۵۲ واحد نانوایی در اهواز تا ساعت ۲۳ فعالیت می‌کنند

آوای البرز/ خوزستان فرماندار اهواز گفت: برای جلوگیری از ایجاد صف های طولانی در نانوایی ها و جلب رضایت شهروندان، 52 نانوایی در کلانشهر اهواز تا ساعت 23 به پخت نان بپردازند.

مسعود فلاحی روز یکشنبه در خصوص فعالیت نانوایی ها گفت: شهروندان می توانند تخلفات موجود در نانوایی ها از قبیل بی کیفیتی نان، عدم رعایت زمان پخت، گران فروشی، کم فروشی و آرد فروشی را از طریق اتحادیه نانوایی ها اعلام کنند. مایدا، دبیرخانه کارگروه نان.

به گزارش آوای البرز، به نقل از فرماندار اهواز، وی ادامه داد: البته با رسیدگی و اثبات تخلف، برخورد لازم با نانوای مقصر انجام می شود. در عین حال، نانوایی هایی که رضایت مصرف کنندگان و شهروندان را جلب می کنند، از آن نانوایی راضی هستند.

فرماندار اهواز افزود: علاوه بر گشت‌های بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن، تجارت، شرکت‌های غله و اتحادیه نانوایان، بازرسان فرمانداری نیز روزانه بر نانوایی‌های اهواز نظارت دارند و بازرسان به دبیرخانه گزارش می‌دهند. مایدا، کارگروه نان، اقدام قانونی خواهد کرد.

فلاحی افزود: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب در مرکز استان شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات نانوایی ها در دادسرا راه اندازی و پرونده ها در شعبه جداگانه رسیدگی می شود.

وی گفت: ساعت کار نانوایی ها با توجه به سهمیه دریافتی متفاوت است. نانوایی های 150 تا 180 کیسه ای هیچ تهوع صبحگاهی ندارند اما 210 تا 550 کیسه تهوع صبحگاهی دارند.

استاندار اهواز افزود: نام و نام خانوادگی مسئول نانوایی، نوع پخت، وزن ریش، سهمیه روزانه، مرخصی هفتگی و شکایات تلفنی بر روی بنر و در نانوایی درج شود. درها باید برای اطلاع شهروندان ایجاد شود.

فلاحی در پایان گفت: نانوایی هایی که تا ساعت 23 نانوایی می پزند موظف به نصب بنر جهت اطلاع شهروندان از درب نانوایی شدند.

انتهای پیام/