو بهترین راه حل برای امنیت است

امروزه سیستم‌های ردیابی خودرو از فناوری‌های پیشرفته برای شناسایی سریع وسیله نقلیه استفاده می‌کنند. این دستگاه ها به شبکه ماهواره ای متصل می شوند و مختصات موقعیت جغرافیایی خود را مشخص می کنند. سپس با کمک شبکه مخابراتی مختصات دریافتی به تلفن همراه مالک ارسال می شود. در نتیجه نظارت جامع و کامل بر خودرو و وضعیت آن تنها با کمک تلفن همراه از راه دور قابل انجام است. بنابراین در صورت سرقت، صاحب اخطار می دهد و آن شخص می تواند با حرکت کامل دزد، خودرو را مسدود کند. علاوه بر این، می توانید از راه دور ماشین را خاموش کرده و درها را قفل کنید. اینجاست که نصب ردیاب خودرو به کارتان می آید.

وقتی در کنار همه این موارد ردیاب ماشین خریدم شما باید به سراغ مدل های حرفه ای و قابل اعتماد بروید. امروزه شرکت های مختلفی در سراسر جهان در زمینه تولید دستگاه های GPS فعال هستند. رادار جی پی اس به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در کشور، دستگاه های قدرتمند GPS برای تامین امنیت سایر وسایل نقلیه از جمله اتومبیل، کامیون و موتور سیکلت طراحی شده اند. این دستگاه ها می توانند اطلاعاتی مانند مسیر وسیله نقلیه، باز شدن درب آن و تردد جرثقیل را برای مالک ارسال کنند. همچنین بعد از سرقت آنها همچنین به مالک اجازه می دهند ماشین را از راه دور خاموش کند. این به آنها امکان می دهد ماشین را پیدا کنند و آن را از دزدان پس بگیرند.

برای خرید ردیاب رادار یا تماس با مشاورین می توانید از طریق وب سایت یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس سایت: https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: 05137177

شماره تلفن دفتر تهران: 91012727-021

انتهای پیام/