بازدید وزیر حمل و نقل ونزوئلا از گروه خودروسازی سایپا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین گزارش می دهد اخبار سایپانمحمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن ارائه گزارش عملکرد گروه خودروسازی سایپا در تولید محصولات جدید، گفت: گروه خودروسازی سایپا در زمینه تولید محصولات جدید و مدرن، برنامه های بسیار خوبی دارد و به دستاوردهای بزرگی دست یافته است. فعالیت ها به زودی محصولات جدیدی را به بازار معرفی خواهند کرد.

وی افزود: صنعت خودرو یکی از صنایع مهم هر کشوری است که نقش اساسی در ایجاد توسعه پایدار دارد. دیگران صنایع مهم کشور تاثیرگذار هستند و سایپا آماده است در باره همکاری با ونزوئلا برای تولید مشترک و ارسال محصولات آن به بازار آن کشور.

وزیر در این جلسه حمل و نقل ونزوئلا با قدردانی از عملکرد گروه خودروسازی سایپا گفت: امروز در جریان این بازدید مرکز تحقیقات و تازگی سایپا چندتا داشتم مدل جدید خودرویی که به زودی وارد خط تولید سایپا می شود را دیده ام و محصولات مدرن و به روز هستند.

وی با بیان اینکه سایپا پیشرو در صنعت خودرو در ایران است و نقش موثری در ارائه خدمات به مردم و توسعه فناوری های نوین در ایران ایفا می کند، گفت: سایپا در بخش فنی و فناوری به رشد و پیشرفت چشمگیری دست یافته است. بسیار ارزشمند، امیدوارم با همکاری گروه خودروسازی سایپا به زودی کارخانه سایپا در ونزوئلا راه اندازی شود. از نو احیای

رم بلاسکوز گفت: کارخانه ونراتو و قبلاً به طور مشترک در ونزوئلا تأسیس شده بود فعال است بود در حال حاضر بفرمایید تو، بیا تو از دست دادن هیچ اقدامی ندارد و هر کمکی لازم باشد برای احیای این کارخانه انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس طبق برنامه ریزی ها 10 هزار خودرو مورد نیاز است که به زودی از سایپا خریداری می کنیم و این خودروها به صورت CKD و CBU وارد ونزوئلا می شوند و مونتاژ می شوند و وارد بازار کشور می شوند.

وزیر حمل و نقل ونزوئلا افزود: اگر این کار انجام شود، محصولات گروه سایپا می توان به این ترتیب به دیگران کشورهای منطقه نیز باید صادرات داشته باشند که بر اساس آن بتوان به توسعه و شکوفایی کشورها مطابق با منافع دو کشور کمک کرد.

وی تصریح کرد: این ارتباط موجب توسعه و شکوفایی صنعت خودروسازی ونزوئلا می شود که کمک زیادی به صنعتی شدن این کشور خواهد کرد. سرانجام این امر باعث تقویت دوستی بین دو کشور خواهد شد.

گفتنی است وزیر حمل و نقل ونزوئلا و هیئت همراه قبل از از این جلسه مرکز تحقیقات و نوآوری از گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد و از آخرین دستاوردهای گروه سایپا در تولید محصولات جدید مطلع شد.