اولین 1000 فالوور اینستاگرام خود را چگونه جذب کنیم؟

سلبریتیها، سیاست مداران، اینفلوئنسرها و یا برندها برای معتبر جلوه دادن پیج اینستاگرام خود هزاران فالوور خریداری میکنند چون در برداشت و استنباط مردم تاثیرگذار است، رقابتی شده برای محبوبیت. مخصوصا زمانی که جذب فالوور ارگانیک روی پلتفرمی به شدت رقابتی مانند اینستاگرام چالشی و زمانبر است. روش ارگانیک برای افزایش فالوور و تعامل پیج اینستاگرام، تولید محتوای خوب و به کار گیری استراتژی های مناسب برای تبلیغات و تعامل روزانه با فالوور ها میباشد. قیمت سرویسها متفاوت و به کیفیت و سرعت و مقدار خریداری شده بستگی دارد.

هنگامی که از فالووری استفاده می کنید که در همان منطقه ی مکانی صفحه ی مورد نظر قرار دارد ریسک این که صفحه تان به علت الگوریتم های اینستاگرام و حساسیت های آن از دست برود به شدت کاهش پیدا میکند. ویو به معنای بازدید است، ویو اینستاگرام به افرادی میگویند که پست پیج اینستاگرام شمارا میبینند و میپسندند و آن را لایک یا کامنت میکنند. اما ببینیم در گامهای بعدی باید چه کارهایی را انجام دهید.

میتوانید تبلیغات پیجهای دیگر را در پیج خود نمایش دهید و بر درآمد خود بیفزایید. جمعبندی پایانی این است که به هیچوجه فالوور فیک نخرید، محتوای مناسبی را تولید کنید، چیدمان پستها را به درستی انتخاب کنید و همچنین از کانالهای ارتباطی دیگر برای جذب هزار فالوئر اول کمک بگیرید. همچنین از آن جا تمامی مخاطبان شما ایرانی هستند لازم است شما با خرید فالوور ایرانی بر عملکرد پیج خود سرعت و قدرت بیشتری ببخشید.

اما فالوور ارزان برخلاف فالوور ایرانی ملیتی ناشناس دارد و امکان دارد که ایرانی باشد یا خارجی، و همچنین اکانتی که شما را فالوو می کند ، کاملا فعال نیست ممکن است که فعالیت پایینی در اینستاگرام داشته باشد. هیچوقت فرصت به دست آوردن فالوور اینستاگرام بالقوه بیشتر را از دست ندهید. بخش رایگان آن از شما میخواهد که پیج هایی را به صورت رندمی فالو کنید تا الماس بگیرید، با استفاده از الماس هایتان میتوانید فالوور بگیرید و کارهایتان را پیش ببرید. راهاندازی یک پیج اینستاگرام برای شروع یک کسب و کار آنلاین نسبت به سایت هیچ هزینهای ندارد و افراد مختلف میتوانند خودشان به آسانی پیجی را راهاندازی کرده و آن را مدیریت نمایند.

اما از آن جا که در ابتدای راهاندازی یک پیج چنین امری اغلب امکان پذیر نیست لازم است با خرید فالوور بخصوص خرید فالوور اینستاگرام ایرانی این تعداد را به اندازهای برسانید که به دیده شدن بیشتر شما در اکسپلور کمک نماید. به هر حال آنها را برای شما بررسی میکنم و میگوییم که چرا این اپلیکیشن های برای محبوب شدن شما در اینستاگرام مخرب هستند. آیا تا به حال به بعد از اینکه تعداد افراد حاضر در پیج زیاد شد فکر کرده اید؟ اما با بررسی های پست ها، تا حد زیادی می توان به آن نزدیک شد.

مخاطبان بیشتری از کالا و خدمات شما استقبال میکنند و همین امر باعث بالا رفتن میزان فروش شما و درآمد بیشترتان خواهد شد. بدون شک بالا بودن فالوور و لایک پستها تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستاگرام شما دارد. این اعداد و ارقام اعتبار و ارزش محتوای شما را در ذهن مخاطبین تقویت و توجه بیشتری را به محصولات شما جلب میکند. اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوبترین رسانههای اجتماعی در بین ایرانیان است و از این رو صفحات زیادی در جستجوی راهکار مطمئنی برای کسب اعتبار از طریق خرید فالوور فیک و البته در پی خرید فالوور ارزان هستند.

مسابقه راه بندازید مثلا از کاربرها بخواهید که اگر 10 تا از دوستان خود را زیر پست منشن کنند و اگر پیج شما را فالو کنند یکی از محصولات شما را برنده میشوند و یا از خدمات تخفیف خورده شما میتوانند استفاده کنند. اگر شما هیچ فالوور واقعی ندارید و یا تلاشی برای گذاشتن پست های جدید و کارآمد، معرفی محصول، جذب مخاطب، تولید محتوای متنی و ویدئویی با کیفیت و .. نمیکنید و از همین ابتدا به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، ما به شما میگوییم که بله در این صورت راه را اشتباه رفتهاید. دیگر آن که رقم بالای فالوورهای شما به مخاطب القا میکند که حتما محصول و یا خدمات خاصی در این پیج ارائه میشود که فالوور و یا دنبال کنندههای زیادی دارد.

پستهای پیج شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشود که این موضوع اهمیت بالایی دارد، به شرط آن که پیج شما روی حالت خصوصی نباشد. هنگامی که شما تعداد فالوورهای بیشتری را به پیج خود جذب میکنید و یا با استفاده از امکان خرید فالوور اینستاگرام بر تعداد این رقم میافزایید، طبیعتا لایک و کامنت بیشتری دریافت میکنید و در اکسپلور اینستاگرام دیده میشوید و همین امر باعث میشود بتوانید مخاطبان بیشتری را ترغیب و تشویق کنید تا پیج اینستاگرام شما را ببینند.