اهواز، شهر شب زنده دار ایران

اهواس ، شهر شبانه ایران

اهواس از نظر فعالیت های سیاسی و اقتصادی زیباترین شهر در قسمت جنوبی کشور است. رودخانه کارون ، تنها رودخانه حمل و نقل ایران ، از مرکز اهواز عبور می کند و شهر را به قسمت های غربی و شرقی تقسیم می کند. به دلیل گرمای زیاد در شهر اهواس ، بیشتر فعالیتهای تفریحی بعد از غروب آفتاب و شب انجام می شود ، همان چیزی که این شهر شب بیداری می نامد. عنوان دیگری که به شهر اهواس اعطا می شود ، شهر نردبان است. فقط در رودخانه کارون بیش از ده پل فعال وجود دارد. جالب اینجاست که اهواز رکورددارترین پلهای خاورمیانه است. معروف ترین پل اهواز پل سفید یا پل معلق است که به اعتقاد بسیاری مهمترین نماد اهواس است.

چه زمانی بهترین زمان سفر به اهواز است؟

از آنجا که هوای اهواس در بیشتر روزهای سال گرم و مرطوب است ، شما باید زمان مناسبی را برای هدف سفر به این شهر انتخاب کنید. اگر قصد سفر به گشت و گذار و بازدید از بناهای تاریخی و مناظر اهواز را دارید ، پیشنهاد ما پاییز است. در این فصل هیچ اشاره ای به گرمای طاقت فرسای اهواس نمی شود و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ کنترلی مکان های تاریخی و مهم اهواز مانند قاضی هاوس ، کلیسای مسروپ ، کلیسای کاتولیک ، ..

منابعی که فقط در اهواس یافت می شوند

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید از طعم های جدید لذت ببرید ، قطعاً غذای Ahwasi شما را متعجب خواهد کرد. درست است که شهر آهواس پر از کافه ، کافه تریا ، بوفه غذاهای بین المللی ، فست فود و رستوران های ایرانی است ، اما پیشنهاد می کنیم غذاهایی را که فقط در اهواس یافت می شود امتحان کنید. انواع غذاهای دریایی خوشمزه را می توانید با غذاهای جنوبی در Advas پیدا کنید. غذای خوشمزه و پر از ادویه ، گل مروارید و فلفل. در تورهای شهری می توانید از انواع فلافل های جنوبی و سمبوسه لذت ببرید. در هنگام بازدید از Ahwas پیشنهاد می کنیم دسرهای عربی و قهوه هایی را که بعد از غذا در بسیاری از رستوران ها سرو می شود امتحان کنید.

برای اقامتی فراموش نشدنی بهترین هتل های Ahwas را رزرو کنید

اگر از علاقه مندان به اقامت در هتل های پنج ستاره هستید ، حتماً قبل از تصمیم به عزیمت به اهواز ، ظرفیت هتل پارس در اهواس را بررسی کنید ، زیرا این هتل در حال حاضر تنها هتل پنج ستاره در اهواس است و کمی سخت است. پیدا کردن Ahwas Parce خالی ، به خصوص در روزهای شلوغ سال.

امن ترین راه برای رزرو آنلاین هتل در اهواز استفاده از وب سایت یا برنامه Snooptrip است. علاوه بر هتل پارس در اهواز ، بهترین هتل های اهواز از جمله هتل نادری در اهواز و هتل اکسین در اهواز را می توانید از طریق اسنپ تریپ به راحتی رزرو کنید.