اولتیماتوم وزیر جهاد کشاورزی به مرغداران

                                                                                                                                                                                                            اولتیماتوم وزیر جهاد کشاورزی به مرغداران

طبق گزارش ها شفاف است، قاسم قوازی در جلسه تنظیم بازار شب عید در مورد آخرین وضعیت توزیع کالاهای اساسی اظهار داشت: در بحث میوه ها ، وزارت جهاد کشاورزی و صمت مقدمات خوبی را ارائه داد و اکنون قیمت بازار میوه های مرغوب و مناسب اکنون در دسترس.

وی ادامه داد: در تولید تخم مرغ به دلیل تولید مناسب هیچ محدودیتی نداریم ، این محصول به همراه قیمت مصوب به مقدار زیاد در بازار موجود است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت در زمینه تهیه و توزیع مرغ خواصی اظهار داشت: “با تصمیمی که امروز در ستاد تنظیم بازار اتخاذ شد مبنی بر تولید کافی مرغ در کشور ، سیستم های مرغ گرم و منجمد مرغوب با کیفیت بالا ارائه خواهد شد. تحویل سریع

وی افزود که وزارت صامت همچنین برای بخش توزیع آمادگی خوبی داشته و همکاری در این زمینه را بین دو وزارتخانه تقویت می کند.

وزیر جهاد کشاورزی خطاب به مرغداران یادآوری و یادآور شد: لازم است دو مورد را به مرغداران اطلاع دهم که یکی از آنها الزام تحویل مرغ ها به کشتارگاه ها به مدت بیش از 45 روز است.

آمارها نشان می دهد که مقدار زیادی مرغ باید در واحدهای مرغداری به بازار عرضه شود.

وی با بیان اینکه عدم عرضه مرغ تخلف محسوب می شود گفت: ما با نهادهای مربوطه هماهنگی کرده ایم تا با مرغداران که از عرضه مرغ به بازار خودداری می کنند برخورد کنیم.

سرانجام وزیر جهادکشاورزی گفت: با تصمیم کمیته اقتصادی دولت ، عرضه کشتارگاه ها به عهده وزارت جهاد است و پس از آن بلافاصله بین مردم توزیع می شود.