ایا سرم های پوستی ضرر دارند

آیا می‌دانید سرم صورت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این مقاله که توسط بخش وبلاگ بتادارو، داروخانه آنلاین تبریز، آماده شده است متخصصان پوست و کارشناسان زیبایی به شما خواهند گفت که کدام سرم صورت برای پوست خشک، قرمز و ملتهب، چرب و … شما مناسب است. محصولات مراقبت از پوست مختلفی وجود دارند که هر کدام کار خاصی را انجام می‌دهند. به همین دلیل ممکن است گاهی گیج شوید و احساس کنید که برای سر در آوردن از عملکرد آنها به یک مدرک زیبایی نیاز دارید. بعنوان مثال سرم‌های صورت را درنظر بگیرید. آیا می‌دانید آنها چه تفاوتی با مرطوب‌کننده‌ها دارند؟ و مزایای اضافه کردن‌شان به روال مراقبت از پوست شما چیست؟ ظاهرا سرم‌ها می‌توانند به مقابله با تعدادی از مشکلات پوستی کمک کنند. ما در اینجا به کمک متخصصان پوست و کارشناسان زیبایی به شما خواهیم گفت که چرا افزودن این محصول قدرتمند به روال زیبایی‌تان واقعا ارزشش را دارد.

سرم صورت چیست؟

اگر روال مراقبت از پوست شبانه‌تان را مانند یک وعده غذایی ۳ مرحله‌ای (۳ بخشی) درنظر بگیرید، سرم مانند وعده غذایی اصلی است. شما در ابتدا با پیش‌غذا (در اینجا پاک‌کننده صورت) کارتان را شروع می‌کنید و قبل از مهمان کردن خودتان به یک دسر (در اینجا یک مرطوب‌کننده مغذی)، تمام مواد مغذی ضروری را با یک وعده غذایی اصلی (در اینجا سرم صورت) دریافت می‌کنید. سرم‌ها تقریبا مانند یک وعده غذایی اصلی حاوی تعداد زیادی مواد مغذی مفید برای پوست‌تان هستند. دکتر جوشوا زایخنر، متخصص پوست و مدیر تحقیقات بالینی و زیبایی در بخش امراض پوستی بیمارستان مونت‌سینا می‌گوید: «سرم‌های صورت، محصولات مراقبت از پوستی هستند که برای رساندن غلظت‌های بالایی از مواد تشکیل‌دهنده فعال بخصوص به پوست طراحی شده‌اند. انواع بسیار متنوعی از سرم‌ها در بازار وجود دارند که کارهای مختلفی را انجام می‌دهند؛

از آبرسانی گرفته تا روشن کردن پوست.» سرم‌ها در اکثر اوقات شفاف، بر پایه ژل یا مایع هستند و معمولا نسبت به مرطوب‌کننده‌‌ها غلظت کمتری دارند. آنها عموما قبل از مرطوب‌کننده‌ها بکار می‌روند تا به مهروموم کردن رطوبت پوست کمک کنند. کری هِیز، مشاور زیبایی افراد معروف می‌گوید: «غالبا آبرسانی یک سرم صورت حتی از سنگین‌ترین و غلیظ‌ترین کرم‌ها نیز موثرتر است. مولکول‌های سرم صورت براحتی در پوست نفوذ می‌کنند و آن را تا عمیق‌ترین سطح آبرسانی می نمایند. در حالیکه کرم‌ها سنگین بوده و بنابراین بیشتر روی لایه های بالایی پوست می‌نشینند و پایین‌تر نمی‌روند. سرم‌های آبرسان لزوما جای مرطوب‌کننده شما را نمی‌گیرند اما می‌توانند اثرات آبرسانی مرطوب‌کننده را تقویت نمایند.»

مزایای سرم صورت

دکتر آنجلا جی‌لمب، متخصص پوست و دانشیار دانشکده پزشکی می‌گوید: « سرم‌ها بطور کلی حاوی آنتی‌اکسیدان‌های موضعی ازجمله ویتامین آ، ث و ای هستند. همچنین دارای رتینول‌های موضعی و مواد تشکیل‌دهنده‌ای می‌باشند که تون پوست را یکنواخت می‌کنند. استفاده از یک لایه سرم در زیر مرطوب‌کننده می‌تواند به درمان چین‌وچروک‌ها، تجمع رنگدانه و قرمزی پوست کمک کند . اما دقیقا باید به دنبال چه نوع سرم‌هایی باشید؟ دکتر کریگ کرافرت، متخصص پوست می‌گوید: «شما باید سرم‌هایی را انتخاب کنید که حاوی مقدار زیادی بوتانیکال، آنتی‌اکسیدان و هیدراتاسیون (آب!) می‌باشند. قیمت سرم ضد جوش لاکچری کوین را میتوانید در سایت و یا در ادامه مطلب مشاهده کنید .

این سرم‌ها می‌توانند دوز مناسبی از مواد مغذی را فراهم کنند و هنگامی که روی پوست تازه‌تمیزشده زده شوند، عمیق‌تر و راحت‌تر به درون آن نفوذ می‌کنند. از آنجا که ترکیبات موجود در سرم‌ها می‌توانند بسیار قوی باشند، قبل از امتحان کردن یک محصول جدید لازم است احتمال هرگونه حساسیت پوستی را درنظر بگیرید. دکتر فرن کوک-بولدن، متخصص پوست و جراح زیبایی در نیویورک می‌گوید: «مواد فعال موجود در سرم‌ها معمولا تغلیظ‌شده هستند و گاهی اوقات می‌توانند باعث سوزش و خشکی در افراد دارای پوست های حساس شوند. بنابراین اگر پوست حساس یا خشکی دارید، بهتر است پس از سرم طلا لاکچری کوین از یک مرطوب‌کننده قوی‌تر استفاده کنید.»

نحوه صحیح استفاده از سرم پوست سرم‌های پوستی یکی از محصولاتی تقویتی-درمانی پوست هستند که به دلیل دارا بودن ترکیبات مغذی و تقویتی، جهت بهبود پوست‌های آسیب دیده و مراقبت از پوست‌های حساس استفاده می‌شوند. این محصولات در انواع مختلف و توسط برندهای متعددی تولید و عرضه می‌شوند و شما عزیزان می‌توانید با تهیه سرم مناسب نوع پوستتان، صورتی زیبا و درخشان داشته باشید. اما آنچه که بیش از خرید سرم پوست صورت اهمیت دارد، چگونه استفاده کردن آن است. چرا که در صورت استفاده نادرست و نامناسب از این محصولات نمی‌توانید به نتیجه دلخواه و مناسبی که باید، برسید. به همین علت در این مطلب سعی کرده‌ایم علاوه بر توضیح سرم پوست و فواید آن ، نحوه صحیح استفاده از سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین را نیز برای شما شرح دهیم تا در صورت استفاده از این محصولات حتماً به نتیجه دلخواه خود برسید.

نحوه صحیح استفاده از سرم پوست

سرم‌های پوستی یکی از محصولاتی تقویتی-درمانی پوست هستند که به دلیل دارا بودن ترکیبات مغذی و تقویتی، جهت بهبود پوست‌های آسیب دیده و مراقبت از پوست‌های حساس استفاده می‌شوند. این محصولات در انواع مختلف و توسط برندهای متعددی تولید و عرضه می‌شوند و شما عزیزان می‌توانید با تهیه سرم مناسب نوع پوستتان، صورتی زیبا و درخشان داشته باشید. اما آنچه که بیش از خرید سرم پوست صورت اهمیت دارد، چگونه استفاده کردن آن است. چرا که در صورت استفاده نادرست و نامناسب از این محصولات نمی‌توانید به نتیجه دلخواه و مناسبی که باید، برسید.

به همین علت در این مطلب سعی کرده‌ایم علاوه بر توضیح سرم پوست و فواید آن ، نحوه صحیح استفاده از سرم پوست را نیز برای شما شرح دهیم تا در صورت استفاده از این محصولات حتماً به نتیجه دلخواه خود برسید. فهرست مطالب نحوه استفاده از سرم صورت پاکسازی پوست صورت تنظیم کردن PH پوست صورت انتخاب بهترین زمان برای استفاده از سرم پوست طرز استفاده از سرم پوست چگونه است؟ نکات تکمیلی برای استفاده از سرم‌های پوستی سوالات متداول درباره نحوه صحیح استفاده از سرم پوست سن مناسب برای استفاده از سرم صورت چیست؟ چند بار در روز باید از سرم پوست استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از سرم صورت

همانطور که گفته شد این مطب تهیه شده تا شما عزیزان بدانید نحوه صحیح استفاده از سرم پوست چیست. اما تنها روشی که برای مصرف این محصولات انجام می‌دهید، برای داشتن بهترین نتیجه کافی نیست. چرا که برای داشتن یک نتیجه مناسب نیاز است پیش از استفاده‌ی سرم‌ها پوستی، مراقبت‌‌هایی را برای آماده سازی پوستتان رعایت کنید. روش‌های مراقبتی که پیش از مصرف سرم پوست باید انجام دهید عبارتند از: پاکسازی پوست صورت نحوه صحیح استفاده از سرم پوست این است که در ابتدا صورتتان را با استفاده از یک پاک کننده صورت تمیز کنید. زیرا با این کار سطح پوست شما و منافذ آن از انواع آلودگی و مواد آرایشی پاکسازی می‌شوند. پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی میسلار واتر است.